2022-03-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
google är din vän alpoxen! Jack Maxey är en av de personer som haft tillgång till hårddiskens rådata.
Läs: det han påstår är HD:ns rådata.
Citera
2022-03-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Nu kommer det inte att ske eftersom Trump för det första försökte utpressa Zelensky och för det andra uppmanade sina supporters att köra över folkets val av president. Det är allvarliga saker och att Republikanerna skulle hitta något liknande på Biden kan du glömma.

Förstå nu att det inte blir någon riksrätt. McConnell kommer strypa alla centrala pengar till varje Republikan som ens andas något liknande. Att det är så jävla svårt att fatta för vissa.
Har Biden varit med och tagit emot pengar under bordet för labb där man tillverkar hemliga biologiska vapen i egenskap av vice president (och ev. även president) så är det inget som ses med blida ögon.
Citera
2022-03-28, 17:52
Medlem
Bidens senaste Europa turné har varit rena rama skitmackan! En riktig cringefest rakt igenom!

https://www.thegatewaypundit.com/2022/03/words-frail-doddery-confused-really-apply-resident-white-house-foreign-press-bidens-visit-europe
Citera
2022-03-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Bidens senaste Europa turné har varit rena rama skitmackan! En riktig cringefest rakt igenom!

https://www.thegatewaypundit.com/2022/03/words-frail-doddery-confused-really-apply-resident-white-house-foreign-press-bidens-visit-europe
Inte förvånande att Getaway Bandit tycker så.
Citera
2022-03-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Är ganska säker på att det var du som drog in termen krigsrätt i tråden. Fetad dessutom. Du kanske märkte hur förvånad Alpoxen blev?
Nej, det var faktiskt alpoxen som började svamla om krigsrätt. När du sedan började svara på mina kommentarer till honom råkade jag i hastigheten blanda ihop er två. Kan du någonsin förlåta mig? Om du tittar på min posthistorik i den här tråden så ser du att första gången jag använder termen krigsrätt är som svar tidigare idag på alpoxens nedan citerade mästerverk:

Citat:
Va fan pratar du om du?`

Du gör bäst i att byta forum. Ingen här fattar någonting av di jävla idioti.

Men om du tror att Biden kommer ställas inför krigsrätt så är du riktigt korkad. Va kommer hända när det inte sker? ingenting, va hände när Trump inte ställde någon inför rätta, inte ens Hillary? Övergav man honom? Nej men vad ska du ta dig till när du väntat ända till November till ingen nytta?

Ska du hitta ett nytt datum?
(min fetning)
Senast redigerad av TomSowell 2022-03-28 kl. 18:38.
Citera
2022-03-28, 18:50
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej. Du har fel.
Välkommen in i tråden!
Citera
2022-03-28, 18:58
Medlem
Citat:
Nej, det var faktiskt alpoxen som började svamla om krigsrätt. När du sedan började svara på mina kommentarer till honom råkade jag i hastigheten blanda ihop er två. Kan du någonsin förlåta mig? Om du tittar på min posthistorik i den här tråden så ser du att första gången jag använder termen krigsrätt är som svar tidigare idag på alpoxens nedan citerade mästerverk:

(min fetning)
Ah okay. Accepted.
Citera
2022-03-28, 19:00
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
T o m demokraterna erkänner att de kommer att förlora huset. Hur det blir med senaten är svårare att sia om eftersom de flesta stolar som kommer upp till val är republikanska.

Republikanerna kommer att svara med samma mynt som demokraterna behandlade Trump och du får leva med detta.

Man kan inte lägga fram någonting så länge man inte har majoritet i huset. Demokraterna vägrar att starta en utredning.

Jo Alpoxen! Så är det, här krossar du mig fullständigt. *Smiter med svansen mellan benen.* Hur skulle du definiera dig själv om man får fråga?
-
Hoppas du har rätt i alla dina svar här.
USA håller på att trasas sönder och vuxna måste ta tillbaka ratten innan det är försent.
Citera
2022-03-28, 19:02
Medlem
Pedo-Joe får "oväntat" stöd av Neoconsens överstepräst Bill Kristol (ledande intellektuell arkitekt bakom invasionerna av Afghanistan och Irak). Kristol jämför Bidens "This man cannot stay in power" med Reagans "Tear down this wall mister Gorbachev".

Citat:
"Gaffes" by U.S. presidents, per the foreign policy establishment:

“For God’s sake, this man cannot remain in power.”
-- Joe Biden, Royal Castle, Warsaw
March 26, 2022

"Mr. Gorbachev, tear down this wall!"
-- Ronald Reagan, Brandenburg Gate, West Berlin
June 12, 1987

https://twitter.com/BillKristol/status/1508086913193947145?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1508086913193947145%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.breitba rt.com%2Fpolitics%2F2022%2F03%2F27%2Fbill-kristol-torched-comparing -biden-putin-gaffe-reagan%2F

Han får en del mothugg på twitter:
Citat:
Reagan's staff didn't come out immediately and say "No, no, no, that's not what he meant. The wall can stay. Keeping the wall is entirely cool with us." When did you become an idiot Kristol?
Citera
2022-03-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Hoppas du har rätt i alla dina svar här.
USA håller på att trasas sönder och vuxna måste ta tillbaka ratten innan det är försent.
Att de vinner huset och ställer Biden inför riksrätt är ytterst sannolikt, men de lär inte kunna fälla honom i senaten om inte en stor andel demokrater sluter upp och det lär de inte göra. Dessutom är Kamala Harris minst lika dålig som Biden, så att bli av med Biden är inget självändamål i nuläget. Däremot så är de som styr bakom Biden säkert mer kompetenta än honom. De är inte bra, men de begriper i varje fall sådant som diplomati och militär strategi och förhoppningsvis sitter inte Ryssland och Kina på utpressningsmaterial emot dem.

Inta bara USA, hela Västvärlden trasas sönder av detta förräderi. De som borde dingla i lyktstolpar är de som möjliggjorde Bidens vinst genom att förbjuda att information om vem Biden verkligen är nådde väljarna: Zuckerberg, Bill Gates, Jeff Besos, Jeff Zucker etc etc etc. Hoppas vi överlever till 2024.
Citera
2022-03-28, 19:28
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Inget brottsligt har framkommit än. Ge upp

En fråga till dig som verkar vara insatt i Bidens syndikat...

Vem är det Joe Biden träffar i hemlighet varje helg i Delaware? Låt oss vara verklighetskopplade nu...resorna hem till Delaware lär ju inte bara vara för en tupplur, varje helg. Vi kan notera att Biden inte är skyldig att föra offentliga register över vem som kommer och går från hans privata egendom vilket är anledningen till att han åker dit när något viktigt händer eller ett stort beslut måste tas.

För den som följt Joes offentliga framträdanden kan man också lägga till det faktum att Joe inte har större tillgång till "the Oval Office", så de behöver nånstans för att planera förstörelsen av USA och pumpa Resident Biden full av demensmedicin.
Senast redigerad av Nixter 2022-03-28 kl. 19:32.
Citera
2022-03-28, 19:30
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Det är jag oxå!! Jag har sett allt. Visst snubben var hög men inget värre än vem som helst gjort. Kanske glömde han kolla leg nån gång men va fan

Du har uppenbarligen inte sett bilderna från Kina ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in