Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-03-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Han såg kär ut, verkade inte knivskarp men lojalitet och gott hjärta är högt värderat av mig i alla fall.

Skulle säga att det är exakt vad han vill framstå som, lojal med ett gott hjärta. Det är tyvärr motsatsen till verkligheten. Det har framkommit en hel del i denna tråd som han säkert gör allt för att försöka motbevisa. Går säkert hem hos en del, men desto fler vet att det är bara är ett desperat försök.
Citera
2022-03-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Det var en märklig intervju. De kändes som två 18-åringar som träffats på en fest i förrgår. Fick nästan känslan att det bara är fejk.

🤣 Får nog ta och kolla på't.

Tror Pernills W ändå känner knepiga vibbar, såhär ett år in, men hon kan nog inte sätta fingret på det.

Bara det att han fixat med Alla hjärtans-dag och fått det GRATIS (antar det med all den reklamen) känns nog ändå sådär.

Känns lite billigt för henne, tror jag, trots eller just för att hon får mängder med prylar gratis.
Citera
2022-03-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Skulle säga att det är exakt vad han vill framstå som, lojal med ett gott hjärta. Det är tyvärr motsatsen till verkligheten. Det har framkommit en hel del i denna tråd som han säkert gör allt för att försöka motbevisa. Går säkert hem hos en del, men desto fler vet att det är bara är ett desperat försök.

Ja, fejka kärlek kan de flesta. Utmaningen är ju att tillåta sig själv vara sårbar och acceptera den andra personen som den är, i ett förhållande.

Att i TV prata om att hon är slarvig och inte passar tider rimmar illa med ÄKTA kärlek. Tycker jag.

De kanske pratade om olikheter bara men det är en hårfin skillnad. Som att kalla en diplomatisk person feg. Typ.
Citera
2022-03-12, 17:37
Medlem
VAD har Wahlgrens - helst då Pernilla - som gör att varenda tidning skriver om dem/henne? Går ju inte att scrolla igenom Facebook utan att dyka på ett gäng artiklar om dem/henne - o nä, jag följer inte någon av tidningarna, de dyker upp ändå.

Hon/de är ju, trots allt, inte de enda kändisarna i landet, även om hon verkar tro det.
Citera
2022-03-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, fejka kärlek kan de flesta. Utmaningen är ju att tillåta sig själv vara sårbar och acceptera den andra personen som den är, i ett förhållande.

Att i TV prata om att hon är slarvig och inte passar tider rimmar illa med ÄKTA kärlek. Tycker jag.

De kanske pratade om olikheter bara men det är en hårfin skillnad. Som att kalla en diplomatisk person feg. Typ.

Nu har jag kollat. Hm, de är onekligen synkade men de känns mer som polare. Som syskon.

Tror det är strategi - att ge honom ett "ansikte" så att skitsnacket ska lägga sig.
Citera
2022-03-12, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Ja der är ju så här han jobbar. Att han aldrig känt så här förut(förutom när barne föddes). Att han blir tårögd osv. Att tatuera datum när dom för första gången sa att dom älskade varanndra. Jag förstår inte att hon eller någon av hennes vänner reagerar.
En man på snart 60 år. Att han dessutom säger att han inte varit något fan eller aldrig sett WV. Han har kartlagt allt. Han är så obehaglig. Han vet precis vad han gör.
Citera
2022-03-12, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
VAD har Wahlgrens - helst då Pernilla - som gör att varenda tidning skriver om dem/henne? Går ju inte att scrolla igenom Facebook utan att dyka på ett gäng artiklar om dem/henne - o nä, jag följer inte någon av tidningarna, de dyker upp ändå.

Hon/de är ju, trots allt, inte de enda kändisarna i landet, även om hon verkar tro det.
Jag vet inte......
Men,du ser. Både du och jag kan inte hålla oss från att gå in på denna tråd...Något har dom.
Citera
2022-03-12, 23:05
Medlem
Han verkar gullig mot Pernilla. Men att tatuera in när dom sa att dom älskade varandra. Låter ju lite knäppt..
Citera
2022-03-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Ja der är ju så här han jobbar. Att han aldrig känt så här förut(förutom när barne föddes). Att han blir tårögd osv. Att tatuera datum när dom för första gången sa att dom älskade varanndra. Jag förstår inte att hon eller någon av hennes vänner reagerar.
En man på snart 60 år. Att han dessutom säger att han inte varit något fan eller aldrig sett WV. Han har kartlagt allt. Han är så obehaglig. Han vet precis vad han gör.
hur vet du allt detta.. Han verkade ju veta att hon var dålig på att hålla tider
Citera
2022-03-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Han verkar gullig mot Pernilla. Men att tatuera in när dom sa att dom älskade varandra. Låter ju lite knäppt..
Undrar om han har barnens födelsedagar tatuerade. Hade varit kul att veta. Hur många barn har han?
Citera
2022-03-13, 07:31
Medlem
Blir orolig för Pernilla. Hoppas han inte blir dum. Mot henne.. När smekmånaden är över
Citera
2022-03-13, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Blir orolig för Pernilla. Hoppas han inte blir dum. Mot henne.. När smekmånaden är över

Det finns ju en risk för det om den ena parten investerar väldigt mycket känslor i relationen, och den andra håller viss distans.

Det som är charmigt i början kan också vara det som sedan gör att det börjar skava.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in