2022-03-28, 15:46
Medlem
snivlems avatar
https://www.lchfarkivet.se/kottmangd-i-kedjornas-hamburgare/
Citera
2022-03-28, 15:53
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Sådär då era ljushuvuden ...... http://www.bilddump.se/bilder/20220328154239-188.150.101.0.JPG

Citat:

Och vad står det på McDonalds och Burger King? Bilden du tog syftar på Max. I länken kan du tydligt läsa att Max och Sibylla(deras bild saknas i länken) blandar ut sina hamburgare, medan McDonalds och Burger King använder 100% nötkött.
Citera
2022-03-28, 15:55
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Och vad står det på McDonalds och Burger King? Bilden du tog syftar på Max. I länken kan du tydligt läsa att Max och Sibylla(deras bild saknas i länken) blandar ut sina hamburgare, medan McDonalds och Burger King använder 100% nötkött.

Jag blåste visst mig själv där .... Jag har hört och läst det så jävla många gånger bara.

Det är alltså enbart kött i själva biffen på både mcD och BK
Citera
2022-03-28, 16:01
Bannlyst
Citat:

Använd McDonalds hemsida istället för hittepåsidan du länkar till.
Citera
2022-03-28, 16:03
Bannlyst
Citat:
Jag blåste visst mig själv där .... Jag har hört och läst det så jävla många gånger bara.

Det är alltså enbart kött i själva biffen på både mcD och BK

Du hade du alltså fel gällande potatisflingor i McDonalds burgare?
Citera
2022-03-28, 16:11
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Du hade du alltså fel gällande potatisflingor i McDonalds burgare?

Ja. Du kunde läsa det av vad jag skrev i inlägget du just citerade eller hur ?
Citera
2022-03-28, 20:00
Medlem
Meny på Max med milkshake och dipp. 150 spänn. För någon slags pannbiff med potatisflingor i

Aldrig att jag sätter min fot på detta ställe.
Citera
2022-03-28, 20:34
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Meny på Max med milkshake och dipp. 150 spänn. För någon slags pannbiff med potatisflingor i

Aldrig att jag sätter min fot på detta ställe.

Restaurangmat har blivit oroväckande dyrt, tyvärr. Nu tycker jag visserligen att hamburgarna på Max smakar helt ok men målen är på tok för dyra. Häromdagen köpte jag två små barnmål och beställde in en extra dricka. Det landade på nästan 100 kr.
Citera
2022-03-28, 22:34
Medlem
Max så jävla överhajpat...BK bättre o billigare
Citera
2022-03-28, 23:45
Medlem
Elementarts avatar
Jag trodde att sönerna tog över Max-restaurangerna för att pappan hade gått bort, men han lever och är fortfarande aktiv i företaget. Tråkigt att inte ens grundaren har insett hur mycket sämre Max blivit de senaste 10 åren.
Citera
2022-04-03, 23:04
Medlem
Kan bara hålla med vad många skriver här, Max har gått ner sig otroligt mycket sedan man hade dem som favoritsnabbmatskedja för 10-15 år sedan. Mcdonalds blev väldigt mycket bättre efter att de körde sina Jureskogsburgare för ett antal år sedan och har hållit en stabil nivå sedan dess, och jag föredrar dem om man behöver äta snabbt och enkelt.
Citera
2022-04-04, 12:28
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Kan bara hålla med vad många skriver här, Max har gått ner sig otroligt mycket sedan man hade dem som favoritsnabbmatskedja för 10-15 år sedan. Mcdonalds blev väldigt mycket bättre efter att de körde sina Jureskogsburgare för ett antal år sedan och har hållit en stabil nivå sedan dess, och jag föredrar dem om man behöver äta snabbt och enkelt.

Ja helvete vad mediokert det har blivit. Vi var ute på två krogar i Uppsala i lördags och köpte max som fyllekäk vid halv två tiden och det var så jävla grisigt. Det absolut största problemet med deras mat är att deras pommes är hemska och burgarna har alltid för mycket dressing (om man är ute efter fyllekäk och anser att det är för mycket dressing då har man gjort fel).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in