Citat:
Ursprungligen postat av
Dasuno
Ok, jag ger mig. Det låter onekligen inte bra. Men pw är enligt mig en korkad flicka trots sin ålder och jag måste erkänna att jag kommer le när hon blir bränd.
När ska hon växa upp? Hon har alltid varit ett barn, fnittrig och flamsig. Som BI själv sagt: ”Hon skrattar sig igenom livet”.
P kommer kan har svårt att ta sig ur en sån relation. Det kräver målmedvetenhet, styrka och att man är beredd för att ett fullskaligt krig. Att förstå hur det har blivit som det blivit är också viktigt att sätta sig in i. Och sen, var helt utan känslor och bara arbeta för att återta sitt liv som gäller.
Han kommer att göra allt att ta hennes yngsta son ifrån henne. Allt för att göra henne svag.
Men hon har ju vuxna barn, och ger hon dem hennes välsignelse kan de mota bort honom. Och fort kan det gå. Det är rätt av dem. Kanske både barnen och P växer upp. De måste se att deras mamma är känslig och de måste var till stöd för henne. Sina egna behov kan de vänta med i just detta skede.
OM det nu är sant det som sägs om C. Han kanske är en fantastisk drömprins. Vad vet jag?