2021-11-09, 20:11
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hamid
https://twitter.com/PerBjorklund_/status/1458119393410494471

Henrik hotar med att polisanmäla Per Björklund.

Mina tankar går ut till Per Björklund och hans familj. Någon som vet hur han mår efter hotet? Eftersom han blev hotad så måste han må fruktansvärt, stackarn! Efter hotet, alltså.
Citera
2021-11-09, 20:30
Medlem
Knalltorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Mina tankar går ut till Per Björklund och hans familj. Någon som vet hur han mår efter hotet? Eftersom han blev hotad så måste han må fruktansvärt, stackarn! Efter hotet, alltså.
Kanske lika hotad som Henko när nån skriver till honom att kuken ska kännas i hans och Axels rövar?
Citera
2021-11-10, 06:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag tycker att Dörris egen bevisning, i form av tretusen olika konton på diverse sociala medier, där han i princip uteslutande skriver om Henrik och Axel och hur han ska knulla deras liv, lägger upp bilder och filmer på sig själv utanför deras hem, poserar med knogjärn, tjatar om att han inte kommer att låta dem vara ifred förrän de går med på att "möta upp och lösa konflikten", skryter om hur han gör orosanmälan till soc osv osv i all jävla evighet är rätt övertygande.
Har han verkligen flera konton? Vad för bevis har du? Han är ju rätt tydligen med vem han är så varför ha ett officiellt konto MrKnogis och sedan fem anonyma? Makes no sense. Iofs är väl kanske det inte vad man ska vänta sig.
Citera
2021-11-10, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Har han verkligen flera konton? Vad för bevis har du? Han är ju rätt tydligen med vem han är så varför ha ett officiellt konto MrKnogis och sedan fem anonyma? Makes no sense. Iofs är väl kanske det inte vad man ska vänta sig.

Bevisen är alla kontona han skapat. Ett blir raderat, han startar ett nytt, det blir raderat, han startar ett nytt.
Det är så otroligt märkligt att människor som man får anta är läskunniga och har fungerande ögon är såhär "jamen vad är BEVISEN för att Dörris är fixerad vid Haveristerna och trakasserar dem, han är ju inte dömd!"
Ja, bevisen bidrar Dörris som sagt med helt på egen hand.
Citera
2021-11-10, 08:15
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Bevisen är alla kontona han skapat. Ett blir raderat, han startar ett nytt, det blir raderat, han startar ett nytt.
Det är så otroligt märkligt att människor som man får anta är läskunniga och har fungerande ögon är såhär "jamen vad är BEVISEN för att Dörris är fixerad vid Haveristerna och trakasserar dem, han är ju inte dömd!"

Mobbarklicken runt Haveristerna får mothugg. De gillar inte när status quo rubbas och det finns två grupperingar med vuxenbebisar som hetsar mot varandra när det bara ska finnas en grupp vuxenbebisar som hetsar mot individer (med ett ädelt syfte naturligtvis).

Vinnarna i det här kan se patreonpengar strömma in som en följd av nyttiga idioter i två läger som inte kan låta saker bero.
Citera
2021-11-10, 16:56
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Han har anklagats för att ha flera anonyma trollkonton - det jag invände mot. Hur vet man det? Att han blir bannad å byter namn är inte riktigt samma sak.
Citera
2021-11-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han har anklagats för att ha flera anonyma trollkonton - det jag invände mot. Hur vet man det? Att han blir bannad å byter namn är inte riktigt samma sak.

Jag sa inte att han har flera anonyma konton.
Citera
2021-11-10, 17:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Förväntas vi som bara gillar att lyssna på Haveristerna åpdvast veta vem tjomen
Per Björklund är?
Citera
2021-11-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Fick ett PM med Henkos samtal till polisen - kanske fler som är intresserade av det?

https://gofile.io/d/x6GbrU

Jag får också en hel del PM från olika konton, jag hinner inte kolla igenom allt så jag brukar passa det vidare till andra konton som skickar PM till mig. Det pågår visst nån form av viskningslek vid sidan av tråden där även konton som aldrig har skrivit något här deltar.
Citera
2021-11-10, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag får också en hel del PM från olika konton, jag hinner inte kolla igenom allt så jag brukar passa det vidare till andra konton som skickar PM till mig. Det pågår visst nån form av viskningslek vid sidan av tråden där även konton som aldrig har skrivit något här deltar.

Hänger det här ihop med ditt släktforskarprojekt om haveristerna och alla deras följare?
Citera
2021-11-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenebris
Mobbarklicken runt Haveristerna får mothugg. De gillar inte när status quo rubbas och det finns två grupperingar med vuxenbebisar som hetsar mot varandra när det bara ska finnas en grupp vuxenbebisar som hetsar mot individer (med ett ädelt syfte naturligtvis).

Vinnarna i det här kan se patreonpengar strömma in som en följd av nyttiga idioter i två läger som inte kan låta saker bero.

Vilka ingår i ”mobbarklicken runt Haveristerna”?
Citera
2021-11-10, 22:32
Medlem
https://svenskamorgonbladet.se/2021/11/09/lo-ombudsman-missbrukar-sin-skyddade-identitet-mordhotat-journalist/#

Svenska Morgonbladet (vad är det ens?) skriver om hur Henrik Johansson missbrukar sin skyddade identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in