Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-31, 22:54
Medlem
Om han har en dom på sig, är det omöjligt att få fram den? Jag vet inte hur man får fram domar.
Sen undrar jag hur hennes yngsta son har det, får han gliringar i skolan om sin mamma? Fy fan för att vara så kändisstörd att hon skämmer ut sig för sina barn. Skall hon verkligen få ha barn? Finns det inga gränser för hennes dumheter??
Citera
2021-08-31, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Om han har en dom på sig, är det omöjligt att få fram den? Jag vet inte hur man får fram domar.
Sen undrar jag hur hennes yngsta son har det, får han gliringar i skolan om sin mamma? Fy fan för att vara så kändisstörd att hon skämmer ut sig för sina barn. Skall hon verkligen få ha barn? Finns det inga gränser för hennes dumheter??

Tror man måste veta vilken domstol.
Finns Juno, men där hittar man tyvärr inte allt...
Pernilla måste vara den mest lågintelligenta i kändisSverige!

Att andra kändisar som inte är lika korkade beblandar sig med henne måste enkom ha med pengar att göra (Carina Berg, Sofia Wistam, Bindefeldt mfl....) - de vill rida på WV-vågen och få mer samarbeten och därmed mer pengar. Alternativt att de är beroende av Pw gällande jobb (Hanna Hedlund mfl).

Bara se ett avsnitt när Sofia Wistam ska följa med Namaste-Emilia, Jessica och PW till Dubai.
De är ju så korkade att Sofia ser helt chockad ut. Sedan kläcker superpuckot Jessica: jag är smartast av alla här. En replik som får Sofia att se minst sagt skeptisk ut😂
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-08-31 kl. 23:26.
Citera
2021-08-31, 23:33
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Bianca verkar må riktigt dåligt, alla pengar till trotts så kan du aldrig köpa hälsa eller lycka. Livet blir enklare med pengar men med ohälsa hjälper inte dem.

Bianca har tyvärr blivit fulare, efter dom senaste operationerna. Hon saknar också mamma Pernillas förmåga att knyta kontakter och att snacka med folk.
Citera
2021-09-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Bianca har tyvärr blivit fulare, efter dom senaste operationerna. Hon saknar också mamma Pernillas förmåga att knyta kontakter och att snacka med folk.

Och vad har hennes utseende att göra med något, överhuvudtaget?
Citera
2021-09-01, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och vad har hennes utseende att göra med något, överhuvudtaget?

Jag vill inte sträcka mig så långt och säga att hon är ful men jag har reagerat på att hon inte ser frisk ut. Smal, knotiga och trött. Har bulimi övergått till aneroxi? Har hon både ock? Hon utsätter sig ju för situationer som hon mår dåligt och och uppenbarligen stärker de henne inte.

Å andra sidan så är det sitt utseende hon lever på... Så att hon upplevs som osund är inte bra i det sammanhanget.

Tänker lite på det här med byte av efternamn; de äldre heter alla numera Ingrosso. Det kanske inte bara har med internationell berömmelse att göra - PW kanske HAR fuckat upp dem?

Tar Theo Lennholm som efternamn i framtiden, får vi svaret där.

Är också nyfiken på vad som finns på CB!! Inget på Lexbase eller MrKoll iaf, vilket vi ju redan vet. Kan det vara polisanmälningar? Besöksförbud? Gammal dom? Socutredningar är väl inte offentliga?

Hade jag inte haft ett jobb hade jag grottat ner mig i detta!
Citera
2021-09-01, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20

Vad jag kan se så har han inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

https://mrkoll.se/person/Carl-Peter-Christian-Bauer-Fridensborgsvagen-131-Solna/cYfrcYfrkyqRaQuerAuerAcYfrbTAQmcYfrkyqRaQsqqksqqku erA
Citera
2021-09-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Är också nyfiken på vad som finns på CB!! Inget på Lexbase eller MrKoll iaf, vilket vi ju redan vet. Kan det vara polisanmälningar? Besöksförbud? Gammal dom? Socutredningar är väl inte offentliga?

@Hotandsecretsanta: om du vill - ge gärna lite mer info. så ska vi hitta!

Och nej, Soc.utredningar är ej offentlig handling.
Citera
2021-09-01, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Vad jag kan se så har han inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning.

https://mrkoll.se/person/Carl-Peter-Christian-Bauer-Fridensborgsvagen-131-Solna/cYfrcYfrkyqRaQuerAuerAcYfrbTAQmcYfrkyqRaQsqqksqqku erA

Det kan vara något äldre som inte dyker upp på MrKoll! Kan också vara anmälningar av annan karaktär...
Citera
2021-09-01, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tänker lite på det här med byte av efternamn; de äldre heter alla numera Ingrosso. Det kanske inte bara har med internationell berömmelse att göra - PW kanske HAR fuckat upp dem?

Tar Theo Lennholm som efternamn i framtiden, får vi svaret där.

Vad jag vet har de alltid hetat Wahlgren Ingrosso. Föräldrarna var ju gifta.
De har alltså inte bytt efternamn.

Gällande Theo så var Pernilla och Joachim aldrig gifta. Skulle gissa att Pernilla krävde igenom namnet Wahlgren för att 1. Alla barnen skulle ha samma efternamn (de ändra har det som mellannamn) 2. I hennes värld är den en stor triumf att heta Wahlgren. Hon har ju en otroligt sned självbild och övertro på sig själv. Som kocken i matprogrammet sa: Pernilla har lite för bra självförtroende.
Citera
2021-09-01, 09:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Helt mållös! Vet ju vad flera berättat för mig (in person) om denne hemske man. Men detta var nytt. Man måste ju tyvärr ha målnr eller fullständigt personnr (mig veteligen) för att få ut offentliga handlingar.
Finns ju Juno där mycket offentliga handlar finns också....

Är han dömd för något så är det bara att gå in på lexbase o kolla
Citera
2021-09-01, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är han dömd för något så är det bara att gå in på lexbase o kolla
Det beror på när han blev dömd, finns bara nyare uppgifter på lexbase och de andra sajterna. Handlar det t ex om en dom från 80-talet finns den inte med.
Citera
2021-09-01, 10:17
Medlem
I en av de senaste poddarna berättar Sofia om sin gamla mamma som blivit döv och bara gråter hela dagarna eftersom hon inte längre kan kommunicera med någon. Pernillas svar? ”Tänk om mina föräldrar skulle bli döva. Då skulle de inte kunna lyssna på vår podd. Det är ju deras stora söndagsnöje”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in