Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-07-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Han sover räv, sitter med tfn eller datorn. Han fattar väl att han inte orkar spela trevlig hela tiden.

Han anstränger sig när han måste. Det här blir nog inte så långvarigt.

Pernilla beskrivs ju av många som ett barn. Inte hans kopp kan jag tänka mig.

Hon har ju gjort sig själv en otjänst. Höjt honom till skyarna när hon själv är både korkad och medelmåttigt snygg.

Det är så oerhört sorgligt att se hur hon höjer upp en man, som förtjänar det som minst, till skyarna. Ingen människokännare här inte. Jag trodde att kända personer var mer försiktiga i sina val av partners, men hon agerar ju helt tvärtemot. Ju mer negativt som skrivs om honom desto mer lyfter hon honom. Lite ”Emma tvärtemot”. Hoppas dock att personer i hennes närhet, hennes barn håller en mer vaksam approach. Ledsen Pernilla men av alla män som finns i Sverige (världen) så föll du för C?! Kommer nog aldrig förstå… 🙈.
Citera
2021-07-24, 20:59
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det är så oerhört sorgligt att se hur hon höjer upp en man, som förtjänar det som minst, till skyarna. Ingen människokännare här inte. Jag trodde att kända personer var mer försiktiga i sina val av partners, men hon agerar ju helt tvärtemot. Ju mer negativt som skrivs om honom desto mer lyfter hon honom. Lite ”Emma tvärtemot”. Hoppas dock att personer i hennes närhet, hennes barn håller en mer vaksam approach. Ledsen Pernilla men av alla män som finns i Sverige (världen) så föll du för C?! Kommer nog aldrig förstå… 🙈.
P’s sista inlägg på IG nu, min ”skärgårdshunk” alltså vart kommer det ens ifrån…?! 😅 Han är uppvuxen i Hässelby, bott i Bromma, Kevinge och Solna.
Inte mycket skärgård där. Och attefallshuset i Svinninge hyr han i andra hand efter han blivit utslängd fr sin sista sambo i Solna. Och ja, sambo har han varit många gånger.
Jag trodde oxå kända personer, och speciellt personer med en erfarenhet av män som inte är snälla, verkligen skulle kolla upp blivande pojkvän ordentligt.
Gör hon det så upptäcker hon en helt annan sida av MR C. För mig är det helt ofattbart att inte lyssna på varningar.
Tänker att en bra början är att ifrågasätta varför han bytt arbetsplats så ofta.
Kan vara en bra fingervisning. Och hur hans tidigare relationer varit är ju inte så svårt att ta reda på. Och relationen till barn är ju oxå relativt lätt att ta reda på.
🤷‍♀️
Citera
2021-07-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
P’s sista inlägg på IG nu, min ”skärgårdshunk” alltså vart kommer det ens ifrån…?! 😅 Han är uppvuxen i Hässelby, bott i Bromma, Kevinge och Solna.
Inte mycket skärgård där. Och attefallshuset i Svinninge hyr han i andra hand efter han blivit utslängd fr sin sista sambo i Solna. Och ja, sambo har han varit många gånger.
Jag trodde oxå kända personer, och speciellt personer med en erfarenhet av män som inte är snälla, verkligen skulle kolla upp blivande pojkvän ordentligt.
Gör hon det så upptäcker hon en helt annan sida av MR C. För mig är det helt ofattbart att inte lyssna på varningar.
Tänker att en bra början är att ifrågasätta varför han bytt arbetsplats så ofta.
Kan vara en bra fingervisning. Och hur hans tidigare relationer varit är ju inte så svårt att ta reda på. Och relationen till barn är ju oxå relativt lätt att ta reda på.
🤷‍♀️
Man kan undra vilken kompis det var som presenterade honom, var dom osams?
Citera
2021-07-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Man kan undra vilken kompis det var som presenterade honom, var dom osams?

"Kompisen" är en makeup-artist som följer PW men PW själv följer inte henne. Skulle inte dra för stora växlar på den relationen.
Citera
2021-07-24, 22:41
Medlem
Citat:
🤷‍♀️

#word.
Och har inte Pernilla mage att fråga så rekommenderar jag personer i hennes närhet att ställa Mr C/Herr Bauer mot väggen.
Citera
2021-07-25, 00:44
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
🤷‍♀️

Epitetet skärgårdshunk myntade nog PW på midsommar baserat på vad hennes följare skrev?!

Nja, han stinker GD och en massa andra saker. Hoppas han ramlar ner från hästen snart.

Och varför måste han mata henne med magnesium? Är det kärlek?
Citera
2021-07-25, 11:32
Medlem
Citat:
Epitetet skärgårdshunk myntade nog PW på midsommar baserat på vad hennes följare skrev?!

Nja, han stinker GD och en massa andra saker. Hoppas han ramlar ner från hästen snart.

Eller från detta https://stoppapressarna.se/svenskt/heta-hunkens-forsta-ord-om-pernilla-wahlgren

Ingen källkritik här inte.
Citera
2021-07-25, 11:47
Medlem
Citat:

Jag tror P har värk i lederna. Magnesium gör under med sådant!
Citera
2021-07-25, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist

Eller myrkrypningar i benen när hon ska sova, magnesium funkar på det med
Citera
2021-07-25, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Eller myrkrypningar i benen när hon ska sova, magnesium funkar på det med
Ja precis, högklackat ger ofta det problemet.
Citera
2021-07-25, 12:33
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
C ger det för att han tycker att hon dricker för lite vatten.
Citera
2021-07-25, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
C ger det för att han tycker att hon dricker för lite vatten.
Aha, omtänksamt av honom. Ser han P som en dotter ibland kanske då han är så hjälpsam med allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in