Citat:
Ursprungligen postat av
WillesWille
■ Du anser HD trovärdig du måste skoja.
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen, men jag vill ändå få göra ett tillägg.
■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD har överhuvudtaget inget alibi för den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.
■ Yodinnan [ HD ] hade bland annat under Fredagen den 25 Maj 2018 tokskurat sin Yodánske Riddare St*fan Davidss*n:s golvbrunn för att sålunda hjälpa sin älskade att undanröja bevis.
■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD blev en förtigerska genom alla tidigare gjorda polisförhör, hon vägrade helt enkelt sagt, att samarbeta ... varför ? ... därför att hon var en Yoda-beskyddare, hennes mycket älskade Yodánske Riddare skulle skyddas, till varje pris.
■ Yodinnan [ HD ] hatade L*na Wesstr*m som pesten, hon avskydde L*na Wesstr*m till den absolut högsta grad, detta gav henne ett motiv till att få sin rival L*na Wesstr*m, bort ifrån jordens yta och sålunda röjd ur sin väg.
■ Citat HD: "Hoppas att hon är död" ... slut citat/
■ HD:s önskan, hennes hopp, hennes vilja, blev till sist en verklighet, hennes rival L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro för att sålunda bringas om livet vilket skedde, mot någons vilja.
■ Den Yodánska Tokloggarinnan [ HD ], är en ytterst märklig och säregen individ, och som inte, har rent mjöl i sin påse.
■ Tant Gräddelin är väldigt speciell, en Blodsexpratarinna som emellan åt, tappat bort sitt minne, och inte tusan har det berott på att hon sägs ha varit fullständigt, och totalt, söndermanipulerad av sin make St*fan Davidss*n, nej, det tror jag lika lite på som att storstädningen som utfördes i St*fan Davidss*n:s hus undre Fredagen den 25 Maj 2018, skulle ha varit en fullständigt normal storstädning.
Mvh/JM.