2022-05-26, 20:46
Medlem
Finns det risk för mer av Ben Rottenbottom imorgon?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-26 kl. 20:49.
Citera
2022-05-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det blir också intressant att följa hur MSM kommer hantera en eventuell dom till Depps fördel. Att de ber om ursäkt och lär sig något håller jag för osannolikt. Gissar på någon form relativisering följt av att låtsas som ingenting.

Sannolikt, whataboutism för att vilseleda, då de flesta kommer glömma av det inom loppet av en eller två veckor ändå.
Citera
2022-05-26, 20:54
Medlem
Yeshims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Finns det risk för mer av Ben Rottenbottom imorgon?

Mr Rutten von Födselen?
Citera
2022-05-26, 20:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meddler22
Ingen annan som tycker att Camille är en väldigt emotionell individ? Man hör ilskan i hennes röst, och det påverkar verkligen hennes uttal till det sämre.
Hon låter dels arg med flit, dels är hon nog trött på Turdens bullshit.

Det märktes ju när hon och JD började ge varandra glittrande ögonkast att Turd blev otroligt besvärad och sur.

Hon spelar på Turdens eget skådespel.
Citera
2022-05-26, 21:03
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Haha

Eller som Hughes nyss sa: "PTSD-victims are ususally very strong and courageous"

Hennes vittnesmål är som en feminsitisk parodi.

Dr Hughes är en parodi på sin egen profession.
Utöver att hon är fullständigt ute och cyklar vad gäller psykiatriska diagnoser gällande AH och förövare/offer för våld i nära relation så missbrukar hon testerna avsiktligt (står det att ett test ska gälla senaste året så är det sista året som gäller) vilket gör hennes utvärderingar totalt värdelösa.

Dr Curry har utfört en forensisk utredning av AH, helt enligt riktlinjerna, och denna har utmynnat i diagnoserna histrionisk personlighetsstörning och borderline.
Alla som har den minsta kunskap på området håller med om hennes slutsatser.

Jag tvivlar inte en sekund på att juryn (varav de flesta är millennials och gen Z), oavsett psykiatrikunskap, ser vad vi ser.
Citera
2022-05-26, 21:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Curry-damen som ställer diagnoser out of blue,
efter två möten med personen så ställer hon en diagnos-skandal!
Då ska vi inte jämföra med Heard-teamets Doc Brown som fällde psykologiskt utlåtande på Depp efter att ha sett ett par Pirates-filmer! Hallå, det är en roll han spelar, idiot.

Amber torskar det här. Om hon så än vinner lite pengar så torskar hon stort.
Citera
2022-05-26, 21:04
Medlem
Yeshims avatar
Har följt rättegången sporadiskt föregående veckor men från denna veckan har jag sett allt. Jag har That Umbrellay Guy:s visning på TV:n och Law&Crime Networks strömning på surfplattan. Sedan synkroniserar jag sändningarna. Fördelen är att jag får fler kameravinklar samt TUG:s grymma kommentarer (som han ej ger samtidigt som någon vittnar).

Har själv haft en flickvän för några år sedan som påminner mycket om AH vad gäller histrionisk personlighetsstörning. Finns många likheter kan jag lova och självklart ska AH straffas för sina lögner och det hårt!
Citera
2022-05-26, 21:11
Medlem
Stones avatar
Amber Heard started a war against Johnny Depp and now she is crying out that she is "only a human being and does not deserve this". She thought she could crush Johnny Depp.
Citera
2022-05-26, 21:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Amber Heard started a war against Johnny Depp and now she is crying out that she is "only a human being and does not deserve this". She thought she could crush Johnny Depp.
Yep. Her "I just want him to a leave me alone" response was pitiful. She asked for this, she took him to court. Luckily for us, JD said "Play ball".
Citera
2022-05-26, 21:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
jadå vi båda kan självklart Också ställa diagnoser på varandra, det är ett bra bevis på vår kunskap-
eööer sanningen är-visar bristen på kunskap ..så klart.

Det har ingenting med oss att göra. Det är branchstandard. Av goda anledningar.
Citera
2022-05-26, 21:45
Medlem
Citat:
Tvärtom anser jag
Dr Hughes verkar vara skicklig/ kunnig o genuint klok dessutom
hon är avsevärt mer intelligent än Curry-damen!
Curry-damen som ställer diagnoser out of blue,
efter två möten med personen så ställer hon en diagnos-skandal!
Hon har inte ens förstånd att inse att misshandelsoffer lever
under stark press, där rädsla o osäkerhet styr.

Jonny Depps nästa unga flickvän kommer att råka riktigt illa ut
hans våldsamhet mot flick-kvinnor verkar eskalera för varje ung flicka han snärjer.
Han liknar faktiskt Hitler upphöjd och beundrad intill galenskapen..
Alltså jag blir så chockerad över hur bakvänd vissa människors hjärna fungerar. Dr Hughes är ett jävla skämt, om du inte kan se det efter hennes två vittnesmål är ju du ett större skämt. Aldrig sett till maken hur oproffesionellt en såkallad "expert" kan låta i en sådan här rättegång. Alla Ambers experter har ju varit stört inkompetenta.
Men du avslöjar bara din "omognad", som du gillar att kalla det, med varje bakvänd observation du gör.
Citera
2022-05-26, 21:47
Medlem
Man ser hur Depps team desperat greppar efter halmstrån.. Kan de bestämma sig för om hon hade photoshoppat sina bilder eller målat på sina blåmärken. Man visste heller inte att en person som haft det tungt och tagit ut en restraining order inte får vara glad vid ett tillfälle, dagen efter, samt bära smink. Men nu vet man. Halmstrån som sagt efter att AH team igår visade upp Depps meddelanden däribland där han skrev att han har mycket ilska inom sig och om han vill slå någon så gör han det utan att ta hänsyn till konsekvenserna.

Deppige Depp hävdade väl igår att någon bild av honom måste ha varit photoshoppad och likaså hans sms, ja han har väl kunskap kring att fejka saker kan jag tänka mig... Han blev grillad rätt bra igår, min favvoadvokat är just han som korsförhörde JD.

https://twitter.com/JustAGi36183199/...31501083627525

Citat:
Just a reminder that #JohnnyDepp has another trial on the 25th July 2022. GREGG ROCKY BROOKS filed a Personal Injury - Other Personal Injury lawsuit against JOHN C DEPP. Another chance for Depp fans to see the real JD.
https://twitter.com/PeaBeeep/status/1529756342289842176

Bilderna är seriöst som skönheten och odjuret sida vid sida. https://twitter.com/fiImpinks/status...03989273477121

https://twitter.com/MelodyPuppyDog/s...86394305290240
https://twitter.com/legallyaisha/sta...67256888381440
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-26 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in