2022-05-23, 19:57
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Bra betalt dessutom. Jävlar!..

Fast det var den uppgivne doktor Moore som var innan som tog 1000 dollar i timmen för sitt så kallade jobb där han bland annat helt struntade i att försöka rekonstruera händelsen med flaskan och fingret. Det var i samband med det avslöjandet som han blev allt mer uppgiven.

Nu är Boris Karloff tillbaka efter lunchpausen.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 20:00.
Citera
2022-05-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Fast det var den uppgivne doktor Moore som var innan som tog bra betalt för sitt så kallade jobb för han bland annat helt struntade i att försöka rekonstruera händelsen med flaskan. Det var i samband med det avslöjanden som han blev allt mer uppgiven.

Nu är Boris Karloff tillbaka efter lunchpausen.

Ja, jag hörde att han fick bra betalt, men missade helt när han blev uppgiven. Fan jag måste nog sätta mig och kolla om allt idag från början, känns som att jag missade en jävla massa just idag
Citera
2022-05-23, 19:59
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Och det är så där han beter sig i stort sett hela tiden. Team Amber sköt sig i foten när de kallade in honom som vittne.

Nu har det börjat igen. Han kanske har lugnat ner sig nu.
Time for objections!

Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Ja, jag hörde att han fick bra betalt, men missade helt när han blev uppgiven. Fan jag måste nog sätta mig och kolla om allt idag från början, känns som att jag missade en jävla massa just idag

Haha you won’t regret it.
Citera
2022-05-23, 20:01
Medlem
Jävlar vad avundsjukt han började där...

Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Haha you won’t regret it.

Haha Bra. Det här behöver jag
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-23 kl. 20:06.
Citera
2022-05-23, 20:01
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Detsamma gäller väl i högsta grad de i tråden och på nätet som agerar som Depps fangirls. De har verkligen satsar starka känslor på det här och är mycket säkra på sin sak.

Saken är den att till skillnad från dem är jag inte alls säker på vad som inträffat, i vilken grad Depp slagit Heard om alls och i vilken grad Heard faktiskt är knäpp. Så jag har mycket mindre prestige att försvara. Sedan är det riktigt att man aldrig vill ha fel. Men allt jag påstått gällande det stora hela är att Depp passar som handsken att vara typen som misshandlar kvinnor, att han givet flera vittnesmål troligare än inte spöat på Heard vid något tillfälle och att Depp oavsett sanningen här uppenbarligen har grova problem som inte går att skylla på Heard och att idén om oskyldige Johnny som även efter fyra linor kokain och ett helrör vodka beter sig som en gentleman ör bisarrt fangirls-trams ingen vuxen människa borde tro på.

Amber har slagigt många av sina vänner, om inte alla. Amber har slagit 2 av sina ex. Amber har slagit sin syster. Hon verkar också psykiskt misshandla människor.

Jag förstår inte hur någon kan försvara denna sjuka människa.
Citera
2022-05-23, 20:02
Medlem
Citat:
Detsamma gäller väl i högsta grad de i tråden och på nätet som agerar som Depps fangirls. De har verkligen satsar starka känslor på det här och är mycket säkra på sin sak.
Nej, tvärtom. Vi har lyssnat på inspelningarna. Alla med minimal psykologisk insikt insåg då att AH inte var den hon uppgav sig för att vara och att hon ägnade sig åt gaslighting och psykisk och fysisk tortyr av JD. Att du fortfarande tror på henne efter denna rättegång visar enbart att du är en komplett idiot.
Citera
2022-05-23, 20:03
Medlem
GormDenGamles avatar
Är han på riktigt?
Pratar om Depp som läkare, om hur han är som person, utan att ens ha undersökt honom?
Citera
2022-05-23, 20:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Sitter han och säger att Heard är frisk?
Citera
2022-05-23, 20:07
Medlem
GormDenGamles avatar
Annars pratar han mest generellt om psykisk ohälsa. Men försöker att implimentera detta på Depp.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Amber har slagigt många av sina vänner, om inte alla. Amber har slagit 2 av sina ex. Amber har slagit sin syster. Hon verkar också psykiskt misshandla människor.

Jag förstår inte hur någon kan försvara denna sjuka människa.

Nån som är sadist, inte har en enda vän eller misshandlar sin omgivning som Amber. Har man följt rättegången fram tills idag så känner man till sin position i vart man står i moralkompasset.

Ett stort underlag är att Amber har personlighetsstörning. (Kluster B.) Därför så tror jag att hennes ”sympatisörer” kanske lider av en liknande åkomma.

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Sitter han och säger att Heard är frisk?

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Annars pratar han mest generellt om psykisk ohälsa. Men försöker att implimentera detta på Depp.

NPD innebär framförallt att man projicerar sitt egna beteende på andra. De anklagar andra för att göra saker de gör själva helt enkelt.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-23 kl. 20:09.
Citera
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:

Saken är den att till skillnad från dem är jag inte alls säker på vad som inträffat, i vilken grad Depp slagit Heard om alls och i vilken grad Heard faktiskt är knäpp. Så jag har mycket mindre prestige att försvara. Sedan är det riktigt att man aldrig vill ha fel. Men allt jag påstått gällande det stora hela är att Depp passar som handsken att vara typen som misshandlar kvinnor, att han givet flera vittnesmål troligare än inte spöat på Heard vid något tillfälle och att Depp oavsett sanningen här uppenbarligen har grova problem som inte går att skylla på Heard och att idén om oskyldige Johnny som även efter fyra linor kokain och ett helrör vodka beter sig som en gentleman ör bisarrt fangirls-trams ingen vuxen människa borde tro på.

Det är ett rejält stort steg från att dra några linor koks till att slå på sin fru. Inte en enda av mina polare eller jag själv har någonsin slagit på varken varandra eller våra flickvänner och då är vi stans största knarkare.

Hade Depp varit en kvinnomisshandlare så hade han slagit sina tidigare flickvänner också, och om Heard var våldsam av sig så hade även hon slagit på sina tidigare partners. Här borde du ställa dig frågan hur vittnesmål och historik ser ut. Vad jag vet så talar detta sitt tydliga språk.
Senast redigerad av MakeIslamillegal 2022-05-23 kl. 20:10.
Citera
2022-05-23, 20:09
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag undrar om inte det här blir MSMs grav. Någon borde starta en tråd om medias hantering av JD i Medier och Journalistik. Det är glasklart att media skyddar sitt efterblivna narrativ "kvinnan talar alltid sanning". Men 99% av alla människor som följt fallet det minsta lilla hatar AH och sympatiserar med Depp och andra offer för partnervåld. MSM kan inte helt eliminera människornas inneboende rättskänsla, så nordkorea har vi ännu inte gått.

Min släkt och familj som inte har tid med att sitta och följa rättegången på youtube är fortfarande fast beslutna vid att det är Depp som är förövaren här. Även om Heard fälls och Depp frias så kommer det kvitta, då är det fel på rättssystemet som favoriserar Depp pga hans kön och ras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in