Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Jag tycker jag är en hyfsat god människokännare bara genom iaktagelser.
Det här kan egentligen bara bli ett lyft för Depp som slipper Disneys ok och bördor. Nu kan han gå Indie om han vill och blomma ut fullständigt.
Jag är född pessimist, men vet du vad: jag tror att har rätt! AHs vittnesmål är så löjeväckande dålig teater att alla kommentarer på YouTube hånar det.
https://www.youtube.com/watch?v=AWZE...el=AsmongoldTV
Den där häxan till psykolog* som vittnade för henne kunde vara samma person som har undervisat AH i hur hon skall spela traumatiserat offer? Det som talar emot är visserligen att häxan föreföll dåligt insatt i fallet och att AH gör bokens alla fel. Nägra detaljer
1) Berättar att syrran brukade kokain vid den här tiden medan hon själv var oskyldig beträffande droger
för att framstå i bättre dager. Id\'en är antagligen att syrran skall begå mened.
2) Fokuserar oääääändligt lääääänge på troligen sanna men helt irrelevanta detaljerna typ kylskåpets färg i Australien eller en vardaglig diskussion hon hade med någon person, för att ge känsla av tid och plats i hennes historia. Hon hastar sedan igenom misshandelsscenerna på ett par sekunder och återvänder och psykoligiserar lite tillbaka över hur hon kände och sakernas tidsordning, för att fylla ut tiden.
3) 54:40 Gör filmhistoriens sämsta gråtscen.
4) Hon påstår att hon inte hade något med JDs avhuggna finger att göra, så hon blir mördad i korsförhören. Fan vad hon förtjänar sitt lidande!
5) Hon påstår att JD skar henne i fittan med en glasflaska.
AH kommer länge att minnas som seklets värsta bitch. Tror ni att hon kommer att begå självmord efter det här? Kanske redan inatt? (Jag brukar inte njuta åt andras lidande inte ens när det är råa typer , faktum är att det oftast ger mig obehag, men jösses vad den här tjejen förtjänar att torteras av JDs team och sedan rullas i tjära av folket. Hon är lika psykopatisk som Joe Biden, men något sämre kontrollerad.)
* Dr Dawn Hughes som enligt vad jag har läst, som under en rättegång som psykologisk expert försökte mentalt 100% oskyldigförklara en kvinna som skjutit sin polisman i huvudet med hans tjänstepistol medan han sov!