Efter att ha kollat igenom bevisen i det tidigare förtalsmålet i UK så ser jag saker jag inte sett komma fram i denna rättegång. Vet ej om juryn kommer att få tillgång till samtliga bevis (inkl sms) som är nämnda i UK rättegången eller om Depps omoraliska team stoppat en del, de har ju många invändningar och vill inte att allt kommer fram. Eller så får juryn alla sms konversationer men utan att allt nämns högt. I alla fall, här är samma förtalsmål från UK.
https://www.bailii.org/ew/cases/EWHC/QB/2020/2911.html Enjoy! Det tar ett tag att plöja igenom allt.
Men den verkar inte innehålla hela långa sms konvon mellan S Deuters och Heard, dock omnämns här att Depp hade sparkat på henne på flygplanet. Man ser även sms där Depps anställda bekänner sin kärlek till honom, han är ju deras idol och att de hade gjort vad som helst för hans skull. Det förstår man dock även utan de smsen, resultatet ser vi i deras falska vittnesmål.
Den här misshandlaren verkar tro att han är untouchable iom sin status, fanbase, dyra advokater, bra pr och stålar. Det är såklart inte rätt att kändisar använder sin status på det sättet och därför bra att folk gräver fram info om honom på sociala medier och samtidigt synar vissa saker som är desinformation från deras sida. Är stolt över att man inte ser saker som svart och vitt och kan se att bara för att hon gjort saker mot honom betyder det inte att han inte gjort samma saker mot henne. Metadata i länken stöder att samtliga bilder från Heards team är äkta tex. Misogynt folk och Depp(iga haha) fans verkar tycka att allt från den här mannens sida är sant och att allt från den här kvinnans sida är falskt, det är såklart inte fallet. Gör om, gör rätt, tänk lite och var inte lättmanipulerade får. ❤️ Det väsentliga är egentligen att juryn inte är biasad iom hans status & kön, vet ej om de kontrollerar det. Det glädjer mig därmed att det finns folk på nätet som är pro Amber och synar hans bs om att han aldrig skadat henne eller gjort nåt mot henne.