Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
■《Skojar du? Har du lyssnat på Soa än?
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen utan till medlemmen @Lars48, men jag har trots det lämnat ett svar nedan om vad jag anser och tycker.
■ Jag tycker absolut att medlemmen @Lars48 skall lyssna på sotarmästaren SOA-BOA, likt en Boa-orm slingrade han sig igenom den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n:s skorsten under Fredagen den 25 Maj 2018, det blev rent, riktigt rent, precis som det blev under den aktuella dagen då den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn.
■ Städarinnan HD, såg till, så att allt försvann.
■ Om medlemmen @Lars48 lyssnar på sotarmästaren SOA, så får @Lars48 bland annat lära sig om att "Rätt, skall vara Rätt"
■ När sotarmästaren SOA toksotade St*fan Davidss*n:s skorsten så kanske, att han slutligen använde den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD:s E-tjänstekort det vill säga,
69-98-52-445 för att med hjälp av kortet fin-skrapa inuti St*fan Davidss*n:s skorsten, nu känner jag inte till om det var på det sättet under Fredagen den 25 Maj 2018, men, man vet ju aldrig riktigt säkert, när det handlar om individerna SOA och den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD.
Mvh/JM.