Citat:
Ursprungligen postat av
PannaSnook
Hennes behov av uppmärksamhet är som ett litet barns när det tycker att det känns varmt och skönt att kissa på sig. Att det blir kallt och obehagligt efter en stund förtränger hon-gång på gång.
Jag tror inte ens att hon tänker så. Jag tror att hon bygger upp en bild av hur hon vill att det ska vara och när den ifrågsätts eller inte stämmer överens med alla andras verklighet så är det alla andra som behandlar henne illa.
All dess kryptiska meddelanden om folk som kommer att få vad de förtjänar, karma, kvinnor som hon tycker trycker ner andra kvinnor istället för att lyfta dem. Jag tror att allt det egentligen handlar om att folk har ifrågasatt hennes bild av hur saker ska vara.
Typiskt för de vänner hon har är ju att man ser hur de sitter och ler överseende på bilderna hon delar med långa, kryptiska utläggningar om vilka stora och spännande och hemliga saker de planerar. Vännerna själva skyltar inte gärna med något kommande samarbete, de låter det rinna ut i sanden och lyckas de inte med det är vänskapen snabbt över.