Citat:
Ursprungligen postat av
Swordomer
Efter att tagit del av denna tråd extensivt men ganska troget, så har jag kommit till den preliminära slutsatsen att de judiska eliten (eller hur? det är ju den som är i fokus för tråden), speciellt i USA, har en enorm beundran för sin egen intelligens, framgång och för sitt utseende och allt annat. (Jag delar denna beundran inom parentes.) Om man själv vore en av dess framstående representanter, så skulle man tänka på allt detta; ursprunget, historian, tillfälligheten av att nästan bli förintad redan från medeltiden som krossade folket till något tusentals individer, något som stärkte särarten genetiskt enbart ytterligare. Vad kan man förvänta sig hända med en överlevande elit från Europa med denna bakgrund i nytt land som USA? Vem kan förvånas över framgången och dessutom fördöma dem? Vem kan tycka att detta är fel? Det är ju en underbar teater. Man kan bara hoppas att det går att ta vara på generna som gör de judiska nervcellerna så snabba innan de som folk mixas upp i havet av andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swordomer
Allt detta med identitets-politik, idéerna med att tro att man skall kunna få folk att i någon väsentlig utsträckning flytta tillbaka till sina hemländer, idén om den svenska kulturen som något som skulle kunna vara väsentlig i en svensk framtid - allt detta är barnsligt nonsens som måste glömmas. Oyto har fel, i den mån hans idéer någonsin är begripliga och uttryckta i klartext. Det många hoppas på med en positiv vändning, kommer inte bli annat än en långsam anpassning till ett annat samhälle, ett samhälle som för oss vuxna män är sämre, men som obevekligt äter sig fram. Det går inte att stoppa och det vet vi.
Experten anklagade mig tidigare för att torgföra en antisemitisk nazistisk mytologi. Det är dock inget jag kan hålla med om att jag gör. Den judiska lobbyn är tveklöst stark och detta bör kunna påtalas (anonymt på Flashback), men jag är, som jag tidigare skrivit, inte övertygad om att det globala projektet drivs av sionistiska judar, eller den judiska lobbyn.
De som driver detta projekt är inte alla judar, Rockefeller, Wallenberg, Bill Gates är t ex inte judar, och det ligger inte i deras intresse att etablera Jerusalem som en kommande världsregerings huvudstad.
Det finns inte heller, som inbitna nazister hävdar, en plan som handlar om att blanda ut alla andra raser samtidigt som den judiska hålls ren, så att den judiska rena rasen sedermera ska kunna styra de andra rasbastarderna i en framtida världsstat. Det judiska kollektivet blandar nämligen ut sig snabbare än andra etniciteter. Progressiva judar säger också uttryckligen att deras primära intresse är att hjälpa världen, och inte bara Israel. Det finns alltså en konflikt mellan progressiva judar som lever i världen, och vill hjälpa hela världen, och sionistiska judar som är inriktade på att stärka främst Israel.
Israelisk media har även gått ut med att Soros är en fiende till staten Israel. Dvs sionistiska intressen har förstått att det globala projektet inte tar särskild hänsyn till staten Israel. (Med detta sagt så är som sagt den judiska lobbyn fortsatt stark.)
Som svar på ditt andra stycke, så skriver du elegant och träffande om vad vi ser spelas ut på den svenska och globala scenen. Det gamla kan inte komma tillbaka, Sverige kan aldrig bli en etnostat igen och någon storskalig repatriering kommer inte att impementeras.
Det som väntar är den mångkulturella polisstaten. Ty endast med polisstat kan man styra en annars anarkisk mångkultur. Moderaterna förordar detta snart varenda dag i media, senast idag gjorde Bilderberg-besökaren Ulf Kristersson ett utspel på Facebook om skjutningar och att samhället behöver ta i med krafttag, och implementera terrorlagstiftning, mot detta.