2022-05-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag kollar inte på rättegången just nu då jag är på väg hem från jobbet, men det sitter alltså en helt random läkare och påstår att en flaska inte orsakade skadan på JD finger? Och den slutsatsen drog denna läkare baserat på en röntgenbild? Eller är jag ute och cyklar?

Inte alls desperat från AH och hennes team..

Det blev just en kvarts paus. Du missar inget med doctor Spiegel eftersom han saknar kvalifikation att trovärdigt prata om detta psykiatriämne.

Dagen började med den dyre doctor Moore som tittat på några bilder på fingret och röntgenplåtar. Han blev allt mer uppgiven under Team Depps utfrågning av honom eftersom han hade för dålig koll på fallet.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 16:49.
Citera
2022-05-23, 16:47
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Ju längre den mycket skumme doctor Spiegel stannar i vittnesbåset desto mer skadar han Team Amber.

Jag skulle aldrig samtala med honom frivilligt på lunchrasterna.
Han predikar om hur hjärnan fungerar och försöker göra en koppling mellan beteende och droger. Lågvattenmärke.
Citera
2022-05-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ju längre den mycket skumme doctor Spiegel stannar i vittnesbåset desto mer skadar han Team Amber.

Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag kollar inte på rättegången just nu då jag är på väg hem från jobbet, men det sitter alltså en helt random läkare och påstår att en flaska inte orsakade skadan på JD finger? Och den slutsatsen drog denna läkare baserat på en röntgenbild? Eller är jag ute och cyklar?

Inte alls desperat från AH och hennes team..

Jag tolkade det mer som att tyngden i Dr Frankensteins vittnesmål skulle vara att påminna om att alkohol och droger kan leda till minnesluckor och våld i nära relationer. I rent statistiska termer.
Citera
2022-05-23, 16:49
Medlem
okok1s avatar
Vad sa den andra läkaren som var relevant? Missa det. Varför var han där?
Citera
2022-05-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad sa den andra läkaren som var relevant? Missa det. Varför var han där?

Det fortsätter snart med doktor Frankenstein/Spiegel. Han låtsas vara någon form av psykiatri-expert på vad drugs and alcohol kan göra med hjärnan.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 16:55.
Citera
2022-05-23, 16:53
Medlem
Har telefonen som spelade in samtalet när AH sa att hon inte menade att skada JD också minnesluckor? Telefonen kanske söp och knarkade med JD..
Citera
2022-05-23, 17:10
Medlem
Nu är de igång igen och skurk-psykdoktorn är utmattande bedrövlig.

Låt det vara över nån gång.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 17:17.
Citera
2022-05-23, 17:23
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Nu är de igång igen och skurk-psykdoktorn är utmattande bedrövlig.

Låt det vara över nån gång.

Han repeterar mycket av det han säger.
Det är typiskt tecken på empatistörda människor. Det leder ingen vart. De utmattar bara omgivningen.
Citera
2022-05-23, 17:23
Medlem
Dr Frankenstein mal ju bara på. Vad har Heard team tänkt sig med detta?

Nu ska det framställas att han skar av sitt finger för att han har ett självskadebeteende. På grund av sin skadade hjärna då.

Och ändå kan de inte hitta NÄR han ska ha varit aggressiv och mot vem.
Citera
2022-05-23, 17:35
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Model Kate Moss will take the stand Wednesday in Johnny Depp's bombshell defamation trial against Amber Heard, The Post has exclusively learned.

Bara för att psykot namndroppade Kate så kunde man kalla in henne. Om jag fattar det rätt.👽
Citera
2022-05-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Bara för att psykot namndroppade Kate så kunde man kalla in henne. Om jag fattar det rätt.👽

Spännande! Här får vi en konkret följd av att Amber bröt ett avtal mellan parterna.

Flera av er har säkert sett bilderna där Johnnys advokater blir jätteglada när Amber säger ”Kate Moss”.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-23 kl. 17:51.
Citera
2022-05-23, 17:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Dr Spiegel är nästan omöjlig att lyssna på. Han anklagar Johnny Depp för gaslighting BASERAT PÅ INSPELNINGARNA. Jag menar, kom igen nu ... man baxnar. Hired gun, anyone?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in