2022-05-23, 19:15
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är en intressant metod de värda bedömarna i tråden använder. Man lyssnar inte på ett ord vittnena säger och bryr sig inte ett jota om det, men konstaterar att de är galna efter att ha bedömt deras utseende och hur de säger saker i rätten och kommer givetvis fram till att det blir en storseger för Depp då alla förstås delar den för Depps fangirls partiska men givna utgångspunkten att alla som vittnar för Heardsidan oavsett om de är experter eller vittnen är galna lögnare och att det bekräftas genom att bara titta på dem.

Det handlar om att de har noll trovärdighet – både i rätten och på pappret. De är oacceptabelt oinsatta i det här fallet, nästan nere i din nivå, och de saknar kompetens för det de anlitats att prata om.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 19:19.
Citera
2022-05-23, 19:17
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Vad fan bevittnade jag precis? Många dårar har man sett vittna, men den här stollen tog nog priset.

Förresten, Kate Moss ska vittna på onsdag (Team Depp).

Hahahaha!😂 Psykdoktorn är narcissist på högsta nivå, precis som AH! Han blev helt skogstokig när advokaten hade mage att ifrågasätta hans kunskaper...helt i sin ordning att använda Jack Sparrow som baseline liksom...🤣🤣🤣🤣🤣

Nä, AH och hennes vittnen har fortfarande inget av substans att komma med.

#amberheardisanabuser
Senast redigerad av Lova33 2022-05-23 kl. 19:21.
Citera
2022-05-23, 19:18
Medlem
Citat:
Så den rimliga slutsatsen enligt mig är att Heard gissar och Depp gissar men att Depp klämt sig i fyllan och villan när i Heard var närvarande men inte kommer ihåg att exakt när.

Ja, det är ju rätt intressant det där. Och intressantare blev det då Amber Turd sprang runt och bad om ursäkt för o ha kapat fingret av han i ljudinspelningar.. Skrek om hur hon har gjort bort sig o kommer o förlora han, så läkarna som var där var tvungna att ge henne något som skulle lugna. Rätt sjukt beteende att be om ursäkt för det där, om han själv har klämt av sig fingret på fyllan kan jag tycka.

Nu vart hon bara ännu mera underlig att ha o göra med..
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-23 kl. 19:47.
Citera
2022-05-23, 19:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Det är en intressant metod de värda bedömarna i tråden använder. Man lyssnar inte på ett ord vittnena säger och bryr sig inte ett jota om det, men konstaterar att de är galna efter att ha bedömt deras utseende och hur de säger saker i rätten och kommer givetvis fram till att det blir en storseger för Depp då alla förstås delar den för Depps fangirls partiska men givna utgångspunkten att alla som vittnar för Heardsidan oavsett om de är experter eller vittnen är galna lögnare och att det bekräftas genom att bara titta på dem.

Gud vad du är dålig på att provocera.
Jag tror inte att du är en vidare person som har förmågan att läsa av och förstå mänskliga beteenden.

Utseenden hör inte dit. Det är mimik. Ord som inte matchar ansiktsuttryck. Och ansiktsuttryck som visar nånting osagt eller när de själva har försagt sig själva.
Citera
2022-05-23, 19:19
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Ändå börjar blodspåret vid bardisken och fortsätter bakom den, hmmmmmmmmmmmmmm

Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Och bloddropparna precis vid den krossade flaskan vid bardisken då?

Varför dansar alltid Heard's vittnen runt alla frågor? Varför kan inte ett enda av Heard's vittnen bara svara ja eller nej. Depp själv och även hans vittnen svarar snabbt och koncist.

Den här doktorn gör det ju inte bättre.

Då kanske Depp klämt sig där då eller hamnat där efter att han började blöda ordentligt. Det är inte lätt att veta exakt hur han har sig åt. Eftersom Depp befann sig vid baren och hade flaskor framme är det inte det minsta konstigt. Att det skulle tala för att Heard lyckats kapa fingret med en kastad flaska är bisarrt. Det gör det ju bara i er fantasi.
Citera
2022-05-23, 19:22
Medlem
Citat:
Historien om att Depps finger gått av genom att någon kastat en flaska på den har hela tiden låtit orimlig. Det har iofs också Heards förmodande att den gått av när Depp slagit en telefon mot något hårt.

Fingrar går normalt av genom att klämmas mellan två hårda ytor.

Dr. Richard Moores vittnesmål säger också mycket riktigt att skadan han ser på bilderna är förenliga med en sådan klämskada men inte med att fingret vilat på bardisken och träffats av en flaska, för då skulle nageln och omgivande vävnad vara skadad på ett annat sätt.

Så den rimliga slutsatsen enligt mig är att Heard gissar och Depp gissar men att Depp klämt sig i fyllan och villan när i Heard var närvarande men inte kommer ihåg att exakt när.
Varför är du så efterbliven? Ingen gitarrist skär av sig sitt eget finger frivilligt. Heard ber om ursäkt för sitt beteende under Australienresan i bandupptagningar och lovar att inte vara våldsam igen. Heard har inga vittnen överhuvudtaget av någon trovärdighet. Hennes syster har berättat för Jennifer Howell när hon flyttade in hos henne att hon var rädd att Amber skulle slå ihjäl JD. Nu vittnar hon annorlunda men kan inte ens få ihop detaljerna så att trappincidenten blir logiskt sammanhängande.
Citera
2022-05-23, 19:25
Medlem
Citat:
Då kanske Depp klämt sig där då eller hamnat där efter att han började blöda ordentligt. Det är inte lätt att veta exakt hur han har sig åt. Eftersom Depp befann sig vid baren och hade flaskor framme är det inte det minsta konstigt. Att det skulle tala för att Heard lyckats kapa fingret med en kastad flaska är bisarrt. Det gör det ju bara i er fantasi.
Och sedan när han klämt sig börjar gitarristen JD måla spegeln med sitt eget blod istället för att åka till sjukhuset. Du är så korkad att det inte finns. Det är Joe Biden-nivå på dina analyser.
Citera
2022-05-23, 19:26
Medlem
skoputss avatar
Psykiatrikerns oförglömliga idiotdiskussion
https://www.youtube.com/watch?v=mw0CB1WOy9I
Citera
2022-05-23, 19:27
Medlem
Citat:
Du är bara trög. Tur att fler och fler slutar bry sig om vad du skriver, jag tänker inte bry mig om ett enda till av dina hjärndöda kommentarer.

Ont, Jo på det sättet fingret gått av så är det oerhört möjligt. Han har inte skurit av det själv, bara idioter tror att en gitarrist skadar sin hand med flit.
Citera
2022-05-23, 19:37
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:

Jag tror du tog Heard's parti alldeles för tidigt i den här rättegången och nu sätter ditt ego stopp för din förmåga att se nyktert på situationen. Vi alla vet hur jobbigt det är att erkänna att man har fel och ändra ståndpunkt när man har investerat tjugo A4 för sin sak i en argumentation.

Känner du någon nära som har blivit utsatt för manligt våld eller en våldtäkt i hemmet? Det kan också vara en rimlig anledning till att man inte vill höra eller se något som den stora majoriteten ser och hör.

För tre veckor sedan var jag helt övertygad om att Depp hade slagit på Amber, men nu är jag istället helt övertygad om att Amber ljuger om detta.
Citera
2022-05-23, 19:37
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Psykiatrikerns oförglömliga idiotdiskussion
https://www.youtube.com/watch?v=mw0CB1WOy9I

Oj de var snabba!

Han betedde sig som en alkoholiserad farbror som är förbannad över att Systembolaget har stängt på söndagar.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-23 kl. 19:40.
Citera
2022-05-23, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
J
För tre veckor sedan var jag helt övertygad om att Depp hade slagit på Amber, men nu är jag istället helt övertygad om att Amber ljuger om detta.
Verkligen, hade du inte lyssnat på bandupptagingarna med henne och Depp där hon resonerar som den psykopat hon är för tre veckor sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in