Citat:
Ursprungligen postat av
Storinkvisitorn
USA, USA, USA!
Hur är det med landet Kina som du beundrar? Delar de ut miljoner till sina importerade våldtäktsmän? Nej, det gör de inte. I stället får de samma behandling som på bilden nedan. Tillsammans med snattare, förrädare, skattesmitare och folk med förargelseväckande fotsvett.
https://els-jbs-prod-cdn.jbs.elsevierhealth.com/cms/attachment/e25f0730-425f-4c65-9d9a-7c430db5cca9/fx2.jpg
Tiden för att diskutera invandringspolitik var förbi för 20 år sedan. Nu gäller det att ta ett långt steg bort från gnällande jämmer på ledarsidorna om att "integrationen" inte fungerar. Porslinsdockan och hennes kamrater på "högersidan" är opium för folket. Ett sista halmstrå för hyggligt folk som inte redan radikaliserats som jag och många andra. Tiden för politiska lösningar på mångkulturdystopin har runnit ut för länge sedan. Nu gäller devisen "rädda sig den som kan". Antingen får man fly mångkulturen bäst man kan eller på något sätt organisera sig med andra som vill komma undan den.
Något ordnat uttåg eller eld upphör kommer aldrig infinna sig. Det enda vi kan vara säkra på är att det kommer att bli värre. I slutspelet kommer Sverige delas upp i det gamla Sverige och Swedistan. Stora enklaver i södra Sverige som enbart bebos av brunmänniskor försörjda genom kryptovaluta som Riksbanken köper för tryckta pengar och delar ut som medborgarlön, där de kan organisera sig inom det klankriminella komplexet bäst fan de vill.
Så kommer det bli. Vad jag är ordentligt förvånad över är att ingen i media skriver om det än, naturligtvis med förtäckta termer. När du läser i dyngmedia om att det är dags att Sverige skapar etniska "frizoner" för utsatta och förtryckta etniska grupper i Sverige så vet du att Eliten har gett order om att Sverige ska delas.
Nej, de får inte samma behandling som bilden ovan. Den bilden härstammar från 1960-talet. De avrättar inte folk genom arkebusering. Då får du söka dig till USA. Kina har dödstraff men antalet personer som dömts till döden har kraftigt sjunkit samt antalet brott som du kan dömas till döden för. De flesta dödsdomar i Kina omvandlas till fängelsestraff. Kina har bara 121 personer i fängelse per 100,000 invånare. Det är inte bara en fraktion av det som USA har inlåsta per 100,000 invånare men lägre än länder som Nya Zealand, Polen, Tjeckien, Lettland, Estland, Slovakien, Ungern, Australien, Storbritannien och Spanien. Faktum är att Kina försöker reformera sitt system och se till så färre människor sitter i fängelse. Kina har ungefär lika många mord per capita som Norge så det kanske säger något.
Den här invandraren i Sverige som dömdes för våldtäkt dömdes felaktigt. Han får sina pengar på grund av det brott som den staten begick mot honom. Det är oavhängigt hans brott. Bara för att du är dömd för ett brott innebär det inte att andra har rätt att begå brott mot dig och det inkluderar även staten. Man kan tycka att en vuxen person klarar av att hålla två bollar i luften. Vidare så har Kina samma system. De flesta migranter som begår brott i Kina utvisar de men de tar å andra sidan inte emot hundratusentals invandrare om året.
De har neutraliserat (fått medborgarskap) mindre än 10,000 individer - totalt. Det är nästan omöjligt att få medborgarskap och permanent uppehållstillstånd. För att få det senare så skall du ha ekonomiskt, kulturellt eller på annat sätt bidragit till Kina. Det är mest rika affärsmän, atleter och vänner till Kina som får det samt såklart personer gifta med kinesiska medborgare som får permanent uppehållstillstånd. Det är dock inget du behöver i Kina eftersom de är hyfsat frikostiga med tillfälliga uppehållstillstånd vilket inkluderar arbetstillstånd. Ja, så länge du har en högre utbildning, pengar att leva på och ett bra jobb. Immigranter som begår brott sparkar Kina ut.
Straffen är oftast löjligt låga för utländska brottslingar om det inte är mord eller drogsmuggling - men de åker som sagt ut. Migrantbrottslighet är inte vanligt i Kina på grund av att de gör en "scan" innan du får ett temporärt uppehållstillstånd och du får inte bosätta sig vad du vill i landet utan tillstånd. Om du byter stad måste du söka tillstånd och sedan registrera dig inom två veckor i den nya staden. Bara kinesiska medborgare kan flytta omkring mer eller mindre hur de vill. Så här såg det också ut i Sverige innan 1850. Migranter fick inte bo vart de ville utan tillstånd.
Till saken hör är att Kina inte släpper in personer från början som inte kan försörja sig och personer som de inte har utlämningsavtal med kommer i många fall inte ens in i landet. Istället för att tumma på rättsstaten ser Kina till så att migranterna som riskerar att begå brott inte kommer in från första början. Du däremot verkar anse att man skall tumma på rättsstaten. Det är korkat och okunnigt. Det påminner också om feministerna som anser att en "anklagelse" skall räcka och att människor skall få "skylla sig själva" om de är dåliga personer. Det tycker inte jag. Det är inte en bra grund att bygga ett samhälle på.
Nej, jag beundrar inte Kina men jag anser att Kina gör rätt i en del avseenden. Jag är inte för dödstraff eller hårdför assimilering av minoriteter - vilket Kina ägnar sig åt. Tvärtom skulle jag nog vilja hävda att jag är en kritiker till Kina men Kina gör som sagt rätt i mycket där vi gör fel. Till exempel så ser det till så att "Metoo-grejen" aldrig fick fotfäste i landet eftersom det skapar instabilitet och en pöbelmentalitet. Jag kan hålla med om att det är rimligt även om jag inte gillar metoderna.
Jag tror inte någon tänker dela Sverige. Det är högst tvivelaktigt och jag förstår inte riktigt det där om kryptovalutor. Det låter konstigt. Annars är radikalisering ingenting bra. Radikalisering är farligt och destruktivt. Det leder till negativa resultat och gynnar ingen. Snarare bör man vara balanserad och ständigt ifrågasätta sig själv och undvika radikalism - ett skäl till varför jag inte tycker om nynazister så som NMR. De är radikaliserade och förstör antagligen mer för sig själva och deras sak på grund av radikaliseringen.