Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
För att vara den mest demente människan i universum, sen tidernas begynnelse, så får man väl erkänna att han trots det talar hundra gånger mer sammanhängande än föredettingen, fat f*ck Donald Trump.
Biden addresses nation on Russia-Ukraine crisis
Eller hur. Vi talar ändå om en president som slagit rekord i antalet konfirmerade domare prooch arbetslöshetssiffror slagit nytt rekord , men inget av det räknas eftersom Biden inte faller för alt-right medias provokationer. Så istället för att ha något sakligt att rapportera om så tvingas de hitta på saker.
Biden beskrivs av en minoritet här som
Gammal,dement,knarkare,pedofil,korrupt,ett hologram som lever i en tv-studio någonstans osv.
Låt oss säga att allting stämmer. Innebär det då att motsatsen är sann?
att donald trump är ung,kognitivt frisk,nykterist,jagar pedofiler á la Qanon, och en man med integritet som aldrig utfört ekobrott.
Eller att Donald Trump fick igenom enorma spending bills i kongressen som gynnade den amerikanska medelklassen?
Eller att Donald Trump såg till att fler företag flyttade sin tillverkning till USA än lämnade USA?
Eller att Donald Trump jobbade hårdare än Biden och att det läckta schemat inte visar att han bara jobbade 4h om dagen med enorma mängder av "executive time" insprängt mellan allt jobb?
Nu kommer det roliga. För nu slår den kognitiva dissonansen till hos dessa unga arga män utan högskoleutbildning eller tillräckligt med d-vitamin under huden.
Jag har aldrig hört någon av dessa oskyldigförklara Trump, däremot förminskar de hans brister och projicerar dem på Biden. Och ju mer jag pressar och försöker få ett svar,desto argare blir attackerna på Biden. V talar nu om individer som måste väga varje ord. Åker Biden på semester en helg så skriver de reflexmässigt att han är gammal och trött och sover bort hela dagarna istället för att jobba, men innan de trycker på skicka så inser de att Donald Trump spenderat 1.5år av sin presidenttid på någon av sina golfklubbar.
Och då ersätts "åka på semester" med "Biden är en hemlig kinesisk agent" eller något annat trams.
För om motsatsen gäller så är detta allt av döma ord från en kognitivt frisk man eller hur?
Citat:
"I will build a beautiful wall like the letters Kim used to write me, impenetrable wall, so beautiful in the likes nobody has ever built before and Mexico will pay for it "
" and shynahhh is going to pay big tremendous tariffs in the likes no other human has ever seen. Bigly tremendous . Believe me"
"what the hell is supply change. nobodys ever heard of that before" (supply chain)
"person woman man camera tv"
Säg mig, låter detta som en kognitivt fungerande individ ?
Allt jag hör är en tokig conman som lurar naiva stackare till att investera i hans scams.
Men ifall ni ändå svarar ja så har jag goda nyheter för er: Ni är Crazy,Un poco Loco,missanpassade incels, och inte minst :fast i en ekokammare .
Ta mitt råd kära incels:Stäng av datorn, gå med i någon kampsportsförening,korpfotboll,hyresgästföreningen , eller skaffa ett gruppträningskort för motion och meningsfulla sociala interaktioner bortom flashback.