2022-05-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Eliaine slösar tid genom att ställa såna frågor. Direkt slöseri med tiden. Och det kan ju tolkas som att man inte har något case.

I accepte the instructions.

Jag har varit på resande fot och missat det före lunchpausen, men av rapporteringen här idag låter det inte som att jag missat så mycket.
Citera
2022-05-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag har varit på resande fot och missat det före lunchpausen, men av rapporteringen här idag låter det inte som att jag missat så mycket.
Jag har tittat några kortare stunder men det var extremt långtråkigt i dag. Känslan är att Heards försvarares bästa kort nu är att leta upp diverse bekanta och vänner till Depp som kan intyga att han söp och knarkade mycket förr. OK. Men det vet ju alla redan.
Citera
2022-05-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
LOL, hoppas hon åker ditt! Antar att det är hela hennes förmögenhet, kanske mer, mycket mer.

A.H är endast god för 8 miljoner dollar enligt nån artikel... Ska se om jag kan hitta artikeln igen.

Tror iaf att juryn kommer fatta ett väldigt bra beslut, helt till Johnnys fördel!

Edit: Artikel.
Citera
2022-05-19, 19:20
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://www.instagram.com/p/CdvQLIIv...d=YmMyMTA2M2Y=
Det är seeegt
Det är tragiskt vilka som "står upp för Amber"
Jag har inte kollat varje dag, men kommer JD ha några vittnen också? Hört hans syster men inte mer...

Och ja, verkligen segt nu. Älskade att se Camille köra på!
Citera
2022-05-19, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag har inte kollat varje dag, men kommer JD ha några vittnen också? Hört hans syster men inte mer...

Och ja, verkligen segt nu. Älskade att se Camille köra på!
Oj, då kan jag rekommendera dig att kolla på de inledande dagarna, då hörs Johnnys sida. Det är otroligt.
Har du sett Johnnys egna sittningar?

Det ryktas att Johnny ska få tala igen, hoppas det.
Citera
2022-05-19, 19:25
Citat:
Du har inte missat mycket.
Lite som gårdagen, dessutom vart hela rättegången försenad pga trafiken..
Citera
2022-05-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du nerkar ha missat totalt att Amber o Jonny D sökt rådgivning o samtalsterapi för att relationen inte fungerade
pga Depps övertag och våldsamheter,missbruk o övergrepp-
de båda besökte terapeut två gånger gemensamt o Jonny D rusade därifrån vid ett tillfälle,
de två försökte alltså komma till rätta med sin relation, och Depp deltog alltså i terapin vid två tillfällen.
Det råder inget tvivel om att Depps drogmissbruk och hans störning har eskalerat under förhållandet med Amber.
Att Amber i sin tur varit rädd o pressad,desperat och reagerat som andra misshandlade kvinnor gör- och vid vissa tillfällen även hon gått till handgripligheter är också vanligt..
Vittnesmålet från denna expertpsykolog förklarar de besvärliga detaljerna i relationen.
Vad som är svårt att förstå är att Jonny Depp försöker mörklägga det som är uppenbart han är lynnig missbrukare som utövat våld o ondska mot sin unga fru,
helt ologiskt att han vill ha desa shit-detaljer kända för hela världen.
Sedan hoppas man ju att kvinnor redan tidigt redan
vid första slaget lämnar en sådan lynnig skräpiig karl
som ju Depp är
o många av hans beundrare verkar också vara samma sorts män
inga riktiga män beter sig som Jonny Depp gjort..
man skäms ju- över att ha gillat denna lumpna skådis..
dock hans barndom förklarar varför han är så trasig i själen
även Amber har växt upp med våldsam far, så det förklarar varför hon stod ut med en sådan shit som Depp.
Man behöver dock inte automatiskt bli våldsam och missbrukare själv om man växer upp i ett sånt hem, det är ändå en missbrukares val att droga, dricka och ev vara våldsam, vill bara säga det. För en själv tex så var ena föräldern alkoholist, jag dricker bara öl och ganska sällan, andra föräldern slog en och hade andra inhumana straff. Har själv aldrig slagit nån. Många växer upp utan att ta efter sina föräldrar Depp är därmed inte ursäktad pga sin dåliga barndom. Individen verkar vara galen när han inte är nykter, skriver konstiga saker, blir hotfull och våldsam. Om han de facto har minnesluckor eller inte låter jag vara osagt, det är inget man ska ta för givet. Han kommer knappast att erkänna att han gjort saker mot henne, likaså hans anställda som inte vill bli av med sina jobb och andra förmåner. Det verkar som att båda triggade varandra, hon ville ha honom nykter, han ville inte det. Även Heards väninnor var rädda för den gubben 21 maj 2016. Män kan även de facto utöva kontroll och våld mot en kvinna som är så mycket yngre. De ser ett övertag där, självklart så gäller inte det alla relationer med den ålderskillnaden men det är även självupplevt, där det endast inträffade med en man som var 21 år äldre än en själv. Med tanke på hur galen skådisen är skulle det inte vara förvånande om de där sexuella övergreppen faktiskt inträffade. En sån sak är heller inget man gärna talar om till folk pga skammen eller att man vill skydda personen. De två verkade skydda varandra och anmälde väl aldrig den andra för DV under sitt förhållande.
Citera
2022-05-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag har tittat några kortare stunder men det var extremt långtråkigt i dag. Känslan är att Heards försvarares bästa kort nu är att leta upp diverse bekanta och vänner till Depp som kan intyga att han söp och knarkade mycket förr. OK. Men det vet ju alla redan.
Citat:
Du har inte missat mycket.
Lite som gårdagen, dessutom vart hela rättegången försenad pga trafiken..

Hoppas det blir lite bättre fart nu efter lunchen. Videoförhören är så jobbiga att ta sig igenom, men samtidigt visar de ju att Ambers vittnen inte har något relevant att komma med och det är ju intressant i sig.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-19 kl. 19:33.
Citera
2022-05-19, 19:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Oj, då kan jag rekommendera dig att kolla på de inledande dagarna, då hörs Johnnys sida. Det är otroligt.
Har du sett Johnnys egna sittningar?

Det ryktas att Johnny ska få tala igen, hoppas det.
Tack för tips!
Nej bara bitvis, men ledig större delen av nästa vecka och regn väntas så det kan bli mer då!
Citera
2022-05-19, 19:34
Citat:
Hoppas det blir lite bättre fart nu efter lunchen. Videoförhören är så jobbiga att ta sig igenom.
Känns lite märkligt, eftersom de är inspelade för flera år sen, ibland.
Ingenting har väl hittills varit en kioskvältare? Det finns liksom inte någon som kan säga någonting mustigt
Citera
2022-05-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Oddsen är låga menar du? Tror att de är rätt låga på att han kommer att få stora roller även om han inte vinner. Hans fans är ju naturligtvis heta på att se hans kommande filmer. Det kommer ju att skrivas massor om en sån film. Finns det fans finns det film.

Jag tänker att det kanske inte spelar någon roll om han vinner. Utan nu har han fått säga sitt, och hon har fått säga sitt, och var och en kan bedöma själv vem man tror på.

De som tidigare misstänkte att han slagit Amber kan nu ha förstått att Amber är en störd och manipulativ kvinna. Och att Depp inte förtjänat att bli utfryst.

Men återstår att se hur branschen kommer att reagera....
Citera
2022-05-19, 19:53
Medlem
Johnny kör just nu utan solglasögon. Nej nu åkte de på – antagligen efter att han hört att han är i bild.

Nån som vet nåt om han som sitter i båset nu? Vad är syftet med hans medverkan?

Expert på sociala medier? Wtf is this?

Negativa tweets om Ms Heard. Det snackas hashtags.

Alltså vad fan är det här?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-19 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in