2021-09-25, 19:24
Medlem
Motbjudande, avsnitt 125 ska tydligen handla om ”.. porr, sex och en massa andra intressanta ämnen.”

Så jävla vidrigt varje gång personer som Henko och Axel engagerar sig i nån form av ”fråga Olle”-sammanhang. Jag har förstås inte lyssnat, och kommer så klart vägra lyssna. Axel som våldtar förståndshandikappade och Henko som är otrogen till höger och vänster och ibland utvecklar sina fantasier om strypsex i podden. Jag blir illamående. Hur fan kan dessa människor inte ha fått sina kukar nedmalda i någon köttkvarn ännu? Helt obegripligt.
Citera
2021-09-26, 16:28
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Detta är inget bestridd händelse av Henko mfl, så du kan skippa din källkritik.
Jaha! De har inte kommenterat pixliga skärmdumpar som sprids av anonyma horungar på Flashback, vilket betyder att påståendet är sant.

Åter igen, vem bryr sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Vad är då relevansen, ja det kanske blir svårt att hävda att man är en feministman när man återkommande bedrar sina kvinnliga partners?
Jag visste inte att trohet till sin partner och feminism gick hand i hand. Det är iofs. kanske en rimlig hållning om man är en moralistkärring. Vad vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Henko tog ju för böveln en paus från podden. Varför skulle han göra det om det inte stämde?
Att döma av dumparna ska det ha inträffat på IRM-tiden. Tog han en paus från Haveristerna för nåt som ska ha hänt några år innan?

Som sagt, jag säger inte att det inte har hänt. Jag säger bara att bevisen är av tveksam karaktär, och att det påstådda "brottet" är i grunden ointressant.

Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag har förstås inte lyssnat, och kommer så klart vägra lyssna.
Vad förvånande att Haveristernas största fan har tid att kommentera varje avsnitt pga. arbetslös, men vill inte lyssna.

Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Axel som våldtar förståndshandikappade
Oj! Det här måste du utveckla. När ska det ha hänt? Anmäldes det? Blev han dömd?
Citera
2021-09-26, 16:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChipChipChip
Jaha! De har inte kommenterat pixliga skärmdumpar som sprids av anonyma horungar på Flashback, vilket betyder att påståendet är sant.

Åter igen, vem bryr sig?

Jag visste inte att trohet till sin partner och feminism gick hand i hand. Det är iofs. kanske en rimlig hållning om man är en moralistkärring. Vad vet jag.

Att döma av dumparna ska det ha inträffat på IRM-tiden. Tog han en paus från Haveristerna för nåt som ska ha hänt några år innan?

Som sagt, jag säger inte att det inte har hänt. Jag säger bara att bevisen är av tveksam karaktär, och att det påstådda "brottet" är i grunden ointressant.

Vad förvånande att Haveristernas största fan har tid att kommentera varje avsnitt pga. arbetslös, men vill inte lyssna.

Oj! Det här måste du utveckla. När ska det ha hänt? Anmäldes det? Blev han dömd?
För att Cissi Wallin använde det mot honom. Då tog han en paus.
Citera
2021-09-26, 18:25
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
För att Cissi Wallin använde det mot honom. Då tog han en paus.
Jag har ett vagt minne om att de tog ett litet uppehåll, men minns inte skälet. Men för att förtydliga: Myra ska alltså ha läckt "otrohetsaffären" nån gång mellan att den inträffade, och bråket med CW? Eller skedde det efter att hon lämnade podden?
Citera
2021-09-26, 18:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Jag har ett vagt minne om att de tog ett litet uppehåll, men minns inte skälet. Men för att förtydliga: Myra ska alltså ha läckt "otrohetsaffären" nån gång mellan att den inträffade, och bråket med CW? Eller skedde det efter att hon lämnade podden?
Hon var fortfarande med i podden och jag tror inte hon läckte det.
Citera
2021-09-26, 18:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Skärmdumparna var ett par år gamla och cirkulerat ett tag. Dessa människor har en tendens att spara varenda konversation de har haft för att använda det vid senare tillfälle i smutskastningssyften - mysigt gäng...
Citera
2021-09-26, 19:10
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Ok. Det låter verkligen dumt om det stämmer. I en av dumparna verkar det som att Myra, i en konversation med en okänd person på Messenger, lade upp en konversation mellan henne och Henrik. Jag menar inte att Myra ska ha läckt till CW, utan att hon ev. läckte till en person som i sin tur tog det vidare. Som sagt, förutsatt att allt det här inte är nåns fan fiction.
Citera
2021-09-27, 13:49
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Då var det igång igen. Axel kallar Myra för horunge i livestreamen och "hotar" med ett framtida avsnitt i Haveristerna enkom om henne.

Alla med insikt i det som hänt vet att Axel bara snackar skit. Det kommer aldrig att bli en "granskning" av Myra av det enkla skälet att det skulle slå tillbaks med kraft mot både Axel och Henrik.

Att de fortsätter att på olika sätt och genom alternativa konton sprida rykten om Myra, som grundade Haveristerna, är så fegt att man knappt tror det är sant

Vad blir nästa steg? Hembesök hos Myra om natten!
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2021-09-27 kl. 13:52.
Citera
2021-09-28, 10:34
Avslutad
Citat:

Ägnar man sig regelmässigt åt mansgriserier så spelar det roll. Ska man påstå sig vara feministman bör ens relationer med kvinnor vara hyfsade, annars ser det mest dumt ut.

T.ex. bör man sluta smutskasta Myra i podden och påstå att hon inte skött det snyggt. Hon har hållit käft, medans Henko och Axel gläfsat om det om och om igen. Nu senast i livestreamen. https://youtu.be/p2wt36kbNJI
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-09-28 kl. 10:37.
Citera
2021-09-28, 21:28
Medlem
DumpsterFires avatar
Vad händer? M och Cubiclekid lägger ett år på att boosta att de ska hem till Henrik. De skapar en crewfund och bygger hype. Åker dit, snuten tar M och cubicle kid köper en tårta (?). Snuten släpper M men snattar hans telefon (?). Så de går och firar på krogen… för de får inte åka till henkos område för polisen. Clean…win? Detta var det jag förstår från twitter. Och då är ordet ”förstår” extremt lättvindigt använt. Va? Så nu är konflikten klar. Skeletor fick tårta och M blev av med telefonen: nu ska de fira!
Citera
2021-09-28, 21:34
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Vad händer? M och Cubiclekid lägger ett år på att boosta att de ska hem till Henrik. De skapar en crewfund och bygger hype. Åker dit, snuten tar M och cubicle kid köper en tårta (?). Snuten släpper M men snattar hans telefon (?). Så de går och firar på krogen… för de får inte åka till henkos område för polisen. Clean…win? Detta var det jag förstår från twitter. Och då är ordet ”förstår” extremt lättvindigt använt. Va? Så nu är konflikten klar. Skeletor fick tårta och M blev av med telefonen: nu ska de fira!

De kanske planerar nästa studieresa till Vega i skrivande stund? Axel har uppenbarligen bjudit dit dom (igen). ¯\_(ツ)_/¯
Citera
2021-09-28, 21:50
Medlem
DumpsterFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
De kanske planerar nästa studieresa till Vega i skrivande stund? Axel har uppenbarligen bjudit dit dom (igen). ¯\_(ツ)_/¯

Ja det låter spännande. M blir av med skorna och cubiclekid får äta semla. Sen blir det fira.

Seriöst alltså, var detta grejen med att ”markera”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in