Citat:
Ursprungligen postat av
Fotboll12
Jag tillhör inget av dessa läger men uppfattas ändå av Depps föraktare som en fanatiker. Mitt enda intresse i detta är att rätt ska vara rätt. Det är i princip omöjligt för JD att vinna själva rättegången men han kan få sitt namn någorlunda rentvått. Hans liv är dock redan förstört av Amber Heard.
Ja jo ett rättvist resultat är såklart det bästa, att rätt ska vara rätt när all bevisning kommit upp på bordet. Hur är det i det här fallet, måste hela juryn vara
överens om ett beslut liknande mordrättegångar i USA?
Sådana här fall kan röra upp starka känslor men man är korkad om man går på personangrepp som en pms kärring istället för att gå på fakta och diskutera sakligt. Män som ska försvara män till varje pris och hoppa på kvinnor och sånt bs.
Det var samma sak med Michael Jackson, fans och kritiker som bråkade med varandra om huruvida han var skyldig eller ej. Och då deltog man till och med själv då misstänkt pedofili är ett känsloladdat ämne. I början ömmade jag som sagt för JD och tänkte att stackars sate som blivit misshandlad och får utstå det här nu men nu har som sagt känslorna lagt sig och jag tar till mig allt som kommer fram utan några känslor inblandade.
Men framförallt så tänker jag inte fjäska för Deppsupportrar bara för att och vara 100 % på hans sida, I say always as it is.