Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
De flesta som inte känner till vilken skitstövel han är ser inte igenom hans beteende. Tyvärr.
Hur han bor är ju en petitess i sammanhanget.
Han var väl rädd att jag skulle berätta de riktigt "tunga" bitarna 😀

Hans dotters mamma har än en gång lagt ut (på Facebook) ett inlägg om våld mot kvinnor.

Var det psykiskt våld eller fysiskt?

Jag tycker att det är extremt "red flag-alert" när det tar bort kommentarer på IG, m.m.
Citera
2021-08-13, 00:06
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
https://www.svtplay.se/klipp/32147191/benjamin-ingrosso--langsamt-farval?position=147&id=eZDD9Vg

Där är han. Vem är den mörka tjejen som sitter bredvid, hans dotter?

Kan sången vara riktad till Christian? Ett långsamt farväl.....

Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Klart han var där, vart annars…😂
Det var nog bara hans yngsta som han ville ha med. Hon är ju tonåring och lätt att locka med tänker jag.
Han tycker nu det är jätteviktigt att få med henne så han kan visa upp en bra fasad.
Annars så bryr han sig tyvärr inte speciellt mycket om henne.
Vad heter Christians döttrar? Det sägs ju att Christian ser väldigt bra ut och då är det väl troligt att hans barn (döttrar) också ser bra ut. Vore intressant med namn på döttrarna så kan man ju till exempel kolla in deras Instagram.
Citera
2021-08-13, 00:47
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Vad heter Christians döttrar? Det sägs ju att Christian ser väldigt bra ut och då är det väl troligt att hans barn (döttrar) också ser bra ut. Vore intressant med namn på döttrarna så kan man ju till exempel kolla in deras Instagram.
En dotter heter Smi**a och är 16 år, riktigt söt tjej, finns på Instagram. Vet inte vad andra dottern heter men tror att det var hon som var med på Skansen.

*L
Citera
2021-08-13, 01:21
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
En dotter heter Smi**a och är 16 år, riktigt söt tjej, finns på Instagram. Vet inte vad andra dottern heter men tror att det var hon som var med på Skansen.

*L
Tack, såg att dottern Smi**a har Instagram men privat konto och dessutom med noll inlägg, så bilder på henne verkar inte inom räckhåll. Bildsökning ger heller inget. Hittade en artikel och en bit ner finns en bild på Christian med dotter och det är kanske hon. Söt tjej, helt klart! Om någon annan vet namnet på Christians andra dotter så är det tacksamt att svara och skriva hennes namn.

https://www.mabra.com/senaste-nytt/christian-bauer--pernilla-wahlgrens-nya-kille/7578498
Citera
2021-08-13, 08:47
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Tack, såg att dottern Smi**a har Instagram men privat konto och dessutom med noll inlägg, så bilder på henne verkar inte inom räckhåll. Bildsökning ger heller inget. Hittade en artikel och en bit ner finns en bild på Christian med dotter och det är kanske hon. Söt tjej, helt klart! Om någon annan vet namnet på Christians andra dotter så är det tacksamt att svara och skriva hennes namn.

https://www.mabra.com/senaste-nytt/christian-bauer--pernilla-wahlgrens-nya-kille/7578498
Googlar man så heter hans äldsta Caroline Bauer och bor i Solna med familj.
Citera
2021-08-13, 11:56
Medlem
Två döttrar:
1 C*roline B*uer - 30 år och själv mamma.
2 Smill* Stig*mo B*uer - 17 år boendes hos mamman med samma efternamn.

*=a

Det är för jävligt att han drar in sitt yngre barn i detta spektakel. Inte bara i ett nytt förhållande (vilket jag inte värderar) utan i en så offentlig persons liv.

Känns så jävla osunt hela alltet.
Citera
2021-08-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Två döttrar:

*=a

Det är för jävligt att han drar in sitt yngre barn i detta spektakel. Inte bara i ett nytt förhållande (vilket jag inte värderar) utan i en så offentlig persons liv.

Verkligen! Allt för att visa en perfekt fasad utåt. Undra hur närvarande han varit de första 16 åren.
Citera
2021-08-13, 12:07
Medlem
Citat:
Två döttrar:

*=a

Man måste nog gilla att synas en del om man ska passa in i den familjen. Speciellt som Pernilla spelar in wv.
Har fortfarande inte fått reda på vad han sagt när han tittat på wahlgrens värld och vad det riktigt hemska han har gjort. Vill se mer konkreta saker än ytliga.
Varför kan ni inte skriva det?
Citera
2021-08-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Man måste nog gilla att synas en del om man ska passa in i den familjen. Speciellt som Pernilla spelar in wv.
Har fortfarande inte fått reda på vad han sagt när han tittat på wahlgrens värld och vad det riktigt hemska han har gjort. Vill se mer konkreta saker än ytliga.
Varför kan ni inte skriva det?

Inte jag som skrivit det men initialt har han nekat till att ha sett WV (till PW) och frågat ödmjukt: "Måste man vara med i WV?".

I tråden har det framkommit att han visst sett programmet, pratat om det och mycket väl vetat vad det handlar om.

Varför ljuga om det? Jo, för att ha övertaget. Veta vad PW gillar och hur hon fungerar för att kunna svepa bort henne...

Att han nu är med ÖVERALLT på IG och i höst också i WV rimmar lite illa med den ödmjuka frågan i början.

Vem vill dessutom in i allt detta så omgående? 😱
Citera
2021-08-13, 16:27
Medlem
Citat:
Två döttrar:

*=a

Lägg av...
Är dottern 17 bast så njuter hon av att synas med "kändisar"...
Den här nya generationen gör ju allt,då menar jag allt för att synas.
Så,känn ingen sorg för er,B"uer....
Citera
2021-08-13, 16:34
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Inte jag som skrivit det men initialt har han nekat till att ha sett WV (till PW) och frågat ödmjukt: "Måste man vara med i WV?".

I tråden har det framkommit att han visst sett programmet, pratat om det och mycket väl vetat vad det handlar om.

Varför ljuga om det? Jo, för att ha övertaget. Veta vad PW gillar och hur hon fungerar för att kunna svepa bort henne...

Att han nu är med ÖVERALLT på IG och i höst också i WV rimmar lite illa med den ödmjuka frågan i början.

Vem vill dessutom in i allt detta så omgående? 😱
Ser verkligen fram emot att se honom i WV för att se hur han är och hur han är tillsammans med Pernilla, Benjamin och Bianca och kanske resten av familjen. Om han vågar att visa sitt rätta jag eller om han kommer att gömma sig bakom en mask och då menar jag inte en Coronamask
Citera
2021-08-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ser verkligen fram emot att se honom i WV för att se hur han är och hur han är tillsammans med Pernilla, Benjamin och Bianca och kanske resten av familjen. Om han vågar att visa sitt rätta jag eller om han kommer att gömma sig bakom en mask och då menar jag inte en Coronamask
Jag skickade en följförfråga till cb för nån vecka sen och det tog bara fem minuter innan han nekat mig att följa honom på Insta. Blev förvånad att han tog bort det så snabbt.
Jag blev glatt överraskad att han inte låter random personer se hans konto. Han är ju privat på det sättet.
Jag ser också fram emot att se honom på tv och se hur han är. Lite nyfiken är man ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in