Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Blev lite förvånad över att han har gjort så stort intryck på Christina. Hon har ju mött en hel del människor i sitt liv och bör lätt se vad han är för typ, men vad kan hon göra när hennes dotter är nykär efter många år som singel.

Hon har tidigare gett en pojkvän en örfil för att han behandlade Pernilla dåligt. Vi får hoppas att hon slipper ge en örfil till den nya pojkvännen C.
Christina håller god min, precis som med EI i början. Hon vill såklart att p ska vara lycklig och håller därmed tyst.
Citera
2021-08-04, 20:55
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det var mitt inlägg som togs bort. Han var i hennes hus och rensade, ja. Det mest skumma var iofs hennes lite smått "Åh, nej"-kommentarer. Han river i hennes grejjer, skrattar och snudd på skakar på huvudet samtidigt som hon filmar och ojar sig. 🙈
Jaha, det togs bort? Hon hade säkert bett honom om hjälp att rensa, men att släppa in honom i skåp och garderober känns ändå lite för privat, att han ska rota bland hennes saker när han sedan står och skrattar åt det. Nej, inget bra tecken.
Citera
2021-08-04, 21:31
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det var mitt inlägg som togs bort. Han var i hennes hus och rensade, ja. Det mest skumma var iofs hennes lite smått "Åh, nej"-kommentarer. Han river i hennes grejjer, skrattar och snudd på skakar på huvudet samtidigt som hon filmar och ojar sig. 🙈

Vad jag har hört genom personer som känner honom så har han nu mer eller mindre flyttat in i huset på Lidingö.
Attefallshuset som han hyr i Österåker står mest tomt.

Det finns inte ens chans att han är ärlig med sin historik mot P. Varken då det gäller sitt arbetsliv el relationer till ex kvinnor och barn.
Som kvinna/mamma behöver hon nu se utanför bubblan hon befinner sig i.
Tycker riktigt synd om henne och när detta kommer fram, blir offentligt så blir det tråkigt för alla inblandade.
Citera
2021-08-04, 21:35
Medlem
Citat:
Blev lite förvånad över att han har gjort så stort intryck på Christina. Hon har ju mött en hel del människor i sitt liv och bör lätt se vad han är för typ, men vad kan hon göra när hennes dotter är nykär efter många år som singel.

Hon har tidigare gett en pojkvän en örfil för att han behandlade Pernilla dåligt. Vi får hoppas att hon slipper ge en örfil till den nya pojkvännen C.

Nu har jag inte helt koll på vad tidigare pojkvän gjort men om Christina får reda på C’s historik m kvinnor/barn & jobb så vill hon nog aldrig mer se honom nära sin familj.
Citera
2021-08-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Min syster har jobbat med CB. En falskare person får man enligt henne och två andra kollegor leta efter.
Han är en riktig mytoman och mycket manipulativ enligt dem alla tre. Tyvärr är det ju svårt att upptäcka om man är en skicklig manipulatör.

Lyssnade idag på pod med Christina Scholin när hon gästade Bathina P. Christina menade att CB är fantastisk och berikar hela familjen med sin närvaro och att P är som en ny människa.

För mig, väl medveten om vad min syster och två andra kollegor berättat, så ringer alla varningsklockor.

CB förefaller vara en Wannabee men som aldrig riktigt lyckats fullt ut. Detta är hans chans att få komma in i kändisvärlden och gå på fest hemma hos Bindefeldt.

Han ljuger tydligen om allt. Stort som smått men värsta och vassaste verktygen är den kraftigt manipulativa ådran. Folk blir först förblindade av hur fantastisk han förefaller vara.

Precis så har jag oxå hört fr kollegor. Att han ljuger om både privata och andra saker.
Och att få komma in i kändis världen har han länge velat och försökt göra.
Citera
2021-08-04, 23:04
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Vad jag har hört genom personer som känner honom så har han nu mer eller mindre flyttat in i huset på Lidingö.
Attefallshuset som han hyr i Österåker står mest tomt.

Det finns inte ens chans att han är ärlig med sin historik mot P. Varken då det gäller sitt arbetsliv el relationer till ex kvinnor och barn.
Som kvinna/mamma behöver hon nu se utanför bubblan hon befinner sig i.
Tycker riktigt synd om henne och när detta kommer fram, blir offentligt så blir det tråkigt för alla inblandade.
Då stämmer det säkert att han är på väg att flytta in för att på plats för sina egna saker. Varför annars vara där och rensa? Snacka om att ha bråttom att ta kommandot, fy fasen. Man kan ju undra vad minstingen som fortfarande bor hemma tycker om att det flyttar in en främmande karl?
Citera
2021-08-04, 23:07
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Nu har jag inte helt koll på vad tidigare pojkvän gjort men om Christina får reda på C’s historik m kvinnor/barn & jobb så vill hon nog aldrig mer se honom nära sin familj.
Hon har inte haft så där jättemånga pojkvänner så det är inte svårt att räkna ut vem det är.

Om Christina ser liknande tendenser så åker han ut fortare än kvickt.
Citera
2021-08-04, 23:19
Medlem
Citat:
Hon har inte haft så där jättemånga pojkvänner så det är inte svårt att räkna ut vem det är.

Om Christina ser liknande tendenser så åker han ut fortare än kvickt.

Jag har hört fr en mkt säker källa att pappan till den yngsta sonen inte var något bra när det begav sig. Någon mer som hört samma?

Gällande CB så lär det ta länge innan Pernilla fattar. Nu är hon så kär och han är manipulatör av rang. Otäckt. Hon ger inte heller intrycket av att vara jätteskarp vilket naturligtvis gör henne till ett lätt byte för Bauer.
Citera
2021-08-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Litet skyffe ? Attefallshus kan väl vara som en tvåa i stl . Tycker inte att det säger så mkt om ekonomin. Har man separerat och inte har gjort en vinst på bostad o inte kan lägga några hundra tusen i handpenning så är det så bostadsmarknaden ser ut i Sthlm för väldigt många .
Jag fick först en väldigt dålig ” magkänsla ” av C , men ju fler som skriver kommentarer utan vad som verkar grund eller vill berätta vad som hänt i tidigare relationer / jobb så börjar jag känna mer o mer att det bara är ett par st bittra kvinnor som har blivit dumpade av C o andra som är avundsjuka som lägger ut massa galla .,

Stämmer inte i mitt fall.
Inte blivit dumpad av CB:-) Skriver det jag hört från min syster och två andra kollegor som jobbat med honom.
Han sågs dock av min dotter med vänner i Åkersberga för ca 1 månad sedan. Ett utav hans barn och Pernilla var med. Han hyr ett litet attefallshus i Åkersberga.
Jag anser att det säger en del med tanke på att han är en man som vill utge sig för att vara framgångsrik och belevad.
Han har länge velat komma in i kändisvärlden. Det är allmänt känt av de som jobbat med honom. Att han säger att han aldrig sett Wahlgrens värld är ett stort skämt. Han har ju stått och pratat om programmet på jobbet.
Citera
2021-08-04, 23:48
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Jag har hört fr en mkt säker källa att pappan till den yngsta sonen inte var något bra när det begav sig. Någon mer som hört samma?

Gällande CB så lär det ta länge innan Pernilla fattar. Nu är hon så kär och han är manipulatör av rang. Otäckt. Hon ger inte heller intrycket av att vara jätteskarp vilket naturligtvis gör henne till ett lätt byte för Bauer.
Var han inte otrogen? Och lämnade Pernilla efter det.

Pernilla har längtat så efter kärlek och nu när hon har hittat den kan hon inte tänka klart och är lätt att övertala. Hon är alldeles snäll för hennes eget bästa.
Citera
2021-08-04, 23:50
Medlem
Citat:
Stämmer inte i mitt fall.
Inte blivit dumpad av CB:-) Skriver det jag hört från min syster och två andra kollegor som jobbat med honom.
Han sågs dock av min dotter med vänner i Åkersberga för ca 1 månad sedan. Ett utav hans barn och Pernilla var med. Han hyr ett litet attefallshus i Åkersberga.
Jag anser att det säger en del med tanke på att han är en man som vill utge sig för att vara framgångsrik och belevad.
Han har länge velat komma in i kändisvärlden. Det är allmänt känt av de som jobbat med honom. Att han säger att han aldrig sett Wahlgrens värld är ett stort skämt. Han har ju stått och pratat om programmet på jobbet.

Ja WV har han sett i flera år…😂
Attefallshuset ligger i Svinninge och han hyr av ett äldre par.
Hans yngsta dotter bor i Åkersberga med sin mamma.
Vad jag vet så har yngsta dottern aldrig haft någon riktig bra relation el bott m CB.
Citera
2021-08-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ja WV har han sett i flera år…😂
Attefallshuset ligger i Svinninge och han hyr av ett äldre par.
Hans yngsta dotter bor i Åkersberga med sin mamma.
Vad jag vet så har yngsta dottern aldrig haft någon riktig bra relation el bott m CB.

Ja det stämmer, attefallshus i Svinninge!
Oavsett relation så var dottern med han och Pernilla i Åkersberga. De sågs vi en utav mackarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in