2024-12-04, 18:00
Medlem
Här sover han på ett möte i Angola publicerat idag 4 december 2024.

https://www.youtube.com/watch?v=h3qW6DB68lI
Citera
2024-12-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Här sover han på ett möte i Angola publicerat idag 4 december 2024.

https://www.youtube.com/watch?v=h3qW6DB68lI
Sover?! Om det vore det enda han gjorde! Nej, det är etter värre än så! Angolas president var tvungen att LEDA en förvirrad Biden åt rätt håll, RÄDDA honom från att ramla i trappan och sedan får han stå med handen usträckt som ett fån hur länge som helst innan Biden fattar att det är meningen att han ska SKAKA hand med sin Angolanske kollega!

https://www.youtube.com/watch?v=bKPPQDBuNWw
Citera
2024-12-04, 22:55
Medlem
Fler händelser alltså på detta möte. Vem styr landet frågar sig vissa.
Citera
2024-12-29, 10:19
Medlem
Joe Biden ångrar nu bittert att han hoppade av och är övertygad om att han hade vunnit, en uppfattning inte alltför många delar dock. Han ångrar dessutom att han tillsate Merrick Garland som justitieminister:

https://samnytt.nu/biden-angrar-att-han-hoppade-av
Citera
2024-12-30, 08:05
Medlem
Vad hände med "build back better" som var deras slogan under valet 2020?. Var det bara svammel som vanligt från demokraterna. Har joe biden demokraterna genomfört någon bra överhuvudtaget, kan han prata fritt utan teleprompter var han bara en bricka i spelet som vanligt med demokraterna?
Citera
2024-12-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Vad hände med "build back better" som var deras slogan under valet 2020?. Var det bara svammel som vanligt från demokraterna. Har joe biden demokraterna genomfört någon bra överhuvudtaget, kan han prata fritt utan teleprompter var han bara en bricka i spelet som vanligt med demokraterna?

valfläsk, eftersom de tog makten, efter det så behöver de inte göra något, för mutorna kommer i stora drivor till demoKKKraterna när de har någon makt.
Citera
2024-12-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
valfläsk, eftersom de tog makten, efter det så behöver de inte göra något, för mutorna kommer i stora drivor till demoKKKraterna när de har någon makt.
sjukt att bevittna att den sådan dement person som biden är blivit skyddad av media under alla dessa år. Bevisar ju varför befolkningen tappar förtroende för dom, bubblan sprack under biden o trump debatt. Antar att harris bara skulle vara ytterligare en bricka i spelet hon också.
Citera
2024-12-30, 11:16
Medlem
Citat:
sjukt att bevittna att den sådan dement person som biden är blivit skyddad av media under alla dessa år. Bevisar ju varför befolkningen tappar förtroende för dom, bubblan sprack under biden o trump debatt. Antar att harris bara skulle vara ytterligare en bricka i spelet hon också.

Jag insåg relativt tidigt i mina dagar, att sossarna var samma sak, bara valfläsk, de säger bara saker så de kan få din röst, sedan efter valet, så skiter de i allt. Och på den tiden var jag inte så intresserad av politik alls och har då röstat på både v och s, tills jag insåg att de ljuger för att få din röst, precis som demoKKKraterna gör i amerikatt.
Citera
2024-12-30, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Jag insåg relativt tidigt i mina dagar, att sossarna var samma sak, bara valfläsk, de säger bara saker så de kan få din röst, sedan efter valet, så skiter de i allt. Och på den tiden var jag inte så intresserad av politik alls och har då röstat på både v och s, tills jag insåg att de ljuger för att få din röst, precis som demoKKKraterna gör i amerikatt.
var också en Sosse i mina unga dagar, sedan fick jag också upp ögonen och var mer källkritisk med deras valfläsk. Som du säger dom ljuger innan valet för att få din röst, sen skiter dom i en, det stämmer.
Citera
2024-12-30, 19:56
Medlem
Citat:
Det är sant, sen pandemin tog slut har man knappt ens hört den sloganen från Biden själv, och absolut inte från Kamala. Jag tror att "Build Back Better" i grunden baserades på ett koncept som World Economic Forum, Klaus Schwaub, George Soros, Bilderberggruppen m.fl. länge försökt sälja in och driva igenom via Biden, som syftade till att minska det personliga ägandet av saker och ting för att förmå samhället till att övergå mer till en "hyrekonomi" där man hyr nästan allt men knappt äger något (och givetvis kallar man detta för "cirkulär hållbarhet" eller liknande floskler). Men man lär nog ha insett att Biden inte hade vare sig orkesmässig kapacitet eller parlamentarist mandat (Demokraterna förlorade kongressen 2022 och de var redan från början i minoritet i SCOTUS) till att genomföra denna reform.

Som allt inom politiken så försvinner inga förslag, i synnerhet inte de dåliga, så jag tänker mig att lobbygrupperna nu bider sin tid och jobbar på att ompaketera detta för att lansera som ett nytt koncept under ett nytt namn, i väntan på att en "foglig" regering träder in.
Citera
2024-12-31, 09:15
Medlem
Gänget Tren de Aragua sprider sig över USA och finns nu i 18 delstater under Joe Bidens styre. Hur har gänget kunnat expendera så i USA ? Kunde Joe Biden ha stoppat detta ?

"Warnings Tren de Aragua is expanding on U.S. soil"

"Allegedly the perpetrators in a brazen Denver jewelry store heist in June, the beating of New York City Police officers in January and the man convicted in the murder of Laken Riley are reported to be part of the Venezuelan gang Tren de Aragua."

https://www.youtube.com/watch?v=pxkYBKAe33c
Citera
2025-01-09, 02:11
Medlem
Han tror att han hade kunnat vinna valet:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1322471
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem