Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Vi kommer inte komma någon vart. Jag kan inte ge dig ett bra svar eller plocka isär varje ord du skrivit. Vår omvärldssyn är alldeles för olika. Om detta är dina argument för att Joe Biden i själva verket är en rasist så väljer jag att lägga ner diskussionen .jag förlorar - du vinner.
Det är alltid kul när anhängare av partiet som 10% av den svarta befolkningen röstar på anklagar anhängare av partiet som 90% av den svarta befolkninge röstar på för att vara rasister. Det är ju att erkänna att man antingen tycker att svarta människor är dumma och lättlurade eller att partiet man själv stödjer är så värdelöst att det inte kan komma med politik som tilltalar svarta bättre än de rasistiska demokraterna.
Själv tycker jag att man göra ett bra case för att utmåla både kandidaterna för att vara rasistiska om man vill. De är liksom båda vita män födda på 40-talet. Påminner mig om när jag själv var i USA och blev visad runt i en småstad i södern av en polare och hans 70-åriga far. Efteråt sa min vän:
Citat:
-"wow, dad only dropped the N-bomb once today!"
Och hans farsa är genomtrevlig om än väldigt gammeldags. Dessa herrar är helt enkelt präglade av sin tid och deras värderingar är lite mossiga för en yngre generation. Skillnaden är väl att Biden faktiskt har en agenda för hur han ska hjälpa svarta medan Trump bara rabblar på om hur låg arbetslöshet innan pandemin gör honom bättre för svarta än både Lincoln och LBJ.