Citat:
Ursprungligen postat av
Someone1
Det är så oerhört sorgligt att se hur hon höjer upp en man, som förtjänar det som minst, till skyarna. Ingen människokännare här inte. Jag trodde att kända personer var mer försiktiga i sina val av partners, men hon agerar ju helt tvärtemot. Ju mer negativt som skrivs om honom desto mer lyfter hon honom. Lite ”Emma tvärtemot”. Hoppas dock att personer i hennes närhet, hennes barn håller en mer vaksam approach. Ledsen Pernilla men av alla män som finns i Sverige (världen) så föll du för C?! Kommer nog aldrig förstå… 🙈.
P’s sista inlägg på IG nu, min ”skärgårdshunk” alltså vart kommer det ens ifrån…?! 😅 Han är uppvuxen i Hässelby, bott i Bromma, Kevinge och Solna.
Inte mycket skärgård där. Och attefallshuset i Svinninge hyr han i andra hand efter han blivit utslängd fr sin sista sambo i Solna. Och ja, sambo har han varit många gånger.
Jag trodde oxå kända personer, och speciellt personer med en erfarenhet av män som inte är snälla, verkligen skulle kolla upp blivande pojkvän ordentligt.
Gör hon det så upptäcker hon en helt annan sida av MR C. För mig är det helt ofattbart att inte lyssna på varningar.
Tänker att en bra början är att ifrågasätta varför han bytt arbetsplats så ofta.
Kan vara en bra fingervisning. Och hur hans tidigare relationer varit är ju inte så svårt att ta reda på. Och relationen till barn är ju oxå relativt lätt att ta reda på.
🤷♀️