2021-12-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Tror att Annas svärfar inte har en susning om Annas bravader på nätet. Skulle han veta om svärdotter och barnbarns bravader skulle nog mycket av arvet skänkas till välgörenhet. Har Fridolf några syskon eller går allt till stolle familjen?

Han är enda barnet. Hon har ju hållit på och skämt ut familjen i kvällspressen länge iofs-löpsedlar har han nog inte undgått. Men sociala medier håller han sig säkert inte med. Dels pga ålder, men säkert också för att han vill slippa veta.
Citera
2021-12-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Han är enda barnet. Hon har ju hållit på och skämt ut familjen i kvällspressen länge iofs-löpsedlar har han nog inte undgått. Men sociala medier håller han sig säkert inte med. Dels pga ålder, men säkert också för att han vill slippa veta.

Skvallerpressen har väl alltid gått att förklara bort som vinklat och inte hennes fel. Hade sociala medier funnits på samma sätt förv20bår sedan hade han nog inte varit glad i henbe. Å andra sidan sett, har han något som helst svenskt umgänge lär det ju finnas åtminstone någon vänlig själ som kan kan informera honom.
Citera
2021-12-27, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Jag tror faktiskt inte att hon bryr sig. Hon skapar sin egen verklighet allteftersom.

Kanske tänker hon på att hon ljuger/tar till en lögn när hon hittar på det, eller så gör hon det inte alls. Men när hon har uttalat orden är det sant.

Som exempel: Hon vet, efter biggest loser, att hon kan träna hårt och gå ner i vikt. Så det räcker att hon SÄGER det nu så kan hon genomföra det sen, hon VET ju att hon kan. (Typ jag ska gå ner i vikt, jag börjar i morgon.) När hon har SAGT att hon tränar hårt och går på långa promenader så ÄR det så, resultatet få vi se "senare". Kommer "senare"att utvecklas till att hon äter som en sparv och tränar hårt utan att...

Hennes behov av uppmärksamhet är som ett litet barns när det tycker att det känns varmt och skönt att kissa på sig. Att det blir kallt och obehagligt efter en stund förtränger hon-gång på gång.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-27 kl. 23:25.
Citera
2021-12-28, 08:31
Medlem
Citat:
Hennes behov av uppmärksamhet är som ett litet barns när det tycker att det känns varmt och skönt att kissa på sig. Att det blir kallt och obehagligt efter en stund förtränger hon-gång på gång.

Jag tror inte ens att hon tänker så. Jag tror att hon bygger upp en bild av hur hon vill att det ska vara och när den ifrågsätts eller inte stämmer överens med alla andras verklighet så är det alla andra som behandlar henne illa.

All dess kryptiska meddelanden om folk som kommer att få vad de förtjänar, karma, kvinnor som hon tycker trycker ner andra kvinnor istället för att lyfta dem. Jag tror att allt det egentligen handlar om att folk har ifrågasatt hennes bild av hur saker ska vara.

Typiskt för de vänner hon har är ju att man ser hur de sitter och ler överseende på bilderna hon delar med långa, kryptiska utläggningar om vilka stora och spännande och hemliga saker de planerar. Vännerna själva skyltar inte gärna med något kommande samarbete, de låter det rinna ut i sanden och lyckas de inte med det är vänskapen snabbt över.
Citera
2021-12-28, 10:48
Medlem
Citat:
Ja granen med fot ser ju misstänkt likadan ut som Julas fyndgran för 45 spänn.
https://pasteboard.co/Y0NZlsry2rMc.jpg
https://postimg.cc/QHSjWcLH

Jag tror inte att någon som någonsin köpt en äkta gran luras av Anna. Inte en chans att en julgransfot är så klen om den är äkta.
Dessutom filmade Anna inte leveransen av smålandsgranen vilket borgar för att det aldrig kom någon.
Jag har plastgran å älskar den. Även om jag inte gjorde det skulle det aldrig falla mig in att försöka smälla i folk att det är en äkta gran.
Det är lögnen som gör Annas julgran till en snackis, inte granen i sig.
Senast redigerad av wowbooken 2021-12-28 kl. 10:50.
Citera
2021-12-28, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Jag tror inte att någon som någonsin köpt en äkta gran luras av Anna. Inte en chans att en julgransfot är så klen om den är äkta.
Dessutom filmade Anna inte leveransen av smålandsgranen vilket borgar för att det aldrig kom någon.
Jag har plastgran å älskar den. Även om jag inte gjorde det skulle det aldrig falla mig in att försöka smälla i folk att det är en äkta gran.
Det är lögnen som gör Annas julgran till en snackis, inte granen i sig.
Det är inte en smålandsgran, det syns på foten för en äkta gran behöver en fot för vatten. Jag har också en plastgran och är nöjd, min dotter är allergisk så jag fick sluta med äkta gran för många år sedan. Något hände för Anna väntade på en snabb leverans men visade aldrig någon bild när den levererades och hon har inte hyllat varken Smålandsgran eller Anna Benson efter den såkallade leveransen.
Citera
2021-12-28, 12:46
Medlem
Kryptiskt meddelande om personlig kamp och styrka, den bara Anna besitter…något mindre lyckat måste ha hänt under julhelgen eftersom vi inte fått följa det fantastiska firandet hon förberedde så omsorgsfullt.

https://postimg.cc/7G2jB02c
Citera
2021-12-28, 12:52
Medlem
Plastartikels avatar
Fantastisk engelska.
Citera
2021-12-28, 12:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Wole world….? Wole, hole…. jag förstår att du mår dåligt Anna, resten är oklart.

Wole är ett afrikanskt namn tydligen
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-12-28 kl. 12:58.
Citera
2021-12-28, 12:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Kryptiskt meddelande om personlig kamp och styrka, den bara Anna besitter…något mindre lyckat måste ha hänt under julhelgen eftersom vi inte fått följa det fantastiska firandet hon förberedde så omsorgsfullt.

https://postimg.cc/7G2jB02c
...in the wole world...
Citera
2021-12-28, 13:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det händer alltid dramatiska saker i deras familj under högtiderna vilket hör i hop med deras mentala mående vilken i grunden är mycket dålig.
Pga detta sätter man ribban för högt och faller därför platt till marken vilket vi åter igen har sett denna jul.
Det är farligt att för höga förväntningar eftersom de aldrig infrias på det sätt man vill.
Citera
2021-12-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
...in the wole world...
…och där kom tisdagsskrattet 😂😂😂Slår aldrig fel! Den som väntar på något kryptiskt från TookAnna behöver inte vänta så länge. Detta citat måste Tooket ha värkt fram för det var många ord idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in