2021-11-02, 00:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Myra har mest gjort sin egna grej det senaste så jag vet inte varför hon ens dras in något av det senaste tbh. Hon är inte den puppet master folk verkar tro att hon är liksom.
Vem har någonsin trott att hon var det?
Citera
2021-11-02, 04:27
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
I princip alla patreons har de där hacken i slutet av månaden, av två skäl:

1.Om pengar inte kan dras från kortet (för att det har blivit för gammalt eller liknande) så tar patreon bort en som aktiv patron.

2. Vissa människor är snåla och säger upp sin patreon innan pengarna dras, och skriver sen upp sig igen.

Det var därför jag skrev att man ska kolla på YTD/year-to-date. Det har gått sakta nedåt de senaste månaderna. Jämför som sagt med Sista måltiden.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vem har någonsin trott att hon var det?

Henrik och Axel verkar tro att det är hennes fel att de får kritik av före detta patreons.
Citera
2021-11-02, 11:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Henrik och Axel verkar tro att det är hennes fel att de får kritik av före detta patreons.
Ja jo. Men Henko tror ju att han är smart så...
Citera
2021-11-02, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Det är Dörris.

Om du vill höra det roliga samtalet när Henko skriker på polisen så surfa in på Jonas Hålléns twitter.

Den där Hålléns verkar ha problem och extremt sjukt intresse över haveristerna.
Han verkar så avundsjuk på haveristerna.
Citera
2021-11-02, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825

Ok, tvivlar på att han är avundsjuk på Henko i just det där samtalet.
Citera
2021-11-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825

Varför skulle Jonas Hållén vara avundsjuk på Henko och Axel för?

Han är smalare och mer vältränad än vad någon av dom två någonsin kommer att bli. Dessutom har han tagit en selfie med porrstjärnan Puma Swede.
Citera
2021-11-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Han är smalare och mer vältränad än vad någon av dom två någonsin kommer att bli. Dessutom har han tagit en selfie med porrstjärnan Puma Swede.

Han verkar så desperat i sin förakt mot dom. Tror han tränar mest för tycka undan känslor och sitt hat mot sig själv.
Han verkar vara redo att stödja nazister bara för han inte gillar haveristerna.

Han tog väl bilden med henne för det är det väl närmast han kan komma en kvinna.
Citera
2021-11-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ok, tvivlar på att han är avundsjuk på Henko i just det där samtalet.

Tänkt mest i allmänt.
Citera
2021-11-02, 15:59
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Förutom att jag är smalare, mer vältränad och har bättre testvärden än Humle & Dumle är jag mer socialt kompetent och kan umgås med människor från Rinkeby, South Central, Tranås, New York och Östermalm.

Det är enkelt: man visar bara människor respekt och vänlighet om de visar detsamma.

Jag har flera kompetenta och attraktiva kvinnliga kamrater, som jobbar med allt från sex till det svenska stamnätet. Jag har arbetat på samma film som Madonna.

Henko är känd för sitt hotfulla sätt mot kvinnor och Axel tvingar sig på unga tjejer. Båda är Män som Hatar Kvinnor, på grund av sveket från sina mödrar. Därför försöker de kompensera genom att lajva feminister.

Men jag erkänner att jag är avundsjuk på Henkos friluftsbyxor och Axels mustasch.
Citera
2021-11-02, 19:07
Bannlyst
Haveristerna gör en del bra inslag, men deras vanliga podd går bara ut på att ragga kunder att bli patreons, jobbigt att lyssna på.
Dessutom är dom jävla nollor som är för massinvandringen som förstört det en gång så trygga Sverige.
Deras följare är lika blåsta och hjärntvättade som Linnea Claessons, det märker man på deras Facebook grupp 👮🏽‍♀️✌️
Citera
2021-11-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Det får du tycka, men jag erkänner att jag gärna skulle köra 1800-talsuppfostran på Henko. Men han är väl så fet om röven numera att han inte skulle känna någonting. Axel skulle jag dock inte vilja göra det på. Han skulle säkert njuta.

Gud vad du kroppsskammar! Du gör nu så att Axel och Henko radikaliseras och blir sämre versioner av sig själva. Det blir precis som med din bästis Rebecca Weidmo Uvell när folk mobbar henne för att hon är tjock.
Citera
2021-11-02, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Gud vad du kroppsskammar! Du gör nu så att Axel och Henko radikaliseras och blir sämre versioner av sig själva. Det blir precis som med din bästis Rebecca Weidmo Uvell när folk mobbar henne för att hon är tjock.

Grejen med alla såna här normer om tjockishat, antifeminism, ja till och med rasism inte är nåt vi som inte är Haveristerna behöver leva upp till, för vi har inte proklamerat sig vara särskilt moraliskt högtstående. Det är helt enkelt så att en person som har begått folkmord faktiskt kan se när det är nån annan som begår folkmord, fast hen påstår att annat.

Däremot att Axel hatar somalier kanske borde vara lite av ett problem för Haveristernas lyssnare ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in