2022-01-20, 11:23
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Tack för din inspelning 🌹Märkligt att människan inte förstår, utifrån hennes snack, varför människor har roligt åt henne Två val! Antingen fortsätter hon med galenskapen eller så slutar hon vara på sociala media. Inget svårt val.
Går det att lägga upp nån annan stans? Det står att man måste regga sig och betala när jag försöker titta
Citera
2022-01-20, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
**Tolkning av Annas senaste live**
Anna har vänt sig till advokaten Mark Safaryan för att föra talan mot en twofaced woman med egen sida som hon känner drivit ett drev mot henne.. Guess who.
Anna kommer alltså att precis som Gunilla Persson, som Mark också företrätt, ta upp förtalsmål i rätten framöver.
När detta är över, kommer det möjligtvis att kännas bra för stunden för Anna, men sedan kommer resten av livet.

Good luck! Kan behövas för TookAnnas del, såklart The twofaced woman publicerar endast det Tooket publicerat och har ett eget team bakom sig! Advokaten måste ha fått hybris att ta sig an två fucked up klienter som tror att de är världskändisar. Advokaten blir utsedd till driftkucku i sitt egna skrå.
Citera
2022-01-20, 11:25
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Går det att lägga upp nån annan stans? Det står att man måste regga sig och betala när jag försöker titta
Funkade på datorn...
Citera
2022-01-20, 11:37
Medlem
Scamps avatar
Felpost.
Citera
2022-01-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det är skrämmande hur hon beter sig. Snart smäller det rejält.
Nu har jag tittat på klippet från liven. Jag tycker det är riktigt obehagligt att lyssna på henne dessutom bakom en svart ruta. Hon skulle behöva söka hjälp direkt. Stackars barn som har en mor som beter sig så på nätet. Hon har inte heller någon chans att få något jobb på grund av sitt beteende.Att jämföra sig med Carola är också helt sinnessjukt. Hon borde lägga ner nätet nu och leva sitt liv som hemmafru på landet med Roberto .
Citera
2022-01-20, 11:53
Medlem
CalzoneItalias avatar
Att Anna jämför sig med Carola är fan löjligt. Det är ju som att Eddie Meduza skulle jämfört sig med Elvis Presley typ 😂
Citera
2022-01-20, 12:37
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Good luck! Kan behövas för TookAnnas del, såklart The twofaced woman publicerar endast det Tooket publicerat och har ett eget team bakom sig! Advokaten måste ha fått hybris att ta sig an två fucked up klienter som tror att de är världskändisar. Advokaten blir utsedd till driftkucku i sitt egna skrå.

Är det Bloggbevakning som refereras med "two-faced woman"? Hur i helvete tänker Anna där? Jag ser inget på den sidan som kan räknas som förtal? Om hon inte menar att hon påpekar att Anna inte renoverat själv och då tror jag inte den typen av "förtal" kommer upp i rekvisitet att det åsamkat Anna några större konsekvenser mer än att hon känner sig väldigt kränkt att bli ifrågasatt.
Citera
2022-01-20, 12:40
Medlem
Rondavouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Är det Bloggbevakning som refereras med "two-faced woman"? Hur i helvete tänker Anna där? Jag ser inget på den sidan som kan räknas som förtal? Om hon inte menar att hon påpekar att Anna inte renoverat själv och då tror jag inte den typen av "förtal" kommer upp i rekvisitet att det åsamkat Anna några större konsekvenser mer än att hon känner sig väldigt kränkt att bli ifrågasatt.

Two faced woman e Carola Häggkvist
Citera
2022-01-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Two faced woman e Carola Häggkvist
Nej the two faced woman som Anna ska brisera en bomb i nyllet på är inte Carola.
Citera
2022-01-20, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
**Tolkning av Annas senaste live**
Anna har vänt sig till advokaten Mark Safaryan för att föra talan mot en twofaced woman med egen sida som hon känner drivit ett drev mot henne.. Guess who.
Anna kommer alltså att precis som Gunilla Persson, som Mark också företrätt, ta upp förtalsmål i rätten framöver.
När detta är över, kommer det möjligtvis att kännas bra för stunden för Anna, men sedan kommer resten av livet.

Jag tolkar det snarare som att hon skall vara med i Trolljägarna (om det fortfarande produceras) alternativt föra talan mot dem som uttalar sig t.ex. om hennes familjs domar i hennes kommentarsfält, lives, då detta är förtal (att skriva sanningen kan anses vara förtal, se t.ex. Ebba B***h). Verkar vara en hel del som kontaktar samarbetspartners etcetera och berättar "sanningen", så även detta kanske.

Så, tror att det är det hon syftar till då hon gång på gång säger att man inte får skriva vadsomhelst även om det är sant.
Citera
2022-01-20, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mag4ever
Jag tolkar det snarare som att hon skall vara med i Trolljägarna (om det fortfarande produceras) alternativt föra talan mot dem som uttalar sig t.ex. om hennes familjs domar i hennes kommentarsfält, lives, då detta är förtal (att skriva sanningen kan anses vara förtal, se t.ex. Ebba B***h). Verkar vara en hel del som kontaktar samarbetspartners etcetera och berättar "sanningen", så även detta kanske.

Så, tror att det är det hon syftar till då hon gång på gång säger att man inte får skriva vadsomhelst även om det är sant.

Ironiskt värre då hon själv ägnat sig åt förtal upprepade gånger.
Citera
2022-01-20, 13:17
Medlem
Jag gissar att hon tänker försöka driva förtalsmål mot CG på Bloggbevakning för att hon satte ljuset på att AB använde sig av en annan persons text som om det vore hennes egna ord (gangstarap). Anna försvarade sig ju som vi alla har sett, med först en hiskelig attack, hot om självmordsförsök, gråt i dagarna tre och nu ska det bli rättsligt. SÅ långt ifrån är hon att ens tänka tanken att hon själv eventuellt, kanske, möjligen har gjort ett fel.
Herregud hennes liv måste vara så sjukt komplicerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in