2022-02-12, 23:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Kastades Eva in i deltävling 2 för att SVT ansåg att programmet inte kunde bäras av Sia på egen hand? Får lite den känslan…

Fick den känslan också. Får se om han får en sidekick även nästa lördag.
Citera
2022-02-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Sverige behöver mer handhjärtan. Det är så vi löser våra problem 🤭

Ok. Jag tror du är i fel tråd. Det finns väl någon som heter Psykologi kanske? ("Ser handhjärtan som inte finns") (rädda människor med låg IQ som sagt)
Detta är Melodifestivalen.
Här handlar det främst om musik och glädje.
Lycka till!💚
Senast redigerad av vinter-natt7 2022-02-12 kl. 23:33.
Citera
2022-02-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Kastades Eva in i deltävling 2 för att SVT ansåg att programmet inte kunde bäras av Sia på egen hand? Får lite den känslan…

Inte alls omöjligt, han är inte varm i kläderna än.
Citera
2022-02-12, 23:29
Medlem
liten.igelkotts avatar
Av ren nyfikenhe måste jag fråga. Den här tråden har 1500+ inlägg och dyker upp på aktuella ämnen. För att vara en sida som är känd för att hata bögar har otippat många starka känslor för vinnaren och vilka som deltar. Hur och varför bryr ni er? Tror inte jag sett ett program sedan Lordi gick ut som segrare.

Ser inlägg här om att någon transa har gått vidare. Hur vet ni det? Att kolla på melodifestivalen överhuvudtaget är mera gay än att gå i pridetåget.

Har inget emot homosexuella för övrigt. Har träffat flera goa bögar och flator.
Umgås hellre med en bög som lyssnar på riktig musik än någon som följer melodifestivalen.
Citera
2022-02-12, 23:33
Medlem
Men vad har hänt med melodifestivalen? Det har ju blivit kvalite! Jag har aldrig tittat på ett helt program någonsin då alla låtar låtit exakt samma och ingen har haft någon utbildning i sång och musik. Jag är väldigt kräsen när det kommer till både film och musik.. Råkade slå på tvn och hörde Liamoo, blev lite lätt chockad över den höga kvaliten på låten och att den inte bara är en melodifestivallåt utan en låt som folk faktiskt kommer spela! Sedan tjejen nummer tre var också riktigt bra oxh det hördes att hon gick en musikalisk utbildning. Killen nummer 6 med den lugna låten var också bra. Så ja, vad har hänt? Känns som ett helt nytt konsept och att det måste vara någon helt annan nu som väljer ut vilka som ska vara med i tävlingen.
Citera
2022-02-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Av ren nyfikenhe måste jag fråga. Den här tråden har 1500+ inlägg och dyker upp på aktuella ämnen. För att vara en sida som är känd för att hata bögar har otippat många starka känslor för vinnaren och vilka som deltar. Hur och varför bryr ni er? Tror inte jag sett ett program sedan Lordi gick ut som segrare.

Ser inlägg här om att någon transa har gått vidare. Hur vet ni det? Att kolla på melodifestivalen överhuvudtaget är mera gay än att gå i pridetåget.

Har inget emot homosexuella för övrigt. Har träffat flera goa bögar och flator.
Umgås hellre med en bög som lyssnar på riktig musik än någon som följer melodifestivalen.

Alla blghatare födda på 80-talet har nu barn i åldern som tittar på detta. Så tvingas fäderna titta med. Men hatet finns kvar men det vågar de inte visa hemma så de postar här i stället.😍
Citera
2022-02-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Men vad har hänt med melodifestivalen? Det har ju blivit kvalite! Jag har aldrig tittat på ett helt program någonsin då alla låtar låtit exakt samma och ingen har haft någon utbildning i sång och musik. Jag är väldigt kräsen när det kommer till både film och musik.. Råkade slå på tvn och hörde Liamoo, blev lite lätt chockad över den höga kvaliten på låten och att den inte bara är en melodifestivallåt utan en låt som folk faktiskt kommer spela! Sedan tjejen nummer tre var också riktigt bra oxh det hördes att hon gick en musikalisk utbildning. Killen nummer 6 med den lugna låten var också bra. Så ja, vad har hänt? Känns som ett helt nytt konsept och att det måste vara någon helt annan nu som väljer ut vilka som ska vara med i tävlingen.

Vi kan ju hoppas att det fortsätter så…
Citera
2022-02-12, 23:37
Medlem
Jag kan ju säga redan nu att Liamoo kommer lätt vinna hela tävlingen.
Citera
2022-02-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haddirajraj
Vi kan ju hoppas att det fortsätter så…
Ja verkligen, det var verkligen en chock för mig att kunna se ett helt program eftersom jag aldrig klarat av det förut, är ju så kräsen, på gott och ont
Citera
2022-02-12, 23:44
Medlem
Jenshalls avatar
Hur fan kan SVT köra en 50 miljoners produktion utan en riktig programledare. Oskar Zia e ju en ung artist han är väl för fan ingen programledare. Alternativt skulle vara haft en riktig programledare vid hans sida. Detta liknar ju helt apa. Skandal avskeda ansvariga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Vadå "krativt"?

"erat rasism och homofobi tramsande"

Märks att du gick högstadiet i Rinkeby och aldrig klarade gymnasiet, brush...

Och du har uppenbarligen varken uppnått vuxen ålder eller har förstånd att använda din hjärna på ett vettigt sätt. Tragiskt. Jag ska be för dig, min vän.
Citera
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021
Alla blghatare födda på 80-talet har nu barn i åldern som tittar på detta. Så tvingas fäderna titta med. Men hatet finns kvar men det vågar de inte visa hemma så de postar här i stället.😍

Det låter vettigt och förklarar mycket. Jag hatar barn och har aktivt valt att inte skaffa några. Att slippa se på sådant skit som melodifestivalen stärker min uppfattning att jag gjorde rätt val.

Att istället ta en whiskey och se en bra film med min fru skänker mig så mycket mera glädje. Skål och tack för svar 🥃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in