Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Satt och väntade på att gräset skulle hitta det "guldkornet", men du hann före. Han orkade väl inte ens läsa dokumentet.
Du pratar om mig? Jag hinner inte läsa allt ibland pga arbete och privatliv men nu har jag gjort det och det var sorglig läsning.
Vad har du för ärlig åsikt om att båda föräldrarna drack sig berusade och att barnen har sett detta drickande? Intressant också att storebror alltid hämtade och lämnade sin lillebror i skolan? Vad gjorde modern under tiden? Fadern var hantverkare och de brukar väl börja tidigt och sluta efter att skolan har ringt ut?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Så du menar att "det som skulle bevisas" är att även B drack sig redlös?
Det står väl svart på vitt att båda drack sig berusade i barnens åsyn? Det är just det här som jag reagerat över många gånger i tråden, människor som du vägleds av fördomar och förutfattade meningar trots att du och vissa andra i tråden inte vet ett skit om hur det egentligen förhöll sig i parets äktenskap?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Att dokumentet bevisar att C drack sig redlös och slog både fru och barn är sekundärt?
Tack men det går nog inte att utesluta att parets gräl och tjafs kan ha urartat och slutat i handgemäng pga alkoholens inflytande? Många partnerbråk är direkt relaterade till bruk av rusdrycker. Vem tror du hade sämst ölsinne, C eller B?
En fråga: Tror du mer på Barby nu när denne har berättat om att C visat upp en bild där också han var slagen?