2022-05-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Amber Heard started a war against Johnny Depp and now she is crying out that she is "only a human being and does not deserve this". She thought she could crush Johnny Depp.

Det gjorde hon ju och hennes insamlande av de klipp som spelas upp visar ju på det. Hon sa ju även i dag att hon samlat info under de fem år hon var misshandad.

Men oavsett hur det går med stämningarna om någon ska betala ut pengar till den andra är Ambers rykte totalförstört. Och hon grinade om det i rätten i dag också. Vad mera är i klippet nedan om pengarna som hon skulle betala in till ett barnsjukhus.

https://www.youtube.com/watch?v=9EfwTaAEKMo

LA Children’s Hospital REVEALS Amber Heard’s Lacking Payments!
This is Candy Davidson who is the corporate designee of the children's hospital of Los Angeles saying that she had to personally send a letter to Amber and her team inquiring on why they had not yet fulfilled their pledges and whether they were going to fulfil them. She single handedly outed Amber for lying about paying the money she received from her husband to charity, Amber had argued with Camille, Johnny’s lawyer saying that charity money was usually paid in pledges and here a representative of the children hospital was saying that even the so called pledges Amber was talking about were not being paid. She said that apart from the $100,000 that had been paid directly as the first instalment of the pledge she had only received a gift cheque of $250,000 and that was it.
Citera
2022-05-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Ovan är ett utdrag jag citerade från din länk.

Det jag skrev till dig är sanningen.
Man får heller inte diagnosen psykopat eller sociopat.

BPD och histrionisk personlighetsstörning är uteslutande mest förekommande hos kvinnor. Amber fick dessa diagnoser uttalande men det var ett blygsamt konstaterande. Hon är en grövre narcissist om inte värre och det håller många med om.

Dessa tillhör en klass som kallas för kluster B:
Borderline, histrionisk, narcissistisk och antisocial personlighetsstörning. Det är liksom de allvarligaste störningarna (som omgivningen drabbas mest av). Det är psykopati.

Om fler män är psykopater hör inte hit men kunskapen har kommit ikapp. Psykopater, precis som våld i hemmet är inte ett kön. Deal with it.
En aning manipulativt att utesluta detta : saxat från wikipedia från länken:"Psykopati, som nästan uteslutande drabbar män, har förmodligen i stor utsträckning en biologisk etiologi, bland annat genom testosteronreglering. Av samtliga med dessa biologiska förutsättningar riskerar de som växt upp i socialt utsatta miljöer i högre grad att utvecklas till våldsbrottslingar, det vill säga att uttrycken för psykopatin blir handgripliga och direkta. De som är fostrade i miljöer där våld är oaccepterat tenderar att oftare manipulera andra och begå andra former av brott till följd av psykopatin.[10][11]" Såklart tycker kanske inte just du att psykopati hör hit plötsligt, fast du slänger med det också som vapen enbart mot kvinnor då? Är ju flera av er som gjort just detta till en könfråga och ej verkar vilja ta in fakta. Borderline är inte samma sak som narcissism. Man kan, eller brukar ha narc drag när man har Borderline, men det är inte samma diagnoser. Vid borderline har man mer eller mindre empati, vid narc saknas empati helt eller lite. Sen finns givetvis kombinationer av dessa. Tex någon med ADHD kan även ha narc störning.
Kan du sluta citera mina kommenterar med mer OT?

Tkr förövrigt de borde skött detta mer privat.
Senast redigerad av DiplomaticRealm 2022-05-26 kl. 22:11.
Citera
2022-05-26, 21:54
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
Väldigt manipulativt när du uteslöt detta : saxat från wikipedia från länken:"Psykopati, som nästan uteslutande drabbar män, har förmodligen i stor utsträckning en biologisk etiologi, bland annat genom testosteronreglering. Av samtliga med dessa biologiska förutsättningar riskerar de som växt upp i socialt utsatta miljöer i högre grad att utvecklas till våldsbrottslingar, det vill säga att uttrycken för psykopatin blir handgripliga och direkta. De som är fostrade i miljöer där våld är oaccepterat tenderar att oftare manipulera andra och begå andra former av brott till följd av psykopatin.[10][11]" Såklart tycker inte just du att psykopati hör hit plötsligt, fast du slänger med det också som vapen enbart mot kvinnor då. Är ju flera av er som gjort just detta till en könfråga och ej verkar vilja ta in fakta. Borderline är inte samma sak som narcissism. Man kan, eller brukar ha narc drag när man har Borderline, men det är inte samma diagnoser. Vid borderline har man mer eller mindre empati, vid narc saknas empati helt eller lite. Sen finns givetvis kombinationer av dessa. Tex någon med ADHD kan även ha narc störning.

Oh God. 🥱

Vi kan väl hitta på att människor med borderline och liknande (Som Amber) har empati men det är självömkan. De spelar offer, allt handlar om dem och de tycker bara synd om sig själva. Utan att ägna en tanke på hur deras beteenden påverkar andra. Precis som narcissister är de som små barn. Man bemöter inte varandra halvvägs. Allt ska vara på deras villkor.

De saknar självbild, ser svart om när inte man avspeglar deras egna humör och har en extrem rädsla för att bli övergiven. Det är ingen slump att störningen befinner sig i kategorin B.

Att iaktta är att man oftast inte har en diagnos och då innebär det sannolikt att man har nåt mer i b-klassen.

Jag förstår inte ditt perspektiv.
Det vi pratar om handlar om Amber. Det är förstås någon du ser upp till eller försvarar.

Sen måste du inte citera mig.
Tror du har svårt att hantera sanningen. Så godnatt.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-26 kl. 21:59.
Citera
2022-05-26, 21:59
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
Väldigt manipulativt när du uteslöt detta : saxat från wikipedia från länken:"Psykopati, som nästan uteslutande drabbar män, har förmodligen i stor utsträckning en biologisk etiologi, bland annat genom testosteronreglering. Av samtliga med dessa biologiska förutsättningar riskerar de som växt upp i socialt utsatta miljöer i högre grad att utvecklas till våldsbrottslingar, det vill säga att uttrycken för psykopatin blir handgripliga och direkta. De som är fostrade i miljöer där våld är oaccepterat tenderar att oftare manipulera andra och begå andra former av brott till följd av psykopatin.[10][11]" Såklart tycker inte just du att psykopati hör hit plötsligt, fast du slänger med det också som vapen enbart mot kvinnor då. Är ju flera av er som gjort just detta till en könfråga och ej verkar vilja ta in fakta. Borderline är inte samma sak som narcissism. Man kan, eller brukar ha narc drag när man har Borderline, men det är inte samma diagnoser. Vid borderline har man mer eller mindre empati, vid narc saknas empati helt eller lite. Sen finns givetvis kombinationer av dessa. Tex någon med ADHD kan även ha narc störning.

Tror du Depp är skyldig till våld och Heard är oskyldig?
Citera
2022-05-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Oh God. 🥱

Vi kan väl hitta på att människor med borderline och liknande (Som Amber) har empati men det är självömkan. De spelar offer, allt handlar om dem och de tycker bara synd om sig själva. Utan att ägna en tanke på hur deras beteenden påverkar andra. Precis som narcissister är de som små barn. Man bemöter inte varandra halvvägs. Allt ska vara på deras villkor.

De saknar självbild, ser svart om när inte man avspeglar deras egna humör och har en extrem rädsla för att bli övergiven. Det är ingen slump att störningen befinner sig i kategorin B.

Att iaktta är att man oftast inte har en diagnos och då innebär det sannolikt att man har nåt mer i b-klassen.

Jag förstår inte ditt perspektiv.
Det vi pratar om handlar om Amber. Det är förstås någon du ser upp till eller försvarar.

Sen måste du inte citera mig.
Tror du har svårt att hantera sanningen. Så godnatt.

De med enbart borderline har empati, en del har mkt mer empati, andra har mindre. Det är individuellt. Nej, tar inte parti för Amber. Har inte tagit parti för någon i detta. Men lutar ju åt just nu, att Depp verkar ha mer som tyder på bevis till sin fördel. Men vet tyvärr inte. Nej har inte svårt att hantera sanningen. God Natt
Senast redigerad av DiplomaticRealm 2022-05-26 kl. 22:40.
Citera
2022-05-26, 22:33
Medlem
Jag brukar vara försiktig med att döma ut någons känslor och reaktioner, men när jag såg Amber i vittnesbåset så fick jag en känsla av det inte är äkta. När hon svarade på frågor framstod det som om hon grät och var upprörd, men sen när Camille Vasquez gjorde objections så blev Ambers ansikte helt neutralt. Alla känslor var som bortblåsta. Det skedde gång på gång, som man tryckte på en on och off-knapp. Är man uppriktigt ledsen och gråter så kan man bara inte stänga av på kommando. Givetvis kan man lugna ner sig, men det ska väl ändå förekomma tecken på att man är ledsen. Sen tänker jag inte ge mig och diskutera diagnoser. Det är mer min observation.
Citera
2022-05-26, 22:33
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kan de bestämma sig för om hon hade photoshoppat sina bilder eller målat på sina blåmärken.

Falsk dikotomi.

Citat:
Man visste heller inte att en person som haft det tungt och tagit ut en restraining order inte får vara glad vid ett tillfälle, dagen efter, samt bära smink. Men nu vet man.

Får, får man väl. Men det är klassiskt borderline.
Citera
2022-05-26, 22:35
Medlem
Monsens avatar
Jeg har fulgt med på analysene til bl.a. disse advokatene:

Emily D. Baker
Ian Runkle ("Runkle of the Bailey")
Rob Moreton ("Law & Lumber")
Larry Forman ("The DUI Guy")

Anbefaler virkelig å sjekke ut disse på YouTube og Twitter. Interessante og lærerike gjennomganger. Noen av dem direkte kommentering. Noen sendinger gjør de også sammen, altså gjester hverandre.

I dag var Emily og Runkle enige i at dette ikke går bra for Amber. Runkle kunne fortelle at i dag var det tydelig at hun mistet juryen helt. Han observerte fra rettssalen.

Etter Ambers opptreden i dag:
"Hello, Fairfax County police? I just witnessed a murder."

Litt senere:
"I can't help but wonder if Amber Heard insisted on testifying because Depp did. But it was like watching her hammer nails into a coffin from the inside."

"So, today was a hell of a day. I did not expect things to be as much of a collapse as we saw ....."

https://mobile.twitter.com/ianrunkle
Citera
2022-05-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man ser hur Depps team desperat greppar efter halmstrån.. Kan de bestämma sig för om hon hade photoshoppat sina bilder eller målat på sina blåmärken. Man visste heller inte att en person som haft det tungt och tagit ut en restraining order inte får vara glad vid ett tillfälle, dagen efter, samt bära smink. Men nu vet man. Halmstrån som sagt efter att AH team igår visade upp Depps meddelanden däribland där han skrev att han har mycket ilska inom sig och om han vill slå någon så gör han det utan att ta hänsyn till konsekvenserna.

Deppige Depp hävdade väl igår att någon bild av honom måste ha varit photoshoppad och likaså hans sms, ja han har väl kunskap kring att fejka saker kan jag tänka mig... Han blev grillad rätt bra igår, min favvoadvokat är just han som korsförhörde JD.

https://twitter.com/JustAGi36183199/...31501083627525

https://twitter.com/PeaBeeep/status/1529756342289842176

Bilderna är seriöst som skönheten och odjuret sida vid sida. https://twitter.com/fiImpinks/status...03989273477121

https://twitter.com/MelodyPuppyDog/s...86394305290240
https://twitter.com/legallyaisha/sta...67256888381440
Men så bra att du ser det så..
jag tycker Ambers team är bra allihopa.
De uppträder lugnt o är väl förberedda
tycker de är smarta i sina upplägg faktiskt. De uppträder som de flesta Europeer gör i våra rättsalar.
Vad gäller Depps team så har han hittat personer som på många vis liknar honom själv.
Flera av dem verkar ha sydamerikanska a rötter, och hon som som är mest aggressiv verkar få många fina kommentarer i kommentarsfälten
dessvärre lyser hennes osäkerhet igenom, också detta påminner om
Depp själv. osäkra mänskor försöker ta kontroll, hon vill framstå som skarp.
Depp blev rejält manglad igår, och hans planerade kastrering av Elon Musk var grotesk info.
Elon M kanske väljer att vittna via länk..
Depps uttalanden om hur han ville behandla sin flick-kvinna var förfärligt att höra
just då visades Ambers ansikte och man såg
sorgen och vämjelsen i hennes ansikte.
Hans sms-innehåll om hur han sexuellt vill behandla "sin kvinna" är sadistens tankar..
Amber har säkert fått utstå mycket mer än vad som framkommit hitills.
Hans fd fru har säkert också varit nertryckt o behandlats illa.
Men av hänsyn till att skydda relationen till sina barns far så valde hon skilsmässa o tystnad...
Igår när Depp fick läsa sina egna skrivna meddelandem så verkade han uppriktigt överraskad
kanske är det under berusning alla hans sjuka sidor blommor ut,
han sade också han kände mycket kärlek men också mycket ilska o vrede och i ilskan fanns ingen spärr..
Split personlighet ? och kanske är hans hat till kvinnor mycket stort även när han är nykter.
Han spelar roller privat och även i rätts-salen. Men igår under förhöret så tappade han den där tillgjordheten, masken han bär krackelerade.
När han sedan förhörts och återvänt till sin plats så såg man tydligt hur hans advokater klappade honom lite extra.
Hans huvudansvarige advokat har börjat bära flera klumpiga ringar på sina fingrar och liknar Depp på många sätt, de skrattar o gör miner åt den som vittnar, båda beter sg som två ohyfsade barn.
De har kemi de där två.
Huvudansvarige advokaten har för varje dag fått en allt rödare ansiktsfärg.. vad detta nu kan bero på.. hög alholkonsumtion eller högt blodtryck, eller somnat i ökensolen..

Marilyn Manson och Johnny Depp verkar gilla att pussas och kramas lite för intimt än vad som brukligt är mellan två manliga vänner. De båda figurerar i rättegångar och lär behöva stimulans i dessa motgångens tider.
Men skolskjutningen av alla dessa lågstadiebarn är just nu en hetare nyheter än
rättegången mellan stackars vackra Amber o odjuret Johnny.
H
Senast redigerad av moshes 2022-05-26 kl. 22:55.
Citera
2022-05-26, 22:40
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag brukar vara försiktig med att döma ut någons känslor och reaktioner, men när jag såg Amber i vittnesbåset så fick jag en känsla av det inte är äkta. När hon svarade på frågor framstod det som om hon grät och var upprörd, men sen när Camille Vasquez gjorde objections så blev Ambers ansikte helt neutralt. Alla känslor var som bortblåsta. Det skedde gång på gång, som man tryckte på en on och off-knapp. Är man uppriktigt ledsen och gråter så kan man bara inte stänga av på kommando. Givetvis kan man lugna ner sig, men det ska väl ändå förekomma tecken på att man är ledsen. Sen tänker jag inte ge mig och diskutera diagnoser. Det är mer min observation.

Godt beskrevet! Dette var 100 % juks og skuespill. Hun har gravd sin egen grav .... Vist seg for hele verden ... Synes oppriktig synd på søsteren Whitney som er skadet og nå totalt under skoen hennes.
Citera
2022-05-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
tycker de är smarta i sina upplägg faktiskt. De uppträder som de flesta Europeer gör i våra rättsalar.
Vad gäller Depps team så har han hittat personer som på många vis liknar honom själv.
Flera av dem verkar ha sydamerikanska a rötter, och hon som som är mest aggressiv verkar få många fina kommentarer i kommentarsfälten
Depp blev rejält manglad igår, och hans planerade kastrering av Elon Musk var grotesk info.
Depps uttalanden om hur han ville behandla sin flick-kvinna var förfärligt att höra
Hans sms-innehåll om hur han sexuellt vill behandla "sin kvinna" är sadistens tankar..
Men av hänsyn till att skydda relationen till sina barns far så valde hon skilsmässa o tystnad...
Igår när Depp fick läsa sina egna skrivna meddelandem så verkade han uppriktigt överraskad
han sade också han kände mycket kärlek men också mycket ilska o vrede och i ilskan fanns ingen spärr..
Split personlighet ? och kanske är hans hat till kvinnor mycket stort även när han är nykter.
Han spelar roller privat och även i rätts-salen. Men igår under förhöret så tappade han den där tillgjordheten, masken han bär krackelerade.
När han sedan förhörts och återvänt till sin plats så såg man tydligt hur hans advokater klappade honom lite extra.
Hans huvudansvarige advokat har börjat bära flera klumpiga ringar på sina fingrar och liknar Depp på många sätt, de skrattar o gör miner åt den som vittnar, båda beter sg som två ohyfsade barn.
De har kemi de där två.
Huvudansvarige advokaten har för varje dag fått en allt rödare ansiktsfärg.. vad detta nu kan bero på.. hög alholkonsumtion eller högt blodtryck, eller somnat i ökensolen..

Marilyn Manson och Johnny Depp verkar gilla att pussas och kramas lite för intimt än vad som brukligt är mellan två manliga vänner. De båda figurerar i rättegångar och lär behöva stimulans i dessa motgångens tider.
H
Hahahaha! Så du är bara en vidrig simp egentligen? Sitter du och runkar till hennes nakenscener i filmer i detta nu eller? För då det kommer till verklighetsanalys så ligger du väldigt minus. Men tur att ni galna människor outar er så enkelt via denna rättegång, ni är otroligt få!
Finns inte en normalt funtad människa som håller på Amber!
Citera
2022-05-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
De har kemi de där två.

H

Hans advokater är något alldeles extra, och det inte på ett positivt sätt. hehe Bara en dag kvar såvitt jag vet så Elon Musk kommer inte att vittna. Både han och J. Franco har egna problem just nu.

Jasså, det kände jag inte till om MM och honom. Har dock läst att JD försvarat en pedofil. Har du sett klippet på där Depp somnar medans Heard advokat pratade om vad han gjort mot henne? Haha bebben behövde en liten tupplur mitt i allt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-26 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in