Citat:
Ursprungligen postat av
MakeIslamillegal
Jag tror du tog Heard's parti alldeles för tidigt i den här rättegången och nu sätter ditt ego stopp för din förmåga att se nyktert på situationen. Vi alla vet hur jobbigt det är att erkänna att man har fel och ändra ståndpunkt när man har investerat tjugo A4 för sin sak i en argumentation.
Känner du någon nära som har blivit utsatt för manligt våld eller en våldtäkt i hemmet? Det kan också vara en rimlig anledning till att man inte vill höra eller se något som den stora majoriteten ser och hör.
För tre veckor sedan var jag helt övertygad om att Depp hade slagit på Amber, men nu är jag istället helt övertygad om att Amber ljuger om detta.
Detsamma gäller väl i högsta grad de i tråden och på nätet som agerar som Depps fangirls. De har verkligen satsar starka känslor på det här och är mycket säkra på sin sak.
Saken är den att till skillnad från dem är jag inte alls säker på vad som inträffat, i vilken grad Depp slagit Heard om alls och i vilken grad Heard faktiskt är knäpp. Så jag har mycket mindre prestige att försvara. Sedan är det riktigt att man aldrig vill ha fel. Men allt jag påstått gällande det stora hela är att Depp passar som handsken att vara typen som misshandlar kvinnor, att han givet flera vittnesmål troligare än inte spöat på Heard vid något tillfälle och att Depp oavsett sanningen här uppenbarligen har grova problem som inte går att skylla på Heard och att idén om oskyldige Johnny som även efter fyra linor kokain och ett helrör vodka beter sig som en gentleman ör bisarrt fangirls-trams ingen vuxen människa borde tro på.