Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
■ Sluta med att klippa sönder inlägg (iaf mina) om du ska svara!
■ Jag @JokerMannen svarar endast på det som jag finner av intresse i ett skrivet och postat inlägg, detta oavsett hur illa du än tycker om mig som aktiv deltagare och skribent i L*na Wesstr*m-tråden.
■ Yodinnan [ HD ] är en mycket märklig och säregen individ tillsammans med SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG, och detta, oavsett vad du tycker.
■ Trappinspektionen vilken St*fan Davidss*n utförde under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hos sin kamrat JG, viken ägde rum en timma och 15 minuter före det att L*na Wesstr*m blev angripen och därtill dödsmisshandlad bakom bullerplanket,
■ Du @Tufsankatt anser att detta ovan skrivna är en petitess, men för mig är det något mycket stort, vilket beror på att jag känner till en hel del utanför själva förundersökningsprotokollet beträffande denna en gång i tiden gjorda trappinspektion av St*fan Davidss*n.
■ Tillägg: Ditt lite smått aggressiva skriftbeteende inkluderat din impertinalitet, det biter inte längre på mig trotts att du vid flera tidigare tillfällen har försökt beträffande om vad jag tidigare har skrivit om brottsoffret L*na Wesstr*m. ( Allting har en orsak ).
■ Du äger din fulla rätt att tro på precis vad du vill gällande det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter samt de personer som stod St*fan Davidss*n och L*na Wesstr*m mycket nära, beträffande mig @JokerMannen, så kommer jag att gräva vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m, vilket fortsättningsvis kommer att ske, med, eller, utan ditt samtycke.
Mvh/JM.