Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hade en granne förr som jobbade där när han var yngre.

Frågor på det?
Näe, jag släpper det. Du verkar inte änå inte kunna ge något trovärdigt svar. Jag tolkar det hela som att du bara hittar på. Antagligen har du sett att det tillsätts vatten med syrupen där du tar läsk, och därför tolkat det på ditt lilla oerfarna sätt.
Citera
2025-11-13, 19:47
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Näe, jag släpper det. Du verkar inte änå inte kunna ge något trovärdigt svar. Jag tolkar det hela som att du bara hittar på. Antagligen har du sett att det tillsätts vatten med syrupen där du tar läsk, och därför tolkat det på ditt lilla oerfarna sätt.

Okej, blev du lite ledsen nu när din favorit restaurang inte ger riktig läsk?
Citera
2025-11-13, 19:53
Medlem
Citat:
Okej, blev du lite ledsen nu när din favorit restaurang inte ger riktig läsk?
Det är säkert tio år sedan jag senast åt på Max. Jag tycker, eller tyckte inte då, att de har goda burgare, så enkelt är det.

Däremot tror jag inte det minsta på att de serverar "fulcola" som de dessutom spär ut med för mycket vatten, och sedan kallar för Coca Cola. Din "före detta granne" ser jag knappast som en trovärdig källa.
Citera
2025-11-13, 20:06
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Det är säkert tio år sedan jag senast åt på Max. Jag tycker, eller tyckte inte då, att de har goda burgare, så enkelt är det.

Däremot tror jag inte det minsta på att de serverar "fulcola" som de dessutom spär ut med för mycket vatten, och sedan kallar för Coca Cola. Din "före detta granne" ser jag knappast som en trovärdig källa.

Okej, du får tro vilket som!

Trevlig kväll
Citera
2025-11-14, 02:20
Medlem
Citat:
Ne
Vad innebär ordet "ne"? Inget ord som finns i SAOL tex....
Citera
2025-11-15, 19:50
Medlem
Att folk fortsätter att äta på Max? Är det kul att äta mat på ett ställe där de kör toaringar och toaborstar i vanliga diskmaskinen? I sig äter man ju inte från tallrik... Men ändå! Jag är förvånad.
Citera
2025-11-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Att folk fortsätter att äta på Max? Är det kul att äta mat på ett ställe där de kör toaringar och toaborstar i vanliga diskmaskinen? I sig äter man ju inte från tallrik... Men ändå! Jag är förvånad.
Utrustningen man förvarar exempelvis topping i diskas troligen i samma maskin.
Citera
2025-11-15, 19:53
Medlem
Citat:
Hade en granne förr som jobbade där när han var yngre.

Frågor på det?

Ja, vad hade din granne att berätta om sitt jobb?
Citera
2025-11-15, 19:54
Medlem
Citat:
Utrustningen man förvarar exempelvis topping i diskas troligen i samma maskin.

Jätteblä! Själv önskar jag att jag kunde säga att jag aldrig ätit mat från Max. Men tyvärr har jag ju det, innan dokumentären om deras konstiga syn på hygien.
Citera
2025-11-15, 20:06
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, vad hade din granne att berätta om sitt jobb?

Beställ inte kött, om du måste äta där så gå för kyckling eller vegetarisk. Det vill inte slänga gammalt kött, men det andra är färskt.
Citera
2025-11-15, 20:11
Medlem
Fantens avatar
Kan för den nyfikne avslöja att marknadsundersökningen jag gjorde det var inte det minsta spännande och handlade i slutändan inte om Max i stort sett alls. Det var dock definitivt frågor som hade kunnat besvaras med "Max gör godast burgare" men då hade jag varit tvungen att ljuga. Det var visserligen milt ledande frågor, men inte på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in