2022-01-09, 01:58
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Såg Stjärnorna på Slottet, Ca*o*as dag.
Hon:
Slutade skolan tidigt
Pappan var manager
Föräldrarna dog relativt unga
Jagad av massmedia sedan tonåren

C berättar om detta, gråter lite. Men sitter hon apatisk och vältrar sig i sina sorger och motgångar?
Nej.

Hon sökte "vanliga"* jobb när hon gick bibelskola, jobbade i en affär då.
Hon skiljer sig från sin man när det inte funkar, adopterar en dotter, åker till Grekland och hjälper flyktingar 2015. Låter flertalet flyktingar bo hos henne första tiden i Sverige.
Roddar egen show under pandemin och it goes on and on.

Det är detta som är skillnad mot grevinnan i Märsta. Förutom sångröst, driv osv.
A ljuger så uppenbart om skitsaker (och hotar att ta livet av sig när hon blir påkommen). Utger att allt omkring henne och sig själv för att vara 100 karat, men allt verkar mest vara kattguld... OCH DET ÄR INGET FEL ELLER PROBLEM MED DET I SÅFALL!
Kallar alla som inte håller med henne för troll och att hon trakasseras.
Tar inte initiativ till något inom det artisteri hon säger sig vilja jobba inom,* utan hintar om diverse förfrågningar som det aldrig blir något av.
Stöddig mot de som försöker fråga något eller bara visa omtanke. Utgår att alla vill henne illa (typisk narcisisistiskt) och hugger som en kobra..
Det oäkta lyser igenom och särskilt efter att ha sett en timme med Sveriges enda superstar, så äkta rakt igenom.
Sen vet man inte allt men integritet är en fin balansgång. Sex på ica-toaletten, Nej tack. Berätta, utan snaskiga detaljer, att ens äktenskap var ett misstag. Funkar.

Vi som skriver här är som folk är mest. Det gemensamma är kanske att vi har erfarenheter av en liknande personlighet, och förvånas över hur A får hålla på. Vi ser igenom lögnerna och överdrifterna.
Att hota sin familj att man lever enbart pga dom är fan långt över gränsen. Hoppas hon mår bättre snart. Måste vara så jobbigt för både dom och henne.

Såg också Stjärnorna på slottet med Carola och jag blev kär i den personen Carola. Vilken jordnära människa och stort hjärta. Genuint fin människa
Citera
2022-01-09, 02:41
Medlem
Jag förstår allt det roliga man kan skriva och hitta på om Anna. Hon beter sig som en fjortis, hon gör konstiga saker, säger konstiga saker osv. Men om ni nu tänker en stund på att hon inte förmår mer, alla era sarkasmer och ironier går inte att förstå i hennes värld och i hennes tankebanor. Varför då fortsätta, hon kommer väl aldrig att ändra sig? Vad är ni ute efter? Att hon ska förstå? Att hon få insikter? Att hon plötsligt blir en person som ni relaterar till?
Citera
2022-01-09, 02:56
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Jag förstår allt det roliga man kan skriva och hitta på om Anna. Hon beter sig som en fjortis, hon gör konstiga saker, säger konstiga saker osv. Men om ni nu tänker en stund på att hon inte förmår mer, alla era sarkasmer och ironier går inte att förstå i hennes värld och i hennes tankebanor. Varför då fortsätta, hon kommer väl aldrig att ändra sig? Vad är ni ute efter? Att hon ska förstå? Att hon få insikter? Att hon plötsligt blir en person som ni relaterar till?
Hej och välkommen till internet, och framförallt Flashback.
Och skvallerforumet. Ingen förväntar sig något. Utan här skvallras det.
Tror du någon här vänder sig till henne?
Så otroligt dumt skrivet.

Vad är du är ute efter? Att alla i tråden ska ändra sig och sluta skriva om Anna?
Extremt dumt inlägg.

Och vet du? Beter man sig OFTA illa får man räkna med att det får konsekvenser. Det kan man inte bort förklara med att hon inte förmår mer.
Citera
2022-01-09, 03:07
Medlem
Citat:

Vi vet att hon aldrig kommer ändra sig eller förstå för det har hon inte kapacitet till. Diskutera får man ändå eftersom hon valt att vara offentlig. Läser hon här är det hennes ansvar som vuxen människa. Hon vill bli sedd och bekräftad-oftast blir det i negativa termer eftersom det är sådan hon är.
Min personliga motivation är att uppmärksamma narcissism hos gemene man som typ du och det är därför jag skriver här.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-01-09 kl. 03:21.
Citera
2022-01-09, 03:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Inatt, ca 01.30 sände Anna på Periscope. Hon var passagerare i en bil som kördes av maken, bla syster med barn i baksätet. Hon verkade inte heeelt nykter, om man säger så. Hon drag ner rutan med jämna mellanrum och ropade ut i Stockholmsnatten att här kommer Anna Book, med väldigt hög röst. Hon var så fruktansvärt pinsam så jag kunde inte se längre. Var tvungen att stänga av för att inte få nattsömn en förstörd. Man undrar ju varför ingen kan säga till henne att bete sig som en vuxen människa?

Intressant inlägg.
Citera
2022-01-09, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nej, hennes sista inlägg är borta nu.
Ja men hon jobbar ju hårt mmm
Hon ligger i sängen äter lite snacks/frukost och läser och sen funderar hon 😂
Citera
2022-01-09, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Precis så. De flesta av oss som länge följt denna tråd verkar ha just personliga erfarenheter av Annor gemensamt. Inte sällan känns det destruktivt att se på – roas, förfasas, chockas (trots att hon är så otroligt förutsägbar) och provoceras av Annas bravader. Samtidigt har det också gett mig någon skev form av tröst att läsa den här tråden, att upptäcka att så många andra följer den på grund av liknande barndomsupplevelser. Förjävla skadat, men åtminstone skönt att skratta åt eländet.

När sen nån oinsatt då och då dyker upp för att ta Anna i försvar och tillrättavisa övriga användare här... jisses. Hade Anna varit sådan hon kanske kan verka om man bara sett henne i lite skit på tv, dvs dramaqueen men "trevlig", hade den här tråden varit ganska död. Men så är det inte. Anna är genuint elak. En fruktansvärd människa.

Amen på den! Så sant! 100%
Citera
2022-01-09, 09:56
Medlem
cece123s avatar
Stackars Anna, när Maggan Graaf är deppig, då skriver Pernillas Ws mamma ett gulligt, varmt inlägg på Maggans IG, fastän hon inte känner Maggan.
När ska Anna få den uppmärksamheten..?
Stackars Anna, det enda hon får från Wahlgrens är en liten dolkstöt i allt det hemska, apo frågestunden hon hade..
Citera
2022-01-09, 10:05
Medlem
Adonis.s avatar
Tidigare har det ju ryktats om nakenbilder. Finns det ngn som helst sanning i det ryktet?

Hon är ju ganska söt så visst borde det finnas ett intresse.
Citera
2022-01-09, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Intressant inlägg.
Verkligen intressant. Verkar inte bättre än att baraskoj bara skojar med oss. Ett troll helt enkelt. Vi trogna får stå ut med mycket……
Citera
2022-01-09, 10:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Verkligen intressant. Verkar inte bättre än att baraskoj bara skojar med oss. Ett troll helt enkelt. Vi trogna får stå ut med mycket……

Inget är omöjligt, inlägget är från 2016.
Med tanke på hur Anna beter sig då hon är full,
kan jag mycket väl tänka mig att Anna har gjort detta.
Finns ju filmat inlägg när en apberusad Anna firar sin 44 årsdag på IG.
Citera
2022-01-09, 10:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Tittar in här med jämna mellanrum nuförtiden (från att ha haft ett allvarligt BookBeroende) och läser genom dom senaste kommentarerna för att se vilken storlek på offerkofta som för tillfället används av matronan..

(Tack speciellt till cece123 för dina alltid så intressanta och informativa inlägg )

Och jag blir ju inte besviken av det senaste, dvs hennes lilla ”spontana” frågestund
När man läser genom ”hennes” svar på frågan om gangster-rap tar det inte mer än ett par meningar förrän man inser att det helt omöjligt är hennes egna ord!

Sen när finns ord som ”socioekonomiskt” i hennes ordförråd liksom , vet hon ens vad det betyder ??

Och när hon sedan blir påkommen rasar hennes värld sönder och samman, det är prat om suicid, ”svåra” citat på svartvit bakgrund, självömkan osv osv..

Hysteriskt kul !!

Hur tänkte hon där liksom?
”Jag kopierar en krönika som är ett år gammal, finns ingen som kommer känna igen/komma ihåg den, och jag kommer framstå som väldigt påläst och intresserad av debatten”.

Kan sätta min högra hand på att hon har absolut ingen som helst koll på nån gangster-rap.
Kan hon ens nämna namnet på en av alla dessa ”artister” liksom..? Nja..
Senast redigerad av MissDecibella 2022-01-09 kl. 10:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in