Citat:
Ursprungligen postat av
Lova33
Juryn lär nog se att hon inte utstrålar någon rädsla, varken i rättssalen nu, i videoklipp från rättssalen 2016 eller i någon av alla övriga inspelningar de tagit del av.
Man behöver inte vara ett geni för att se hur verkligheten förhåller sig på den fronten (det är en del av den mänskliga naturen att se när någon är så pass off)
Som någon skrev i tråden så handlar det att kommunicera med juryn. Jag menade att ens team inte vill att man ska göra som Amber gör just. Hon tittar på den som ställer frågan och vänder alltid huvudet mot juryn när hon svarar. Det ser inte bra ut. Jag kan då tänka att kanske hon gör så för att hon har möjlighet att mentalt strunta i den som frågar, som en del i att hon vill ha makt själv, och tittar då på juryn. Men helt utan känslor. Jättekonstigt.
Hon har förmågan att visa en i förväg redigerad version av sig själv. Hon kan lätt klippa i sitt beteende för att hon ska påverka allt hon bara kan för att få ett visst resultat.
Jag var tidigare i dag konfunderad över det hon sa om TMZ. Fick köra det på halva hastigheten för att se hur duktig hon är på att manipulera. Trodde först att hon var trött faktiskt. Det var hon inte.
Hon hade alltså kontaktat TMZ med info om att hon skulle ta ut skilsmässa*. Men lyckades att säga sanningen. På det sätt hon reagerar kring det visar vilken reptil hon är.
* restraining order inte skilsmässa