2021-07-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast nu är det Anna vi talar om
Vem har socker i en pizza deg?
Ja det är Anna vi talar om. Men även Anna kan faktiskt få saker utan att tigga också, det är faktiskt möjligt. Att bli av med lite pålägg och sånt nära kökets stängning eller om man förberett för mycket kan vara skönt för stället.

Socker i liten mängd för att gynna jäsningen är inte helt ovanligt.
Citera
2021-07-24, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Dessa ständiga upprepningar "Jag är en god människa som bara vill ändra väl", " jag skulle aldrig säga något elakt om någon".
I nästa sekund blir ögonen svarta(eller mixed coulors som ändrar färg beroende på vilken färg hon har på tröjan som hon brukar säga 🙄😁 ) och hon väser "fuck alltså, motherfuckers, jävla idiot!"

Det där är så typiskt borderline. Dom utmålar sig själv som perfekta,jättesnälla och ödmjuka. Sanningen är inte riktigt så,dvs om du inte håller med och ger komplimanger.

Jag misstänker starkt att hon har (odiagnoserad?) borderline med narcissistiska drag. Haft en bekant med den diagnosen och Bookens uttalande och beteende är extrmt likt.
Citera
2021-07-24, 13:04
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Givetvis. Och My har hamnat på svarts listan av oklart skäl…

Skulle det inte kunna vara tvärtom? Att det är AB som hamnat på Mysans lista?
Citera
2021-07-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Tommy tycker om mig. Var det inte Carola som sjöng den, eller är jag ute å åker el sparkcykel nu?

Anna sjöng tror jag en låt som heter "Killsnack". 🎵🎤
Citera
2021-07-24, 14:33
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/ZCfPHkjJ

Tror vi han är blockerad nu 😁
Citera
2021-07-24, 14:54
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/ZCfPHkjJ

Tror vi han är blockerad nu 😁
Annas ilska och alla emojis för bagateller gör henne till en fruktansvärt otrevlig person . Inte konstigt att nästan alla vänner försvunnit. Hon kan inte heller ha ett jobb, ingen tolererar ett sånt uppträdande. Att leva i samma hus som hon betyder att man måste trippa på tå hela tiden. Det går inte att föra en diskussion med henne för trots att hon är så okunnig så är det bara hon som har rätt. Roberto är nöjd i alla fall för han förstår inte bättre och han hejar på Anna vad hon än gör. Sedan finns det de som beundrar henne och skall göra pizza i kväll.
Citera
2021-07-24, 15:05
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Annas ilska och alla emojis för bagateller gör henne till en fruktansvärt otrevlig person . Inte konstigt att nästan alla vänner försvunnit. Hon kan inte heller ha ett jobb, ingen tolererar ett sånt uppträdande. Att leva i samma hus som hon betyder att man måste trippa på tå hela tiden. Det går inte att föra en diskussion med henne för trots att hon är så okunnig så är det bara hon som har rätt. Roberto är nöjd i alla fall för han förstår inte bättre och han hejar på Anna vad hon än gör. Sedan finns det de som beundrar henne och skall göra pizza i kväll.

https://postimg.cc/gallery/CqyXyNK
Är detta någon som hon dansade med i Lets Dance?
Vad jag ser så följer dom inte varandra nu.
Det är väldigt kärvänigt en kort period och sedan - baam- så är hon kränkt/missförstådd/baktalad.
Så fin och omtänksam som hon är mot alla så är det en jäkla otur hon har i alla sina relationer.
Citera
2021-07-24, 15:13
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/gallery/CqyXyNK
Är detta någon som hon dansade med i Lets Dance?
Vad jag ser så följer dom inte varandra nu.
Det är väldigt kärvänigt en kort period och sedan - baam- så är hon kränkt/missförstådd/baktalad.
Så fin och omtänksam som hon är mot alla så är det en jäkla otur hon har i alla sina relationer.
Det är Tobias Karlsson som dansat med många i Let's Dance men Anna dansade med David Watson 2006.
Citera
2021-07-24, 15:31
Medlem
Sladderbrallas avatar
Kanske ska man skulle fråga i nästa live sändning VARFÖR
anna blockar så många människor hela tiden i sina lives 😉
Citera
2021-07-24, 15:31
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://postimg.cc/gallery/CgQ9W1T
Sprit. Svengelska. Nattlig pizza. Och en härlig dag. Typ så.

”Rom and Coca-Cola with lemon and is"
Citera
2021-07-24, 15:49
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
”Rom and Coca-Cola with lemon and is"
Översatt:
"Rom och Coca Cola med citron och är."
Citera
2021-07-24, 15:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Då blir du garanterat blockerad 😄
Det går ju att skapa nya konton. Vore klart värt att offra ett för att ställa den frågan till Anna i en live. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in