2021-07-18, 12:42
Medlem
Anna påstår sig hata drama och när folk snackar om henne och ifrågasätter henne och hennes beteenden.. men om sanningen ska fram så är det detta som Anna lever för. Drama och att kunna ta på sig offerkoftan för att få någon slags bekräftelse.
Citera
2021-07-18, 13:08
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Några bilder ligger kvar i story men flera har plockats bort av instagram för att de bryter mot forumets regler.

Explosion om 3, 2, 1…
Allting ligger kvar
Citera
2021-07-18, 13:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Några bilder ligger kvar i story men flera har plockats bort av instagram för att de bryter mot forumets regler.

Explosion om 3, 2, 1…
Kan hon bli avstängd från Insta.?
Kanske vore bäst för alla ett tag.
Citera
2021-07-18, 13:22
Medlem
Citat:
Hon blir sur på en som messar och kommenterar ironin med att hon hotar med polisen med tanke på hur hon själv beter sig. Den människan har minsann inte fattat, kan inte läsa, det är HAN som hotar polisanmäla henne!!

Hon har tydligen glömt att hon själv skrev detta igår:
https://i.postimg.cc/25ZvTfS8/B2504-...-E73-B6273.jpg

Alltså att HON vill polisanmäla HONOM. (Ja han svarar sen med att göra detsamma tillbaka, men hon har alltså sagt att hon vill polisanmäla.)

😄
Måste bara skratta åt deta 😂 Snacka om att trampa i sin egna råttfälla och det rejält också..
Annas humör exploderar på något som är helt oskyldigt igentligen, men läser man bibeln som Fan gör, och det gör Fru Book, ja då händer sånt här...
Måste säga att jag hoppas att hon nu får smaka sin egna medicin och att den är väldigt besk 😊
Citera
2021-07-18, 13:26
I bilder som inte finns kvar, bilder som i minst 3 fall tagits bort av instagram p g a brott mot deras regler, skriver hon förrutom att hon vill polisanmäla killen bl a att han är en idiot, tönt, larvputt och råtta och att hans pojkvän bör prata med honom om hans beteende.
Citera
2021-07-18, 13:28
Medlem
jag ser alla inlägg på story plus dessa

https://postimg.cc/gallery/btrR0W1
Citera
2021-07-18, 13:29
Medlem
Citat:
Nej

Jag kan se allt iaf.
Citera
2021-07-18, 13:31
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Det är andra som är borta, ca 10 st bilder som handlar om den där killen som hon ”ignorerat sen 2017”.
Citera
2021-07-18, 13:34
Citat:
Det är andra som är borta, ca 10 st bilder som handlar om den där killen som hon ”ignorerat sen 2017”.
De låg tidigare mellan ”välbehövlig paus” i sängen och konversationen med en annan medlem ang polisanmälan (där hon nekar till att ha hotat med det).
Citera
2021-07-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😄
Måste bara skratta åt deta 😂 Snacka om att trampa i sin egna råttfälla och det rejält också..
Annas humör exploderar på något som är helt oskyldigt igentligen, men läser man bibeln som Fan gör, och det gör Fru Book, ja då händer sånt här...
Måste säga att jag hoppas att hon nu får smaka sin egna medicin och att den är väldigt besk 😊

Anna är oerhört lättkränkt och tolkar det som skrivs negativt istället för att ta det för var det är, en kommentar från en okänd.

En följare till henne frågade helt oskyldigt om det hände något kul i helgen? En helt oskyldig fråga men Anna svarade surt att ”det pågår en pandemi om du missat det, det händer inget kul!”

Hon snäser, skäller och lever om i sina lives så fattar inte varför Anna fortsätter, de får ju henne inte att må bra och bli glad direkt
Citera
2021-07-18, 13:43
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna är oerhört lättkränkt och tolkar det som skrivs negativt istället för att ta det för var det är, en kommentar från en okänd.

En följare till henne frågade helt oskyldigt om det hände något kul i helgen? En helt oskyldig fråga men Anna svarade surt att ”det pågår en pandemi om du missat det, det händer inget kul!”

Hon snäser, skäller och lever om i sina lives så fattar inte varför Anna fortsätter, de får ju henne inte att må bra och bli glad direkt
Eller som när hon pratar en kvart om att hon är ledsen, någon frågar varför hon är ledsen och hon blänger in i telefonen och säger surt ”det är tydligen bara jag som har redovisningsplikt!”
Citera
2021-07-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

😂 vad skrev hon, att skjuta först..
Och Så tröttsamt att folk inte kan lära sig att läsa...

Allvarligt hoppas han anmält Anna..
för bevis finns ju på här på FB tråden med skärmdumparnrna
Tyvärr fru Book 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in