2021-10-30, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Hahaha, ok "Extrapris12354", vars konto skapades för 1 år sen. Om du säger att LS (som är en helt anonym person på FB, btw) halvt hängt ut ett namn och samtidigt hävdat att LS inte är den personen...så tror jag på dig. GARENTERT!!!

This ain't my first rodeo, din lilla snorkråka! Men kul att du knackar tangenter...

Ja men du kan dubbelkolla det med Tim Tim, Erik S och de andra, utifall Axel är på dåligt humör (han verkar alltid vara det). Tror till och med Tim Tim har varit en retsticka om det på twitter, så kolla hans historik om du inte vill kontaka honom personligen.

Kolla mitt sena tillägg till inlägget också, jag delger dig en extra detalj i sammanhanget där. Det är inte helt uppenbart, men nästan.

Min första användare på flashback är lika gammal som forumet själv. Prenumererade på FNA, osv.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-10-30 kl. 18:49.
Citera
2021-10-30, 21:24
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja men du kan dubbelkolla det med Tim Tim, Erik S och de andra, utifall Axel är på dåligt humör (han verkar alltid vara det). Tror till och med Tim Tim har varit en retsticka om det på twitter, så kolla hans historik om du inte vill kontaka honom personligen.

Kolla mitt sena tillägg till inlägget också, jag delger dig en extra detalj i sammanhanget där. Det är inte helt uppenbart, men nästan.

Min första användare på flashback är lika gammal som forumet själv. Prenumererade på FNA, osv.

Sent tillägg till inlägg? Inte helt uppenbart, men nästan...

Varför har du flera "användare" (det heter inte "användare")? Kan du inte stå för det du tycker med en enda? Tror inte att moderatorerna skulle vara helt ok med att du utade dig som "multianvändare"...men här är vi nu...
Citera
2021-10-31, 07:42
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Hahaha, ok "Extrapris12354", vars konto skapades för 1 år sen. Om du säger att LS (som är en helt anonym person på FB, btw) halvt hängt ut ett namn och samtidigt hävdat att LS inte är den personen...så tror jag på dig. GARENTERT!!!

This ain't my first rodeo, din lilla snorkråka! Men kul att du knackar tangenter...
Finns det något intresse öht att veta vem twitterpersonan är? Finns det någon sammanfattning om vad personen gjort? Är det en anonym nazist? Fritidspolitiker?

Frågar av ren nyfikenhet. Har avsnittet släppts?
Citera
2021-10-31, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Finns det något intresse öht att veta vem twitterpersonan är? Finns det någon sammanfattning om vad personen gjort? Är det en anonym nazist? Fritidspolitiker?

Frågar av ren nyfikenhet. Har avsnittet släppts?

Det är inte det som står på tur att släppas vad jag har förstått iaf. Googla glam casvaluir, några journalister har skrivit om trollet.
Citera
2021-10-31, 08:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det är inte det som står på tur att släppas vad jag har förstått iaf. Googla glam casvaluir, några journalister har skrivit om trollet.

Det finns den här:

https://kwasbeb.se/2017/09/01/svarmen/

Jag fattar inte riktigt hur det hela hänger ihop, men verkar vara någon som spenderar all sin fritid att skapa en massa fejkkonton, ofta med t ex "i":n ersatta med "l" och "o" ersatta med "0". Hur personen i fråga orkar är väl snarare frågan än att det är genuint upprörande kan jag tycka.
Citera
2021-10-31, 17:09
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Nytt avsnitt för patronerna. Det ska handla om Oidipus och i vanlig ordning drar man i Myra i en konflikt hon inte är delaktig i. Också i vanlig ordning hotar man med "mera" ( underförstått om hon inte håller käft). Lite invektiv från Axel för att förstärka hotet.

Det som är intressant är att de nu erkänner att det är avsnittet där Emma V. L*nn* diskuteras som får konflikten mellan Haveristerna att explodera. Intressant med tanke på Axel och Henko inte haft några problem med att hänga med sexarbetare som vänner ( kanske mer) både IRL och i hatklubben tidigare. Men nu skulle det moraliseras och Myra med den inställning hon har skulle få skopor av skit från en hysterisk Henko. Och såklart EVL skulle smutskastas på värsta möjliga sätt.

En sak som också kan vara värd att nämna är att män med den sexuella läggning Henko har inte sällan söker professionell "hjälp". Say No Moore !

Sen är det väl upp till Myra om hon vill berätta mer om detta som redan är känt bland många. Det är hennes beslut.
Citera
2021-10-31, 21:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Nytt avsnitt för patronerna. Det ska handla om Oidipus och i vanlig ordning drar man i Myra i en konflikt hon inte är delaktig i. Också i vanlig ordning hotar man med "mera" ( underförstått om hon inte håller käft). Lite invektiv från Axel för att förstärka hotet.

Det som är intressant är att de nu erkänner att det är avsnittet där Emma V. L*nn* diskuteras som får konflikten mellan Haveristerna att explodera. Intressant med tanke på Axel och Henko inte haft några problem med att hänga med sexarbetare som vänner ( kanske mer) både IRL och i hatklubben tidigare. Men nu skulle det moraliseras och Myra med den inställning hon har skulle få skopor av skit från en hysterisk Henko. Och såklart EVL skulle smutskastas på värsta möjliga sätt.

En sak som också kan vara värd att nämna är att män med den sexuella läggning Henko har inte sällan söker professionell "hjälp". Say No Moore !

Sen är det väl upp till Myra om hon vill berätta mer om detta som redan är känt bland många. Det är hennes beslut.
Kan du berätta vad avsnittet handlade om för oss - utöver ovan som du gärna får beskriva mer i detalj - som inte vet vad som åsyftas med Oidipus? Dagens avsnitt är alltså inte om trollet de ska outa.
Citera
2021-10-31, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Kan du berätta vad avsnittet handlade om för oss - utöver ovan som du gärna får beskriva mer i detalj - som inte vet vad som åsyftas med Oidipus? Dagens avsnitt är alltså inte om trollet de ska outa.

Det är Dörris.

Om du vill höra det roliga samtalet när Henko skriker på polisen så surfa in på Jonas Hålléns twitter.
Citera
2021-10-31, 22:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Det är Dörris.

Om du vill höra det roliga samtalet när Henko skriker på polisen så surfa in på Jonas Hålléns twitter.
Vilket psykbryt han får! Det är lite synd om dalmaspolisen som naturligtvis inte följer Henko på Twitter och är Haveristerna-patreon, hur ska han veta hur allt detta ska hänga ihop?
Citera
2021-11-01, 11:10
Medlem
moralhoras avatar
Intressant att kolla deras utveckling Graphtreon (tryck knappen YTD (Year to Date) för att få en klarare bild):

https://graphtreon.com/creator/haveristerna

Det verkar som att det hackar ned sig vid varje månadsskifte.

Jämför med Sista måltiden, vars utveckling är betydligt mindre "hackig" för att uttrycka det milt:

https://graphtreon.com/creator/sistamaltiden
Citera
2021-11-01, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Intressant att kolla deras utveckling Graphtreon (tryck knappen YTD (Year to Date) för att få en klarare bild):

https://graphtreon.com/creator/haveristerna

Det verkar som att det hackar ned sig vid varje månadsskifte.

Jämför med Sista måltiden, vars utveckling är betydligt mindre "hackig" för att uttrycka det milt:

https://graphtreon.com/creator/sistamaltiden

I princip alla patreons har de där hacken i slutet av månaden, av två skäl:

1.Om pengar inte kan dras från kortet (för att det har blivit för gammalt eller liknande) så tar patreon bort en som aktiv patron.

2. Vissa människor är snåla och säger upp sin patreon innan pengarna dras, och skriver sen upp sig igen.
Citera
2021-11-02, 00:14
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Myra har mest gjort sin egna grej det senaste så jag vet inte varför hon ens dras in något av det senaste tbh. Hon är inte den puppet master folk verkar tro att hon är liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in