2022-05-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Tonläget på Ambers advokat, Elaine tyder på att man har gett upp.. Hon inser vilken misär Amber kastar ur sig. Korsförhöret kommer få henne att kollapsa totalt.

Ja. Då kanske det kommer riktiga tårar. Om inte annat. Lär hon få det när beslutet from Juryn kommer.
Citera
2022-05-06, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Ingen på Flashback kan veta detta så klart men jag tycker att det verkar som någon form av narcissism + borderline (EIPS)

Det kanske hon har, men hon sitter inte och hittar på allt i sitt vittnesmål. Är hälften av det hon berättar sant så är han ett jävla svin och förtjänar att vara paria. Gravt alkohol- och drogmissbruk blandat med svartsjuka och att se sin karriär och forna status dala ner i ett svart hål är vad som ligger till grund till det hela.
Citera
2022-05-06, 01:53
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Man ser direkt när Heards skådespeleri startar i detta klipp, haha.

https://www.youtube.com/watch?v=_79bbNaVskI

Fy helvete. Alla borde se detta.
Citera
2022-05-06, 02:02
Medlem
Warmanes avatar
Här kör hon någon gråt-pose när hon ser att hon blir fotograferad.

https://www.youtube.com/watch?v=PDwWARHKHdw
Citera
2022-05-06, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det kanske hon har, men hon sitter inte och hittar på allt i sitt vittnesmål. Är hälften av det hon berättar sant så är han ett jävla svin och förtjänar att vara paria. Gravt alkohol- och drogmissbruk blandat med svartsjuka och att se sin karriär och forna status dala ner i ett svart hål är vad som ligger till grund till det hela.
Alltså definiera hälften då. Jag tror hon ljuger om all abuse, jag tror i hennes hjärna, att hon fabriker ar fullt ut och sitter och ljuger om all abuse. Sedan att han varit arg, slagit i saker etc köper jag. Men hon utmålar sig själv som en oskyldig bonnläpp från södern, med scholarship och som arbetar i soupkitchen. Skyddar hans barn ifrån honom och är på alla sätt en hjälte i denna story, inte en gång har hon erkänn något fel hon har gjort.
Alla som vittnat för Johnny har sagt samma sak, att han är schysst, generös och väldigt chill.
Lovar att hade han slagit henne ens en gång, så hade det synas mmmmmkt mer än de bilder hon har som bevis. Jag har tränat muay thai, stort fan av kampsport och mma i allmänhet, och så som hon sitter och påstår att han matat slag i henne är så uppenbart fejk och lögn. Hon har fotat och spelat in i smyg så mycket, ändå har hon inte ett enda bevis påå denna nästan dagliga misshandel han utövat mot henne?
Du är ju bra naiv och dum om du tror något som kommer från hennes käft.
Citera
2022-05-06, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag tycker jag är en hyfsat god människokännare bara genom iaktagelser.
Det här kan egentligen bara bli ett lyft för Depp som slipper Disneys ok och bördor. Nu kan han gå Indie om han vill och blomma ut fullständigt.
Jag är född pessimist, men vet du vad: jag tror att har rätt! AHs vittnesmål är så löjeväckande dålig teater att alla kommentarer på YouTube hånar det.

https://www.youtube.com/watch?v=AWZE...el=AsmongoldTV

Den där häxan till psykolog* som vittnade för henne kunde vara samma person som har undervisat AH i hur hon skall spela traumatiserat offer? Det som talar emot är visserligen att häxan föreföll dåligt insatt i fallet och att AH gör bokens alla fel. Nägra detaljer

1) Berättar att syrran brukade kokain vid den här tiden medan hon själv var oskyldig beträffande droger
för att framstå i bättre dager. Id\'en är antagligen att syrran skall begå mened.

2) Fokuserar oääääändligt lääääänge på troligen sanna men helt irrelevanta detaljerna typ kylskåpets färg i Australien eller en vardaglig diskussion hon hade med någon person, för att ge känsla av tid och plats i hennes historia. Hon hastar sedan igenom misshandelsscenerna på ett par sekunder och återvänder och psykoligiserar lite tillbaka över hur hon kände och sakernas tidsordning, för att fylla ut tiden.

3) 54:40 Gör filmhistoriens sämsta gråtscen.

4) Hon påstår att hon inte hade något med JDs avhuggna finger att göra, så hon blir mördad i korsförhören. Fan vad hon förtjänar sitt lidande!

5) Hon påstår att JD skar henne i fittan med en glasflaska.

AH kommer länge att minnas som seklets värsta bitch. Tror ni att hon kommer att begå självmord efter det här? Kanske redan inatt? (Jag brukar inte njuta åt andras lidande inte ens när det är råa typer , faktum är att det oftast ger mig obehag, men jösses vad den här tjejen förtjänar att torteras av JDs team och sedan rullas i tjära av folket. Hon är lika psykopatisk som Joe Biden, men något sämre kontrollerad.)

* Dr Dawn Hughes som enligt vad jag har läst, som under en rättegång som psykologisk expert försökte mentalt 100% oskyldigförklara en kvinna som skjutit sin polisman i huvudet med hans tjänstepistol medan han sov!
Senast redigerad av TomSowell 2022-05-06 kl. 03:25.
Citera
2022-05-06, 04:03
Medlem
Häxans försvarsteam, i synnerhet psykolgidoktorn, måste skämmas ögon ur sig nu! Den här rättegången är ju sämre och värre än världens sämsta såpopera. Och ändå är det på riktigt. Extremt underhållande att lyssna på AH om man är lite morbid och/eller har svart humor. Hon är en psykopat tagen på bar gärning i solens ljus. Den här psykopaten har två val: att ge upp (otänkbart för en riktigt psykopat) eller att beskriva tvära motsatsen till vad som hände.

JD blir nog folkhjälte trots allt och blir insläppt i Hollywood värmen.

Hur kommer AH att ses/förstås av framtidens radikala vänsterfeminister?
Senast redigerad av TomSowell 2022-05-06 kl. 04:20.
Citera
2022-05-06, 08:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Man ser direkt när Heards skådespeleri startar i detta klipp, haha.

https://www.youtube.com/watch?v=_79bbNaVskI
Hon är så fruktansvärt dålig skådis. Man ser direkt när hennes ögon scannar rummet för kameran.

Sitter och försöker pressa fram tårar men lyckas inte.

Men det sjukaste av allt är att hon rakt av snor två repliker ur Talented Mr Ripley när hon ska förklara sina känslor för J. D.

Big mistake. Big. HUGE.
Citera
2022-05-06, 08:39
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Big mistake. Big. HUGE.
Well. After all, she’s just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her.
Citera
2022-05-06, 08:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Well. After all, she’s just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her.
That'll do, pig. That'll do.
Citera
2022-05-06, 11:39
Medlem
Whiskyladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
En satir över Heards advokat när hon förhör Dr.Curry. Hon som spelar Heard ...
https://m.youtube.com/watch?v=rF7_PkIidfM

Haha, svin kul! Alltså hennes advokater.... man mår nästan dåligt att se dom stå där och prata bullshit!

Lär bli tjafs om vilket filmbolag som ska få köpa upp rättigheterna för att göra en serie/dokumentärserie om det här
Citera
2022-05-06, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Ingen på Flashback kan veta detta så klart men jag tycker att det verkar som någon form av narcissism + borderline (EIPS)
nej ingen kan utfärda någon diagnos av det slaget vad gäller Amber H..
Men man kan utesluta att hon är en borderline-narcissm person
det som kännetecknar dessa personlighets-störningar, stämmer istället in på Jonny Depp själv..
Hans lynnighet, missbruk, våldsamt uppträdande, gränslöst beteende och däremellan uppträda fint och stabilt, dr jekyll doktor hyde-
Amber däremot har ett välfungerande jag o överjag.
Jonny Depp har grav personlighets-störning, och ett gravt missbruk, det är en typisk Borderline personlighet som han visat upp.
Senast redigerad av moshes 2022-05-06 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in