Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Fick den känslan också. Får se om han får en sidekick även nästa lördag.
Alltså hur dålig var Zia egentligen? Det har varit många kommentarer om det. Synd att inte deltävling 1 ligger uppe så man kan se den. Eftersom tittarna såg en stor förbättring igår så var min tanke igår att han kan ha tagit hjälp av tex ångestdämpande för att lugna nerverna. Och att ha någon som Eva bredvid sig hjälpte förmodligen också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
Det har säkert redan diskuterats här, men eftersom jag egentligen inte bryr mig tänker jag inte läsa 1500 inlägg.
Varför är åldersgrupperna olika stora?
Om det är olika många tittare i dom olika ålders-grupperna blir ju rösterna på ett odemokratiskt
sätt olika mycket värda beroende på vilken åldersgrupp man tillhör.
NAZIST-SVT STÅR INTE UPP FÖR DEMOKRATI OCH ALLA MÄNNISKOR LIKA VÄRDE
och bryter därmed mot Radio- och tv-lag (2010:696)
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/radio--och-tv-lag-2010696_sfs-2010-696
Därmed måste SVT:s sändningstillstånd dras tillbaka.
Dessutom måste Hanna Stjärte och Jan Vaselin måste få yrkesförbud
och göras mottagliga för svenska folkets ringaktning på ett lämpligt sätt.
Bryr mig inte så mycket om det där, tycker bara det är segt och totalt ointressant att redogöra för röstning i de olika åldersgrupperna. De borde ha fortsatt med sitt tidigare koncept, dessa går vidare pang boom och så uppträder finalisterna en andra gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snubchurp
Han verkar trevlig men får känslan att direkt kameran stängs av kan han bli riktigt otrevlig. Märkte tendenser av den biten när det inte gick så bra i ESC. Kanske blivit bättre med en familj att tänka på än sig själv varje dag.
Jag minns det där men ville ge honom "the benefit of the doubt". Kollade på vissa delar av deltävlingen en andra gång igår och när han inte ler och gör sig till för kameran så kan man ana en mörkare sida, men det är spekulation och mer utav en känsla och isf är han inte bättre än fullblodsrasisterna. Glad iaf att man inte röstade igår. Sedan kan ju många andra deltagare också vara otrevliga skithögar privat, det vet man aldrig. Robin Bengtsson kan tex vara en typisk kall/självgod stockholmare, fan vet. Liamoo verkar vara trevlig & en ödmjuk kille, en sådan man skulle kunna prata med privat, men återigen ser man dem bara framför kameran.
Man gjorde en fuling igår kväll och mejlade SVT om att Cornelias bidrag finns kvar på youtube. haha Om vissa finalisters bidrag är borta så ska alla vara borta annars blir det orättvist. Få se om de kommer att ta bort dem, men nu har de blivit informerade iaf.