Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
I början lät det mer som omtanke till pw och för att ni tyckte synd om henne. Tror inte han vill lägga fokus på det han gjort. Inte på sociala medier eller i övrigt om det inte är privat inför några vänner eller Pernilla.
Men ok!
Pernilla är korkad och hon får skylla dig själv om hon går på en nit.

Håller med dig om att hon får skylla sig själv. Från början skrev nog vi alla pga omtanke men i och med att hon visat en aggressiv sida så är det upp till henne. Vill hon leva med en oärlig man så vassego.
Citera
2021-08-31, 20:00
Medlem
Skylla sig själv ska det stå.
Citera
2021-08-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Håller med dig om att hon får skylla sig själv. Från början skrev nog vi alla pga omtanke men i och med att hon visat en aggressiv sida så är det upp till henne. Vill hon leva med en oärlig man så vassego.
Ja, det är väl både och. Jag förstår att man vill ha upprättelse när man blivit illa behandlad och ingen lyssnar och får man då höra psykfall så är det ännu en förnedring och kränkning. Som att skylla på offret.
Citera
2021-08-31, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ja, det är väl både och. Jag förstår att man vill ha upprättelse när man blivit illa behandlad och ingen lyssnar och får man då höra psykfall så är det ännu en förnedring och kränkning. Som att skylla på offret.

Håller med, extremt låg nivå av henne att ta till sådana ord. Hon har ju själv blivit illa behandlad i tidigare relationer och att då reagera på ett sådant oprofessionellt sätt är verkligen under all kritik.

Jag har ju ingen historia med C enbart yrkesmässig men tycker det är rätt att hans sida i arbetslivet kommer fram, vilket den gjort tack vare ninalina.
Citera
2021-08-31, 20:17
Medlem
Ni som säger att ni känner/vet vem denne CB är och vilket svin han är. Vad är det han är ute efter nu? Pengar, kändisskap eller? Bara lite nyfiken....
Citera
2021-08-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
För mig får du tro vad du vill.
Men att tro att han inte gjort ett skit är respektlöst mot alla här som känner CB eller har en närstående som gör det.

Det finns mycket att berätta om hans fysiska tilltag. Men med respekt mot flera ex och deras barn så vill jag, iallafall, inte göra det i detta forum.
Vissa delar är offentlig handling så det går att hitta.
Ooops, offentlig handling! Ja det går ju inte att ljuga bort det…..då blir fallet genast mer intressant och absolut trovärdigt.
Då blir det också logiskt att P reagerade så starkt. Offentlig handling…..jösses! Då dröjer det nog inte länge innan allt kommer fram.
Senast redigerad av Jonsson99 2021-08-31 kl. 21:08.
Citera
2021-08-31, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla är ungefär lika gränslös som Anna B, hur kul kan det vara för Theo att mamma sitter och pratar sex i tv, poddar, intervjuer osv? Han är 13år nu och fattar vad hon pratar om och hur pinsamt det är
14 till och med.
Citera
2021-08-31, 20:24
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Precis. O en gång kommer hon innanför dörrn och säger ”Den här tjejen har fått sex”. VILKEN vuxen människa säger ens det? Och då har 99% inte en kamera upptryckt i ansiktet heller. SÅ fjantigt!

Hon är förvuxen 50-nånting fjortis. Det är väl redan konstaterat.
Citera
2021-08-31, 20:26
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Hon är rent ut sagt helpantad.
Kan bara flamsa, säga korkade saker, och spela go och glad.

Sätter man henne i ett normalt sammanhang med andra tänkande vuxna faller hon platt.
Se bara på programmet "Fest hos Bindefeldt".
Här är hon helt mal placerad när det kommer gäster med IQ över 50.
Blir tyst och sitter mest och stirrar undrande och skrattar när de andra gör det.
Pernilla själv kommenterade sin medverkan i den serien med att: det var inte riktigt mitt forum, jag kom inte till min rätt.

Hon fattade dock ej varför 😂😂😂😂
Flamsa med Jessica, Bianca, Benjamin och Emilia går bättre....wonder why😜

Namaste-Emilia, riksmongot med hjälm på sig.
Citera
2021-08-31, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ooops, offentlig handling! Ja det går ju inte att ljuga bort det…..då blir fallet genast mer intressant och absolut trovärdigt.
Då blir det också logiskt att P reagerade så starkt. Offentlig handling…..jösses! Då dröjer det nog inte länge innan allt kommer fram.
Tippar på Socialtjänsten eller Polisen.
Citera
2021-08-31, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Är du på riktigt?! Så du tycker att en en person som fysiskt och psykiskt misshandlat andra ska få en andra chans genom att bli upphöjd i press av sin nya flickvän!
Dessutom verkar Bauer redan fått en andra chans, och en tredje och fjärde....

Att DPlay/Femman ger utrymme till honom är oacceptabelt.
Fysisk misshandel alltså.. Kunde man ju anat. Jävla typ.
Citera
2021-08-31, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hon är förvuxen 50-nånting fjortis. Det är väl redan konstaterat.
Hon är ointelligent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in