2022-02-13, 08:02
Medlem
WhereIsRussias avatar
Nya röstningen är ju helt efterbliven! Formatet är kul och spännande i finalen samt i Eurovision men att mjölka det så här är ju bara korkat och tråkigt.

Fan så mycket bättre när Björkman var vid rodret
Citera
2022-02-13, 08:04
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ger mig fan på att negern vinner senare och då är det tredje året i rad som vi skickar någon från Afrika. I vilket fall förstår resten av Europa att svensken är ett utdöende släkte. Sen ser programledaren ut som han kom direkt från San Fransisco. Så tröttsamt och det hela går bara ut på vem som är mest neger och bög. Då blir personen en klar vinnare. Den sista sånglärkan smälte bra in också och visade var skåpet ska stå.

Fjärde året i rad men då samma vinnare som satte trenden. Motherfucking circle of life baby!
Citera
2022-02-13, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Vadå "krativt"?

"erat rasism och homofobi tramsande"

Märks att du gick högstadiet i Rinkeby och aldrig klarade gymnasiet, brush...

Kreativt ska det stå och sedan lite talspråk.
Sitter med mobilen
Har en fil.kand för övrigt
Citera
2022-02-13, 09:35
Medlem
Märkligt att det bidrag som går vidare på en gång bara bockas av och att deltävlingens final helt kretsar kring tvåan i tävlingen. Efter att ha sett gårdagens program verkade det som att Lundvik var folkets nr 1 från kvällens startfält, men det stämmer ju inte.

Kommer nog alltid störa mig på det här programmet.
Citera
2022-02-13, 09:37
Medlem
Johns låt var okej, men jag tyckte att den aldrig höjde sig.
Citera
2022-02-13, 09:52
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Märkligt att det bidrag som går vidare på en gång bara bockas av och att deltävlingens final helt kretsar kring tvåan i tävlingen. Efter att ha sett gårdagens program verkade det som att Lundvik var folkets nr 1 från kvällens startfält, men det stämmer ju inte.

Finalen kommer kretsa kring transan som tar den i tvåan
Citera
2022-02-13, 10:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan

Mycket som var underligt:
- De som går till final får inte längre framföra sina låtar igen, utan de bara glider runt bland publiken i 3 min och kramar nära och kära.
- 800 000 telefonröster generar lika många poäng som 1000st pensionärer över 75 år som röstar med appen.
- Fokus, som du säger, på finalisten med näst mest röster.
- 10 åringar gav en ballad kallad Änglavakt 12 poäng
Citera
2022-02-13, 10:11
Medlem
barkeepers avatar
Det är faktiskt rätt tragiskt.

Kvaliteten på alla artisterna och hela produktionen är ju så vansinnigt låg. Det är säkert 25 år sedan jag tittade på mello sist, och det har blivit ännu sämre än det var då.

Det finns mycket kasst på SVT, men det här är nog det sämsta. Det här är ju indoktrinering för barnen, vete fan om mina får se det något mer.
Citera
2022-02-13, 10:21
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ger mig fan på att negern vinner senare och då är det tredje året i rad som vi skickar någon från Afrika. I vilket fall förstår resten av Europa att svensken är ett utdöende släkte. Sen ser programledaren ut som han kom direkt från San Fransisco. Så tröttsamt och det hela går bara ut på vem som är mest neger och bög. Då blir personen en klar vinnare. Den sista sånglärkan smälte bra in också och visade var skåpet ska stå.

Tippar på transan. Även PK-folket måste variera lite.
Citera
2022-02-13, 12:06
Medlem
Helt jävla makalöst att ingen reagerar på det som är väsentligt....
540000 röstande
300000kr drygt till Radiohjälpen, för övrigt kontrollerad av SVT.

Förutsatt att varje röstande ”bara” ringde en gång så går ju MINDRE än 10% till ”behövande”......resten tar SVT!

Jävla dunderidioter som inte begriper att denna ”produktion” betalats av tittarna EN GÅNG TILL!! Skämmes tamejfan alla intellektuella dvärgar som inte begriper att 100% av de inringandes avgifter går direkt in i SVT:s ”fickor” trots licensavgifterna....
Citera
2022-02-13, 12:10
Medlem
StekplankAmbross avatar
den första finalisten var solklar, dock John Lundvik, skulle hans låt verkligen gått till final om den framfördes av någon annan? Det var en trött och tråkig ballad. "Änglavakt"? vem fan använder ens det uttrycket!? Typ pensionärer och WT-lödder. Känns som att han namn är en stabilt i mello och han kommer vara med i några gånger till med mediokra låtar. Annars var det inga ögonbrynshöjare, möjligtvis Tone Sekelius, lite tråkig låt men bra och stark röst
Citera
2022-02-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Helt jävla makalöst att ingen reagerar på det som är väsentligt....
540000 röstande
300000kr drygt till Radiohjälpen, för övrigt kontrollerad av SVT.

Förutsatt att varje röstande ”bara” ringde en gång så går ju MINDRE än 10% till ”behövande”......resten tar SVT!

Jävla dunderidioter som inte begriper att denna ”produktion” betalats av tittarna EN GÅNG TILL!! Skämmes tamejfan alla intellektuella dvärgar som inte begriper att 100% av de inringandes avgifter går direkt in i SVT:s ”fickor” trots licensavgifterna....
Majoriteten av alla röster kom in via appen och där är det gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in