Citat:
Ursprungligen postat av
Knalltorsk
Skrev jag att jag skulle försätta någon i gipsvagga eller att det var något jag förespråkade? Jag menade att Haveristerna och deras svans endast ger sig på dem som är riskfria att ge sig på. Du läser det jag skriver som Fan läser Bibeln, Henko läser lagboken eller T*m läser Twitter.

Det var inte svar på frågan, och det var inte heller det jag sa. Hur skulle någon hamna i gipsvagga menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Katastrofen1
Tycker inte du Henko är dum i huvudet?
Menar du ointelligent? Nej inte påfallande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knalltorsk
Hur kommer det sig förresten att du inte har så bra koll på T*m men verkar ha väldigt bra koll på K*rro och St*nhammar? De två sistnämnda är väl mindre engagerade och mindre öppna med sitt engagemang i Haveristerna än den förstnämnda?

Jag har inte särskilt bra koll på nån av de du nämner, och det har jag inte påstått heller. Det är du som kommer med påståenden om att de ligger bakom olika konton. Säkert är det så att de är olika öppna med sig själva. DINA påståenden betyder inte att JAG har särskilt bra koll. Det vore fint om du kunde besvara frågorna jag ställer, jag svarar ju på dina hur dumma de än är.