Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-13, 20:31
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja, men så är det säkert. Det är ju alltid lite extra spännande inför vännerna och så. Men hon lär ju vara fullt införstådd i hur hennes pappa varit genom åren så även hon går säkert runt med en rädsla att fasaden (dvs hans) ska raseras och när den gör det så kommer det bara vara pinsamt och jobbigt 😞. Därav bör han försöka hålla sina barn utanför allt detta.
Precis så är det. Hon är 17år och äntligen så får hon uppmärksamhet från pappan.
Sen om det är för att utnyttja henne för att visa upp en fasad så går hon med på det.
Och hon är tonåring…klart det är kul med kändisar/pengar mm som kommer på köpet.
CB tänker bara på sig själv och hur det ser ut. Så att hålla henne utanför och skydda henne finns inte i hans plan tyvärr.
Citera
2021-08-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Håller helt med. Umgänget med dottern har intensifierats sedan CB har kunnat locka henna med att få träffa PW.
CB har inte haft någon direkt relation till dottern fören nu sedan han blev tillsammans med P.
Så ja umgänget har intensifieras typ 1000 ggr om.
Citera
2021-08-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Exakt. Det är mycket en 17-åring vill göra och då är det ibland en förälders uppgift att bromsa något. Här bromsas det ingenting.
Jag kan lova att mamman till yngsta dotter gör allt för att bromsa & skydda.
Men mamman kan inte erbjuda kändisar och massa pengar. Så det är nog ett tuff uppgift för mamman att ensam bromsa detta tåg. CB tåget som far fram i höghastighetsfart…
Citera
2021-08-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Men mamman kan inte erbjuda kändisar och massa pengar. Så det är nog ett tuff uppgift för mamman att ensam bromsa detta tåg. CB tåget som far fram i höghastighetsfart…

Ja, känner med henne 😞. Kan även tänka mig att det tar emot för henne att svartmåla C (hur mycket hon än skulle vilja det) då det är pappan till hennes dotter. Hennes inlägg på Facebook är kanske hennes indirekta sätt att förmedla vad hon vet.
Citera
2021-08-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det är nog mer ett sätt att försöka undvika kommentarer som kan få honom i dålig dager. Bättre om han har ”koll på vilka som följer honom”.
Jag har en öppen sida så alla kan titta vem jag är och hur jag är så det är knappast något hot mot honom. Men vi har aldrig träffats så varför skulle han låta mig följa honom? Helt rätt av honom.
Citera
2021-08-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Tycker det är skrämmande att ingen som står nära Pernilla får henne att stanna upp och tänka till. Analysera situationen och vad han säger. Gör man det kommer man tillslut märka av alla lögner. Men då kör han med "åhhh måste vara ett missförstånd, jag menade så här ...bla bla bla".

Så gjorde han på jobbet också. Tillslut tröttnade folk. Dock lite mer smabbtänkta än de bild PW ger av sig själv på TV.
Citera
2021-08-14, 04:17
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Detta inlägg borde prisas.

Missade ditt inlägg. Tack!
Citera
2021-08-14, 12:32
Medlem
Nu ska ju PW vara borta en månad och han ska "vakta" huset på Lidingö. Vilken chans för honom att gå all in och rota, fixa och grejja.

Hade ALDRIG som superkändis i Sverige släppt in en hyfsat ny bekantskap i mitt hus! Han kan ju för fan fota alla hennes pinsamheter och använda som utpressning om hon vill avsluta förhållandet.

Sätter 1000 pix på att det på hans IG kommer att smyga sig in bilder från huset; frukost utan PW på balkongen, trädgårds- och förrådsfix, tvätt av fasad och altan, elkopplingsfix och allmän "städning".

Allt för att kunna kräma ut max vid en försäljning av hennes hus.
Citera
2021-08-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nu ska ju PW vara borta en månad och han ska "vakta" huset på Lidingö. Vilken chans för honom att gå all in och rota, fixa och grejja.

Hade ALDRIG som superkändis i Sverige släppt in en hyfsat ny bekantskap i mitt hus! Han kan ju för fan fota alla hennes pinsamheter och använda som utpressning om hon vill avsluta förhållandet.

Sätter 1000 pix på att det på hans IG kommer att smyga sig in bilder från huset; frukost utan PW på balkongen, trädgårds- och förrådsfix, tvätt av fasad och altan, elkopplingsfix och allmän "städning".

Allt för att kunna kräma ut max vid en försäljning av hennes hus.

Att det kommer ske! Han har väl sålt in det så bra att ”han vaktar huset så att det inte blir inbrott igen”.

Pernilla vakna upp! Vill du verkligen leva med en manipulativ man som inte behandlar kvinnor med respekt? I don’t get it? Du som tidigare upplevt mindre smickrande sidor hos en partner borde ju vara extra vaksam.
Citera
2021-08-14, 13:26
Medlem
Pernilla på Sturehof uten sin svans 😂
Det lyser av CB at han ikke er oppriktig.
Kom deg bort, Pernilla!!!
Citera
2021-08-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Pernilla på Sturehof uten sin svans 😂
Det lyser av CB at han ikke er oppriktig.
Kom deg bort, Pernilla!!!

CB har tagit bort sitt Instagramkonto så att hon inte längre kan tagga honom! Gjorde han efter att han fått ett par frågor och kommentarer om sig själv som han inte vill ska komma ut till den breda allmänheten.

Han kommer att bibehålla sin image mot Pernilla och hennes vänner: jag vill inte synas för mycket....osv.
Citera
2021-08-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
CB har tagit bort sitt Instagramkonto så att hon inte längre kan tagga honom! Gjorde han efter att han fått ett par frågor och kommentarer om sig själv som han inte vill ska komma ut till den breda allmänheten.

Han kommer att bibehålla sin image mot Pernilla och hennes vänner: jag vill inte synas för mycket....osv.

Tydelig at han skjuler noe. Litt creepy!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in