Citat:
Ursprungligen postat av dreddy
Typiskt Sverige med alla sina djävla B-kändisar. Glider antingen upp på räkmackan mamma och pappa förberedde eller gjorde något kreativt för 20 år sedan och försöker fortfarande mjölka media på uppmärksamhet. Inte för att nämna C-F-kändisar (Big Brother, Robinson o vafan alla djävla noll-IQ-program heter). Vafan är det för fel på svenska folket som efterfrågar sånt här skit och möjliggör kommersialisering av det?
Pernilla Wahlgren är bara ett djävligt bra exempel bland alla pompösa idioter som tror sig fått gudalik status pga uppmärksamheten. Nackskott borde egentligen delas ut till både höger och vänster för att utrota dessa de-evolutionister.
Tackar vet jag RIKTIGA DUKTIGA kända namn som Stellan Skarsgård och Peter Stormare som faktiskt visar att det finns talangfulla och ödmjuka svenska kändisar.
OT, ursäkta..
Men varför tror så många att det bara är i Sverige som detta sker, att vi har olika graderingar av kändisar och så vidare? Jag har bott och jobbat på många ställen i världen och tro mig, dom finns överallt.
Det är snarare typiskt tråkigt svenskt att klaga på när något är typiskt svenskt. Kryp ut ur bubblan så kommer du att upptäcka att det finns dokusåpor, skvallertidngar och c-kändisar i resten av den industrialiserade världen och inte bara i Sverige. Anledningen till att du inte hört talas om dom är av samma anledning som gör att ingen i Österrike känner till Naken-Janne, dom har inget intresse av det, för dom skriver om sin egen Naken-Dieter.
*edit, stavning