2022-05-24, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tack för hjälpen. En inte helt avsevärd skillnad, kan tyckas, men ändå helt avgörande.

Jag tror hon är rätt körd när hon sitter där sur o kallar andra för IQ master
Citera
2022-05-24, 14:13
Medlem
Fiffiniffis avatar
Team Amber har haft ett antal riktigt svaga expertvittnen nu. Jag börjar nästan undra om de inte kallat dem som vittnen med främsta syfte att skydda ryggen från Amber i händelse av att de förlorar fallet. För om Amber förlorar kan jag nästan garantera att hon kommer slänga sitt försvar under bussen, då vill man kunna visa att man gjort vad man kunnat iaf.
Citera
2022-05-24, 14:30
Medlem
PerFnurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Instämmer, advokaten igår pratade som om han genomled en stroke. Stammade och snubblade på ord.

Tror han helt medvetet avbröt sig själv "Your cl...miss Heard" flera gånger för att hamra in att hon inte var där som ett objektivt vittne (hon ville ju ge det intrycket i att hon utvärderat båda och bla bla bla).
Citera
2022-05-24, 14:38
Medlem
Jag tror inte att Depp kommer att vinna. Men oavsett utgång så tror jag att han kommer få någon form av upprättelse. Givetvis blir den större om han vinner.

Baserat på ljudinspelningar etc så tycker jag det är tydligt att Heard är den som sökte konflikter. Depp försökte vid flera tillfällen fly undan bråk, något Heard inte kunde acceptera.
Citera
2022-05-24, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerFnurt
Man skulle vilja att en annan expert på hans område gjorde en analys av Doktorns kognitiva förmåga och psykiska hälsa, utifrån konstiga minspel, att han ständigt försvarar sig (även inför rel okomplicerade ja/nej frågor), oförmågan att ge direkt svar på en direkt fråga och oförmågan att ompröva sin analys trots att det visat sig att dess grundpremisser var felaktiga.
https://www.youtube.com/watch?v=SKgnW-SqktY

Här är ett till klipp där man verkligen ser hur skvatt galen doktorn är. Och kolla reaktionerna i Team D.

Det var ju taktiskt av Team D att inte avbryta honom då juryn rimligen inte lägger någon vikt alls vid detta men Team AH's tid går och tickar på. Är så jävla nyfiken vad TD har kvar i rockärmen lite närmre slutet.
Citera
2022-05-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tror inte att Depp kommer att vinna. Men oavsett utgång så tror jag att han kommer få någon form av upprättelse. Givetvis blir den större om han vinner.

Baserat på ljudinspelningar etc så tycker jag det är tydligt att Heard är den som sökte konflikter. Depp försökte vid flera tillfällen fly undan bråk, något Heard inte kunde acceptera.

Ja hon är ju rosenrasande för att han inte stannar och bråkar med henne. Hon klagar ju över att han alltid gör så.
Citera
2022-05-24, 15:37
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
"I stabbed you, i didnt kill you. Stop being so sensitive, afterall it's not my fault."
Hon sa väl ändå "I slapped you. I didnt hit you"?
Citera
2022-05-24, 15:41
Medlem
GormDenGamles avatar
De är igång.
https://youtu.be/0srVchY9Z4A
Citera
2022-05-24, 15:58
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
De är igång.
https://youtu.be/0srVchY9Z4A

Händer inte mycket, står mest hos domaren och pratar utan ljud
Citera
2022-05-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Hon sa väl ändå "I slapped you. I didnt hit you"?

Låtsas du bara missförstå, eller förstod du inte vad jag mena?
Citera
2022-05-24, 16:04
Medlem
PerFnurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Händer inte mycket, står mest hos domaren och pratar utan ljud

JD lägger fram "motion to strike" avseende AH's $100M.
Failade dock.

AH. The defense rest.

JD har några extra vittnen att kalla in. Först ut Walter Hamada big boss på Warner Bros.
Senast redigerad av PerFnurt 2022-05-24 kl. 16:10.
Citera
2022-05-24, 16:09
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Vad har min bekrivning av deras uppträdande att göra med något du dillar om?

Jag tycker också att det är konstigt att en sån oskyldig hjälte har dessa manér för sig.
Det var dock inte det mitt inlägg handlade om. Lär dig läsa, IQ master.

Jag läste rätt och jag förstår precis vad du menar. Men jag är däremot nästan helt säker på att du försökte vara nedlåtande.

En fråga. Är du på Ambers sida. Jag vill dubbelkolla det med dig. (Du är förstås en kvinna.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in