2021-08-14, 14:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jösses!
Jag har inte följt den här tråden på länge och inte haft koll. Men hon är ju fläskigare än någonsin. Hennes underarmar är som mina lår.
Hur i hela friden kan man gå upp sådär mycket och så fort? Äter hon enbart vispgrädde med skirat smör nuförtiden?
Här är Anna dagen innan resan till Spanien.

https://i.postimg.cc/L886mfYn/458863...59-FC9-EA8.jpg
Citera
2021-08-14, 14:21
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Här är Anna dagen innan resan till Spanien.

https://i.postimg.cc/L886mfYn/458863...59-FC9-EA8.jpg
Hon har inte midja, hon har ekvator, men hon är väl fortfarande mindre omfångsrik än 2004 eller när det nu var hon var som störst.
Citera
2021-08-14, 14:46
Medlem
Anna är ju solklart maktmissbrukare. Kan hon inte bara erkänna det? Tror hon skulle få fler beundrare då.
Citera
2021-08-14, 15:26
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jösses!
Jag har inte följt den här tråden på länge och inte haft koll. Men hon är ju fläskigare än någonsin. Hennes underarmar är som mina lår.
Hur i hela friden kan man gå upp sådär mycket och så fort? Äter hon enbart vispgrädde med skirat smör nuförtiden?

MVH/Gnomegirl.

Japp. Du var verkligen rakt på rödbetan där. Förlåt, betor och grönsaker ingår inte i hennes life hack.

Anna har hela sommaren och våren börjat dagen med ett par toast som hon steker i rikligt med smör. Eftersom hon har minne som en guldfisk brukar hon påminna oss om det varje morgon. Toast stekta i smör. De blir inte lika feta i brödrosten nämligen. Sedan applicerar hon stora mängder ost och en skinkbit mellan bröden. Smält ost är finemang för bilringarna.

Anna har gått över från kaffe Latte till färdigblandad wienerkaffe. Hon är så korkad att hon trodde det var en särskild mjölk från Schweiz man hade i sitt kaffe, tills någon läsare upplyste henne om att det var en färdigblandad dryck man hällde i ett glas och tillsatte en isbit. "Det visste jag vä" sa Anna indignerat. Men se, det gjorde hon inte alls det. Just de lilla snutten råkade jag själv se live. En läsare frågade vad hon använde för mjölk till sitt kaffe och Anna gick och hämtade paketet och visade upp det flera gånger och sa att det var den godaste mjölken för iskaffe. Det är nämligen socker och choklad i wiener.

Hon äter lagad mat till lunch och middag. Sedan döttrarna börjat jobba på pizzeria i Sigtuna åker hon dit och äter gratis eller snor med sig mat hem. I Spanien äter hon enbart friterat. Om hon stannar kvar ett par veckor till där nere kommer hon inte kunna resa hem med mindre än att hon får betala för två flygstolar.
Citera
2021-08-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Anna är ju solklart maktmissbrukare. Kan hon inte bara erkänna det? Tror hon skulle få fler beundrare då.
Menar du makt eller mat?

Båda kan förvisso vara aktuella här 😉.
Citera
2021-08-14, 16:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiceas
Ja men precis. Hon är verkligen het på gröten. Hon sa ju oxå att dotter F har någon ”special one” 😎

Jag tror också att Fisan har någon special one. Det är den hon (förmodligen) jobbar som oavlönad piga åt om dagarna genom att plocka disk och torka bord och agera pizzabagarmadrass åt om nätterna.
Blir intressant att se hur länge det håller. Hon är nog snart hemma hos mommie dearest igen.
Det är min teori om gammjäntans nya satsning.
Citera
2021-08-14, 16:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från liven, när Mi Amor kommer med drinken så säger anna Men scluuuuta precis som wahlgren säger

https://postimg.cc/gallery/zNPwyVf

Där måste Anna varit full hon har glömt filtret.
Citera
2021-08-14, 16:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I slutet av liven sa Anna att dottern ska utbilda sig i Sverige "för hon vill ha en bra utbildning..."
Så det får man inte i Spanien?

Måste kolla lite gammalt material för jag tycker mig minnas att dom hade bruna köksluckor tidigare. Märkligt också när Roberto kom in med inramade foton på barnen och Anna frågade var han hittat dom. Hörde inte hans svar men Anna sa
"- Jaja, man går ju inte in i alla rum..."
Ja Anna, med stor våning är det lätt att missa nåt rum.

Å tanten har städmani, då finns det alltså ett eller flera rum som ser ut son en rövarkula.
Citera
2021-08-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Håller med på allt du skriver. Förstår inte heller Robejtos klädsel. Det är varmt så in i helvete och han har långbyxor och långärmad skjorta.

I Spanien är det helt normalt att ha långbyxor och skjorta när det är varmt. Det är bara turister och pack som springer runt i linne och shorts, om man inte är på stranden. Jesus…
Citera
2021-08-14, 18:51
Medlem
Anna sa i en live för några veckor sen att hon blir äcklad när hon ser folk ha mycket mat på sin tallrik, det är ofräscht och osmakligt. Därför gillar hon inte bufféer. Jag å andra sidan blir äcklad av att se alla churros doppas i choklad och alla andra snabba kolhydrater som badar i fett. Filmsnutten hon lagt upp i ett inlägg nu när hon delar en empanada och fyllningen trillar ut… neeeeeeeeej. Säkert smakar det bra, men det ser varken gott eller hälsosamt ut.

För övrigt så konstigt och pinsamt att hon hela tiden refererar till lägenheten som HEMMA? De är liksom där ett par veckor om året. Jag spenderar typ 8 veckor totalt om året i mitt sommarhus på västkusten men skulle ju aldrig kalla det för hemma. Hemma är där man bor, är skriven och spenderar majoriteten av sin tid.
Citera
2021-08-14, 18:53
Medlem
Hon blev förresten rejält irriterad också när en följare snällt och försiktigt frågade om de vill flytta till Spanien när Roberto är pensionär. Anna är minsann 51 år och jobbar massor och kommer fortsätta jobba massor!!! Hon kanske till och med kommer försörja honom. Hon är faktiskt SÅNGERSKA.
Citera
2021-08-14, 18:53
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
I Spanien är det helt normalt att ha långbyxor och skjorta när det är varmt. Det är bara turister och pack som springer runt i linne och shorts, om man inte är på stranden. Jesus…
Jag kan inte låta bli att lägga mig i. ”Shorts och linne” är en sak .. men Chino shorts och en snygg skjorta är något annat. Om det är +40 i Spanien klär sig alla med tanke på det.
Men du får + för att spanjorer/greker/italienare oftare (och framför allt sent på kvällen) har långbyxor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in