2021-09-29, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Seriöst alltså, var detta grejen med att ”markera”?

”Markera” är en märklig omskrivning. M*gnus, H*llén och Ch*bbis har själva otaliga gånger sagt att de är där för att försonas med Henko, för att bli vänner. För att sluta fred. Har aldrig någonsin förr hört att det kallas för att ”markera” i någon dialekt eller slang.
Citera
2021-09-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChipChipChip
Men för att förtydliga: Myra ska alltså ha läckt "otrohetsaffären" nån gång mellan att den inträffade, och bråket med CW? Eller skedde det efter att hon lämnade podden?

Men för att förtydliga: bara för att du avslutar dina korkade påståenden tagna ur luften med ett frågetecken så innebär det inte att de korkade påståendena blir mindre korkade. Vidare är det märkligt att du skriver otrohetsaffären inom citationstecken. Om du sitter på information som helt motsäger vad som hittills har kommit fram och som istället skulle styrka att Myra läcker vidrig falsk information om henne och Henko i syfte att skada Henko så bör du nog hosta fram det om man ska börja ta dig på allvar.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-09-29 kl. 09:22.
Citera
2021-09-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
”Markera” är en märklig omskrivning. M*gnus, H*llén och Ch*bbis har själva otaliga gånger sagt att de är där för att försonas med Henko, för att bli vänner. För att sluta fred. Har aldrig någonsin förr hört att det kallas för att ”markera” i någon dialekt eller slang.

De saknar ju dessvärre trovärdighet.
Citera
2021-09-29, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
De saknar ju dessvärre trovärdighet.

Tycker de verkar mer trovärdiga än Pedofil-Henko iaf.

Han har ju redan visat sig ljuga om brottsrubriceringen. Det som delgetts misstanke om är ofredande och olaga hot, inte försök till grov misshandel eller grov skadegörelse.
Senast redigerad av farfar 2021-09-29 kl. 10:55.
Citera
2021-09-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tycker de verkar mer trovärdiga än Pedofil-Henko iaf.

Han har ju redan visat sig ljuga om brottsrubriceringen. Det som delgetts misstanke om är ofredande och olaga hot, inte försök till grov misshandel eller grov skadegörelse.

Nu verkar Henko göra satir på sig själv, stor humor är det i alla fall: han försöker få in ditt inlägg här ovan i denna Flashback-tråd, specifikt epitetet, som betydelsefullt i sin Twitter-rant om de tre herrarna som besöker Avesta för att äta tårta och fråga om Henko är intresserad av att träffas för att försonas som vänner.
https://twitter.com/mrhenko123/status/1443140023663083529

Epitetet ”Pedofil-Henko” är tydligen ett led i the master plan att sprida desinformation om Henko

Högst oklart om Henko menar att det är H*llén, M*gnus eller L*an som håller i trådarna i den planen.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-09-29 kl. 11:24.
Citera
2021-09-29, 11:22
Avslutad
Citat:
Nu verkar Henko göra satir på sig själv, stor humor är det i alla fall: han försöker få in ditt inlägg här ovan i denna Flashback-tråd i sin Twitter-rant om de tre herrarna som besöker Avesta för att äta tårta och fråga om Henko är intresserad av att träffas för att försonas som vänner.
https://twitter.com/mrhenko123/status/1443140023663083529

Mannen bakom det där kontot heter Henrik Johansson, eller som jag brukar kalla honom, Pedofil-Henko.

Notera att det är en vecka gammal anmälan.

Håna och förnedra, det är Henkos melodi. Men när det drabbar honom själv då springer han lipandes till fröken!
Senast redigerad av farfar 2021-09-29 kl. 11:26.
Citera
2021-09-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Mannen bakom det där kontot heter Henrik Johansson, eller som jag brukar kalla honom, Pedofil-Henko.

Notera att det är en vecka gammal anmälan.

Håna och förnedra, det är Henkos melodi. Men när det drabbar honom själv då springer han lipandes till fröken!

Det är högst förbryllande att han förväntar sig att andra ska få ihop det han skriver som en sammanhängande berättelse. Han förklarar ju inte ens hur ditt Flashback-inlägg är relevant för hans skräckhistoria om de tre musketörerna i Avesta? Henkos trådar är en sån soppa att inte ens de mest inbitna DavidLynch-fans har en chans att försöka tyda den röda tråden.

Eller iofs, den röda tråden att Henko är ett stackars oskyldigt offer lyser ju starkt, men det kan ju inte vara hela och enda poängen med konstverken. Det måste ju någon gång finnas en annan grund som han kan bygga saker på.
Citera
2021-09-29, 11:41
Medlem
Henko kommer ut och avslöjar på Twitter:

De lever i villfarelsen att det finns någon slags tidslinje där vi varit taskiga mot dessa utan skäl och att vi är skyldig dessa människor en ursäkt. Vi har inget reda ut. Deras fria fantasier får de ta med någon som är proffs på sånt. Vi låter polisen hantera verkligheten.

Det finns ganska många i listan över personer som Haveristerna är skyldiga mer än ”en ursäkt”. Och det är verkligen inga villfarelser eller fria fantasier. Henko är sedvanligt motbjudande i sina beskrivningar av verkligheten.
Citera
2021-09-29, 12:18
Bannlyst
Henko är en dum fet Sosse som försvarar massinvandringen som förstört Sverige.
Han förtjänar samma skit som alla offer fått utstå från hans invandrande pack 👮🏽‍♀️
Citera
2021-09-29, 12:50
Avslutad
Här är exemplet på hur Pedofil-Henko projicerar sina perversa böjelser på mig:
https://imgur.com/a/yr3sjsC

2015 när inlägget som förtalet baseras på skrevs så fanns det personer i min närhet som visste vem jag var på flashback.

Eftersom det är en så pervers tolkning av mitt inlägg här, så tycker jag det är rimligt att anta att han själv är pedofil: (FB) Äldsta / yngsta du haft sex med?

Pedofil-Henko är närmast komiskt oförmögen att kunna ta de tjuvnyp som han själv delar ut till höger och vänster.
Citera
2021-09-29, 12:56
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Det är högst förbryllande att han förväntar sig att andra ska få ihop det han skriver som en sammanhängande berättelse. Han förklarar ju inte ens hur ditt Flashback-inlägg är relevant för hans skräckhistoria om de tre musketörerna i Avesta? Henkos trådar är en sån soppa att inte ens de mest inbitna DavidLynch-fans har en chans att försöka tyda den röda tråden.

Eller iofs, den röda tråden att Henko är ett stackars oskyldigt offer lyser ju starkt, men det kan ju inte vara hela och enda poängen med konstverken. Det måste ju någon gång finnas en annan grund som han kan bygga saker på.

Vi åkte till Avesta för att ge Henko en chans att ta konflikten som en vuxen, d v s träffas och reda ut konflikten. Vi sade till fem dagar innan när vi skulle komma (med klockslag) och berättade att vi skulle stanna i ett dygn.

Vi gav Henko alternativet att bara träffa mig.

Istället springer han till polisen med en snyfthistoria och anmälningar som är påhittade för att passa hans egen dramaturgi.

Chubbe är med för att han gillar mig (och jag honom) och ville träffas och umgås. Vi har dessutom en del planer tillsammans för framtiden, som inte berör kriminalitet.

Vi åt tårta (eftersom Chubbe fyllde år), jag bjöd på en middag och sen satt vi och pratade på hotellet.

Vi var inte ens på samma ort som Henko.

Polisen passade dock på att förhöra Magnus och Chubbe om gamla anmälningar som Henko gjort. De visste ju när och var de skulle anlända, eftersom vi varit öppna med det.

De är rejält trötta på rättshaveristen, kan jag meddela.

Nu är Magnus och motanmäler Henko. Jag och Chubbe sitter och fikar på Wayne’s Coffee.
Citera
2021-09-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Vi åkte till Avesta för att ge Henko en chans att ta konflikten som en vuxen, d v s träffas och reda ut konflikten. Vi sade till fem dagar innan när vi skulle komma (med klockslag) och berättade att vi skulle stanna i ett dygn.

Vi gav Henko alternativet att bara träffa mig.

Istället springer han till polisen med en snyfthistoria och anmälningar som är påhittade för att passa hans egen dramaturgi.

Chubbe är med för att han gillar mig (och jag honom) och ville träffas och umgås. Vi har dessutom en del planer tillsammans för framtiden, som inte berör kriminalitet.

Vi åt tårta (eftersom Chubbe fyllde år), jag bjöd på en middag och sen satt vi och pratade på hotellet.

Vi var inte ens på samma ort som Henko.

Polisen passade dock på att förhöra Magnus och Chubbe om gamla anmälningar som Henko gjort. De visste ju när och var de skulle anlända, eftersom vi varit öppna med det.

De är rejält trötta på rättshaveristen, kan jag meddela.

Nu är Magnus och motanmäler Henko. Jag och Chubbe sitter och fikar på Wayne’s Coffee.

Varför åkte ni dit ens? Henrik har ju varit extremt tydlig med att han inte är intresserad av att ses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in