Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Jösses!
Jag har inte följt den här tråden på länge och inte haft koll. Men hon är ju fläskigare än någonsin. Hennes underarmar är som mina lår.
Hur i hela friden kan man gå upp sådär mycket och så fort? Äter hon enbart vispgrädde med skirat smör nuförtiden?
MVH/Gnomegirl.
Japp. Du var verkligen rakt på rödbetan där. Förlåt, betor och grönsaker ingår inte i hennes life hack.
Anna har hela sommaren och våren börjat dagen med ett par toast som hon steker i rikligt med smör. Eftersom hon har minne som en guldfisk brukar hon påminna oss om det varje morgon. Toast stekta i smör. De blir inte lika feta i brödrosten nämligen. Sedan applicerar hon stora mängder ost och en skinkbit mellan bröden. Smält ost är finemang för bilringarna.
Anna har gått över från kaffe Latte till färdigblandad wienerkaffe. Hon är så korkad att hon trodde det var en särskild mjölk från Schweiz man hade i sitt kaffe, tills någon läsare upplyste henne om att det var en färdigblandad dryck man hällde i ett glas och tillsatte en isbit. "Det visste jag vä" sa Anna indignerat. Men se, det gjorde hon inte alls det. Just de lilla snutten råkade jag själv se live. En läsare frågade vad hon använde för mjölk till sitt kaffe och Anna gick och hämtade paketet och visade upp det flera gånger och sa att det var den godaste mjölken för iskaffe. Det är nämligen socker och choklad i wiener.
Hon äter lagad mat till lunch och middag. Sedan döttrarna börjat jobba på pizzeria i Sigtuna åker hon dit och äter gratis eller snor med sig mat hem. I Spanien äter hon enbart friterat. Om hon stannar kvar ett par veckor till där nere kommer hon inte kunna resa hem med mindre än att hon får betala för två flygstolar.