Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Men det är väl fortfarande inget bevis för att maken vållat dessa skador? Kan inte skadorna ha uppstått i ett annat sammanhang som B inte ville berätta om?
Är väskremmar någon sorts fetisch för dig? Hur vet du att märket kom från en väskrem? Är du sakkunnig i såna här frågor?
Varför ville hon att bilderna skulle publiceras?
Det är väl inte så konstigt? C visade bilden för en person, inte för 20.
Du är så jävla tröttsam. Jag anstränger mig hårt för att ha ett öppet sinne i fallet. Om du ansträngde dig en liten aning skulle du se att jag inte har avfärdat de flesta av dina teorier, ifrågasatt ja, men inte avfärdat. Likt förbannat hoppar du på mig beträffande en text där jag neutralt redogör för bilderna till den som frågat och påstår att jag säger att det är bevisat. Jag skrev att B påstått att C orsakat skadorna. Jag vet inte längre om du är fullständigt oduglig på att läsa eller bara trollar.
Du som vet bäst: vad är mer sannolikt att ge ett 2-3 cm rött märke på halsen såsom det vi ser på B utöver en väskrem?
Jag uppfattar det som att de flesta i den här tråden är tänkande individer som är villiga att acceptera olika scenarion, men din attityd får alla att avfärda allt du säger.
Du anklagar alla andra för att ha fällt sin dom men det har ju du med. I din bok har C försvarat sig i åratal mot en allt hemskare kvinna som till slut blev så våldsam att han knuffade henne ifrån sig och hon avled av en tragisk olycka. Att han sedan undanlät att tillkalla hjälp, ljög för sonen, familjen och sedermera polisen i två månader är helt enkelt PTSD. 2 år för brott mot griftefriden.
Du klarar inte ens av att föreställa dig scenariot att Barby kanske ljuger, eller C för honom, för då måste du leta nio år bakåt i tiden för att hitta något att anklaga MGMs "hemska kvinna" för.
Svara gärna på den här frågan: Tror du att alla eller en majoritet av fallen där
kvinnor anmäler att de blivit slagna av sina
män antingen har provocerats fram av kvinnorna själva eller att kvinnorna ljuger?