2022-05-04, 22:07
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag rekommenderar Rekieta Law på youtube. Advokater/jurister som diskuterar och förklarar/analyserar samtidigt live.
Känns ju väldigt oseriöst av advokater och jurister att sitta och kommentera på det sätt de gör.
Citera
2022-05-04, 22:14
Medlem
Aså.... stackars Johnny.... att sitta där och höra dessa saker.. det måste vara fruktansvärt jobbigt. När det uppenbarligen är lögner.

HAN!! Kunde berätta massa lösa grejer också, men det gjorde han inte, utan han har tagit upp saker som det finns bevis kopplat till, genom inspelningar och bilder osv. INGET ANNAT!

Amber sitter där och drar saker det inte finns några som helst bevis på. Samt Amber "gråter" men det har inte fallit en enda tår! som hon behövt torka bort!! inte EN ENDA!!! Samt när Johhnys advokat säger "hearsay" så 'undrar Amber direkt blick mot domaren och sen fortsätter, precis som hon pausar sitt "spel" helvete vad allt detta känns fake...

Antagligen berättar du saker Amber, men ska du "gråta" så får du ta mig fan gråta!!

Jag lider med Johnny...
Senast redigerad av stampentrekant 2022-05-04 kl. 22:21.
Citera
2022-05-04, 22:20
Bannlyst
Did Amber Turd do the cocaine? Of course she did!
Citera
2022-05-04, 22:28
Medlem
skoputss avatar
Amber vittnar om att Depp grävt efter kokain i hennes f-a. Varför känns hon inte trovärdig? Kanske för dramatiseringen.
Citera
2022-05-04, 23:09
Medlem
skoputss avatar
Head gav Depp en stor kniv med inskriptionen "until death". Kolla hennes ansiktsuttryck när försvaret visar bild på kniven.
Citat:
Amber Heard’s body language spoke volumes as she listened to testimony about the knife, inscribed “until death,” she gave Johnny Depp. Watch for yourself. Do you think she was frightened of Johnny? Was the knife intended to threaten him?
https://www.youtube.com/watch?v=B0NP3F3lJk4
Citera
2022-05-04, 23:17
Medlem
En sak man ska veta med, är att nr hon berättade om vad hon berättade till sin mamma om deras relation, så var det mycket, men INGENTING om att han skulle slagit henne på något sätt, eller våldfört sig på något sätt alls. Då det förmodligen inte hänt, samt att det skulle bli skumt om hennes mamma skulle vittna om det sen...

Det är sååå lömskt! Samt hur hon klämmer in att han är dubbelt så gammal som henne 2 gånger haha...
Senast redigerad av stampentrekant 2022-05-05 kl. 00:00.
Citera
2022-05-05, 00:41
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
En sak man ska veta med, är att nr hon berättade om vad hon berättade till sin mamma om deras relation, så var det mycket, men INGENTING om att han skulle slagit henne på något sätt, eller våldfört sig på något sätt alls. Då det förmodligen inte hänt, samt att det skulle bli skumt om hennes mamma skulle vittna om det sen...

Det är sååå lömskt! Samt hur hon klämmer in att han är dubbelt så gammal som henne 2 gånger haha...

Här en pusselbit till varför hon inte var trovärdig.

Citat:
Amber Heard is lying in testimony, according to former FBI agent

...

To begin, where are the tears? Amber Heard looks to be crying during her testimony, but there are no tears, her nose is not running, and her speech isn’t affected the Pseudobulbar Affect. Her emotions are not interfering with her ability to communicate “her story.”

Amber Heard also cannot recall some of the most important moments in the abuse that she alleged she suffered through, crucial things that would definitely prove or disprove her accusations, but she keeps giving useless details about her surroundings at the time that the alleged abuse took place: like the look and smell of carpet, texture and colour of the wall, condensation on the windshield.
https://poptopic.com.au/news/amber-h...mer-fbi-agent/

Det här klippet från rättegången kan man fundera över. B-film?
https://www.youtube.com/watch?v=uc-d7trFDrc
Senast redigerad av skoputs 2022-05-05 kl. 00:51.
Citera
2022-05-05, 00:47
Medlem
Warmanes avatar
Aftonbladet tillsammans med Expressen fortsätter göra allt för att framställa Amber Heard som offret. De är så jävla skamlösa.
Citera
2022-05-05, 01:42
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Aftonbladet tillsammans med Expressen fortsätter göra allt för att framställa Amber Heard som offret. De är så jävla skamlösa.

Sanningen kommer att segra till slut. Amber blev arresterad och tillbringade en natt i häkte 2009 för DV (domestic violence).
Citat:
According to law enforcement sources and documents, Amber and Tasya van Ree got in an argument on September 14, 2009 at Seattle-Tacoma International Airport. Amber allegedly grabbed and struck Tasya in the arm, which upset Tasya and triggered the arrest.

Amber was arrested and booked for misdemeanor domestic violence. Her mug shot was taken and she appeared in court the following day.
https://www.tmz.com/2016/06/07/amber...tasya-van-ree/

Heard ljög under ed 2016 om händelsen 7 år tidigare. Hennes förklaring var att det handlade om en manlig polis som arresterade henne utan orsak.
https://twitter.com/thenamesq/status...97828922109952

Och så den skarpslipade kniven (som jag postade info om förut). Amber gav en kniv i gåva till Depp (med inskriptionen "Until Death"). Hur går det ihop med att hon ständigt var rädd för honom och hans våldsamheter? Jag får alltmer känslan av en skräckfilm när jag studerar Amber; sval, skön och ondskefull; hon skulle passa perfekt i en Hitchcockproduktion.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-05 kl. 01:46.
Citera
2022-05-05, 02:12
Medlem
Dharmabums avatar
Jag är egentligen ointresserad av det här men det dök upp ett klipp i mitt flöde på Youtube som jag klickade på idag. Där Amber berättar om påstådda övergrepp. Det berörde mig så pass mycket att jag letade upp den här tråden för att säga att jag tror att hon blåljuger. Eller i alla fall fejkar känslor under förhöret, för att försöka nå fram. Hon måste ju ha gått igenom vad hon ska säga gång på gång de senaste månaderna, och så bryter hon ihop lägligt just i rätten... De detaljer hon säger sig minnas, och dem hon inte minns, bidrar inte heller till att ge henne trovärdighet.

Om jag har någon bias så skulle den snarare tala till Depp´s nackdel. Jag tror till exempel på Evan Rachels Wood´s berttelser om vad Marilon Manson utsatt henne för.
Senast redigerad av Dharmabum 2022-05-05 kl. 02:43.
Citera
2022-05-05, 02:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharmabum
Jag är egentligen ointresserad av det här med det dök upp ett klipp i mitt flöde på Youtube som jag klickade på idag. Där Amber berättar om påstådda övergrepp. Det berörde mig så pass mycket att jag letade upp den här tråden för att säga att jag tror att hon blåljuger. Eller i alla fall fejkar känslor under förhöret, för att försöka nå fram. Hon måste ju ha gått igenom vad hon ska säga gång på gång de senaste månaderna, och så bryter hon ihop lägligt just i rätten... De detaljer hon säger sig minnas, och dem hon inte minns, bidrar inte heller till att ge henne trovärdighet.

Om jag har någon bias så skulle den snarare tala till Depp´s nackdel. Jag tror till exempel på Evan Rachels Wood´s berttelser om vad Marilon Manson utsatt henne för.

Jag har följt rättegången sedan dag 1, inte allt, men en hel del. Har aldrig brytt mig om Depp och bryr mig inte särskilt om kändisskvaller, men det här är något i hästväg. Jag tror materialet blir hett undervisningsstoff i framtiden. Studier av kroppsspråk t.ex.

E. Stora pengar för advokaterna om dom vinner. Varför smusslar Ambers advokater undan papper? https://www.youtube.com/watch?v=rqnEkxSqG9A
Senast redigerad av skoputs 2022-05-05 kl. 02:36.
Citera
2022-05-05, 02:43
Medlem
Dharmabums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag har följt rättegången sedan dag 1, inte allt, men en hel del. Har aldrig brytt mig om Depp och bryr mig inte särskilt om kändisskvaller, men det här är något i hästväg. Jag tror materialet blir hett undervisningsstoff i framtiden. Studier av kroppsspråk t.ex.

E. Stora pengar för advokaterna om dom vinner. Varför smusslar Ambers advokater med papper? https://www.youtube.com/watch?v=rqnEkxSqG9A

Vi kommer ju aldrig att få reda på om Depp verkligen har letat efter kokain i fittan på Amber. Men tänk om han inte har det. Vilken jävla grej att bli anklagad för medan hela världen lyssnar. Sen har väl Johnny Depp varit tillräckligt influerad av och kanske lik Hunter S. Thompsson för att nästan vad som helst ska ha kunnat hända under ett rus. Jag vill inte spekulera i någon av suldfrågorna. Men jag konstaterar som sagt att Amber spelar teater när hon tilltalas i rättegången.
Senast redigerad av Dharmabum 2022-05-05 kl. 03:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in